luni, mai 28, 2007

BORDELO, Music Club.... si TOATE LOCURILE DUC LA: BAR FLY!!!













la mijlocul oricarei saptamani se afla o zi ... ea se numeste joi, iar ea se afla in fata oricarui week-end ... aceasta antemergatoare zi a vinerii, tanara noapte a fiecarui week-end, poate anticipa ... asa cum de multe ori s-a intamplat, felul celor 3 zile ce incheie o saptamna...

si in data de 24.05 ... ma "luptam" cu un desen... mai aveam putin de lucrat la el ...si !!! deh a sunat eden sa iesim la un suc ... cu mare placere am acceptat

pe motoare.. dupa ce "s-a respectat" si a intarziat cam 20 de minute... am vorbit, a fost vant puternic, a fugit lumea, am stat, am tot povestit... mi-a placut, cand vrea e interesanta eden...

am stat ceva... dar pentru ca se "racise" am tras o fuga la bar fly... asha pana la 3:30 :D...

vineri... la munca ok... exceptand faptul ca am fost nevoit sa vin imbracat in pantofi si alte cele... ca trebuia sa sm o intalnire...

seara concert gogol bordelo...

la inceput nightlosers... imi plac mi-au placut si acum...exceptand faptul ca au cantat in deschidere si s-au purtat ca atare.... pacat ... i-am simtit foarte reci... poate aveau si dreptate ca era lume cam putina si rasfirata...

stiti expresia???: "...ma cine'tine p'astea in brate???...", ei e o expresie tare draga mie... la fel as zice si de Shukar Colective... cine ii tine pe astea in brate???

ca tare nashpa au evoluat....sau mai bine zis cine sunt shukari astea???

io i-am vazut de fiecare data intr-o formula diferita si anume cu alti componeti, la tiganii care canta ma refer... astea nu aveau ce cauta la acest concert...

am mai zabovit ceva...

si dupa ce s-au terminat...
dupa ce am decis sa ma tin desi ma pi... pe mine, dar coada de 20 de metri zicea altceva...

a inceput concertul

eu nu prea ma dau in vant dupa concerte, dar ii multumesc alinei pentru ca ea a fost cea care a facut posibila iesirea...

am coborat in arena, concertul fiind la arenele romane... si a inceput ::::::

PUNK !!!!!!
PPAAAARRRRRTTTYYYYY !!!!!!!!!!!

nice... am rupt cu dansul... am dansat si cu alina, o amestecatura de sarba cu punk... in final ramanandu-i dator cu o demonstratie de poulara cu proxima ocazie...

super combinatie dintre cele doua stiluri de muzica... combinatie aproape exotica, zic aproape exotica intrucat punkul nu e tocmai exotic...

mi-am adus aminte de vremurile in care am descoperit sex pistols...

cam dupa o ora de concert... au plecat de pe scena.... nimeni din public nu a plecat... au inceput aplauzele de bissss, si cam dupa 10 minute... +/-3 min. :D, cand sa evolueze catre fluieraturi si huduieli... care nici bine nu au inceput ca pe scena a fost trimis violonistul .... un tip cu plete si barba puternic grizonata, pe la 40 de ani, treptau au intrat toti in secena...

vreon 30-40 de minute au rupt... iar punk... dar ceva concentrat ca inca un spectacol esenta/concentrat... si in ritm sustinut

mi-au placut... mi s-au parut foarte profesionisti, imi pare rau ca nu au venit si fratii... dar cica vin in 2 luni si atunci e musai...

de la ei pana in music club nu era decat un pas in a o sarbatorii pe gia, colega de birou... imi place spatiul de la music club mai fusesem... mi-au placut si cei de acolo... insa cam linistiti ... muzica a fost ok ca repertoriu... a fost ciudat la un moment dat sa ascult U 2, cantat de altcineva... ce sa mai zic de depeche mode... dar une chiar le-au iesit...

pe la 2-3 ... cu monica si iulia, ce venisera in music club dupa o bantuiala prin oras...am tulito la bar fly, unde era foarte aerisit...

dimineata m-am intalnit cu misha, scorpionul in varianta femeiasca... adica persoana care nu se da dusa din club pana nu rasare soarele, cu acea senzualitate a scorpionilor... cu ceva alcool... si chef de viata... ce sa zic... m-am vazut pe mine in anumite ipostaze

pe la 8 dimineata... acasa... somn si petru care m-a trezit pe la unspe' si ceva sa ma intrebe:
ce filme vreau sa imi aduca????... sa-l mananc nu alta... ca nu am mai putut adormi... dar tot raul spre bine , am facut curat in casa... am introdus balconul in circulatie... i-am pus lucrurile adei frumos in dulap... am facut si ceva curatenie in casa...

si dupa o convorbire cu xo ... am purces cu emi catre papillon, unde pana la 12 am stat cu cativa amici si fratii, la pipa si bere... cand drumurile duc la??? eee nu chiar la bar fly... ci langa ma blu'zz un local simpatic din apropiere... unde m-a cam plictisit discutia de la masa .... dar am ajuns in final in bar fly

si cu pauza de la highlanderi... unde o colega de a lui dumitru , simpatica ma chemat la o bere, iar adi cu iucu vroiau sa se pricopseasca cu un buzdugan de pe perete... m-am intor la bar fly ... ce a durat pana la giani acasa pe la 8-9 cand ne-a dat mazare gatita olteneste si pe la 10 la mine cu inca ceva lume am lungit-o... a venit si illy ... care ne-a fost de folos ;)

si am dormit, vazut shrek 3, 1/2 dintr-un film... si culise cu illy cristina si o amica de a lor...

cam asta este o conica de week-end... unul in care am regretat ca nu am tras net acasa.... ca altfel era un post mai filozofic... poate imi recuperez ideeile avute si mai facem de unul...

in mare cam asha s-a dus.... si ca si celelate a fost navalnic, a demonstrat ca imi place sa ma relaxez asa la acest moment... insa nu cred ca reprezinta una din valorile mele...

valoare poate fi dorinta cu care caut traiti, care sa ma faca sa ma simt viu... iar una din modalitati este iesitul pana dimineata la club, dans si alte cele...

adrenalina din aceste iesiri va fi subiectul unui alt post, pana atunci .... mai vorbim si mai scriem

ps:
vezi ceva aici ceva gogol bordelo: http://www.youtube.com/watch?v=K34oOkornOE

primele doua poze sunt de pe hotnews.ro (http://www.hotnews.ro/articol_73889-Solistul-trupei-Gogol-Bordello-Eugene-Hutz-ofera-terapia-tarantella-terapia-muzicii-care-le-rezolva-pe-toate.htm)

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog