luni, mai 14, 2007

... O CONTINUARE A OBICEIULUI DE FINAL DE SAPTAMANA




e klar ca nu sunt student... din nefericire

zic din nefericire intrucat imi aduc aminte cu placere de ea-studentia...
dar glumitul cu "viata de student" s-a cam extins fiind prezent pe buzele mai multor amici

nu cred ca am o viata deosebita prin iesirile dese pe care le am... insa stresul din ultima perioada cauzat de serviciu, nevoia de a socializa, dorinta de a reantalnii prietenii ... etc. duc catre o iesire ce de multe ori se prelungeste cu un bar fly

asa ca am purces.... si vineri catre w-e... prin intalnire seara in papillon, multa lume... terasa fiind plina am stat in interior... pana pe la 12 ... cand eram asteptati in bar fly ...cine ne astepta ??? dimineata :))

io mai vroiam sambata sa merg de la ora 5 la pescuit cu alin... si am ajuns acasa pe la 4 ... am mancat si m-am asezat pe canapea sa ma odihnesc putin... asa ca m-am odihnit... pana la 8 dimineata :(

cred ca ma facut albie de porci alin :D ... si pe buna dreptate...

ehe acum daca tot nu am plecat, am dormit pana la 11 si ceva cand s-a facut vremea de a merge dupa cadou... si am tot mers pana s-a facu 14.. asa ca nu a fost vreme decat pentru a trece pe la illy si direct catre andreea...

tin mult la andreea... imi pare o amica buna asa ca nu puteam sa lipsesc... si nici sa o parasec seara cand trebuia ca petrecerea sa se termine... dar s-a schimbat planul si am stat pana la 24 si la ea ... cand dupa atata pipa vin si mancare.... treaba s-a incins... asa ca !

fire club, ca nu l-am mai vizitat de mult... unde a doua oara de cand o cunosc pe andreea imi rup pantalonii la dans ... ehei si pentru ca a venit si iucu, iar andreea a sters-o acasa...

iar in bar fly, unde de parca am norma... pentru ca am ajuns foarte tarziu am plecat si mai tarziu... cam pe la 10 dimineata, ajungnd acasa unde doar somn... si o trezire scurta ca a venit bogdan in vizita ... apoi iar somn... ca nu eram in stare de nimic... si pe 13 e ziua lui nel

la nel dupa amiaz, cu miel la cuptor, l-am revazut cu drag, se v-a casatorii in tooamna... ceea ce ma bucura desi mai tanar e mult mai serios in anumite aspecte .. decat mine....

oricum singur nu cred ca ma fac prea serios devreme... si nici atunci nu se stie...om vedea

l-am servit cu pipa si ia placut, mielul a iesit excelent... io cam obosit nu am baut decat 2 beri si alea chinuite

era 10 seara si ziua de azi se apropia... o saptamana ca celelate cu exceptia w-e cand voi fi la constanta de ziu cumnatei...

cam asta este cronica unui w-e "studentesc" :))) ....

a fost mult mai cuprinzator... dar vreau sa o sterg ca e tarziua si mai am treaba...

ps inutil sa zic ca saptamana trecuta doar luni am fost acasa in timp util... adica fara iesri.... deci chiar eram obobosit duminica :P... si Should I stay or should I go !!!! chiar a fost o intrebare pe care mi-am pus-o des... raspunsul il intuiti

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog