luni, mai 07, 2007

... DUPA O VAMA SANATOASA, O CAPITALA CANCEROASA*




abia mi-am revenit din vama, ca s-a si facut joi.. si vroiam sa ma vad cu eden, sa ma intalnesc cu lucian si alina, sa ies cu gianiana, rachel si cristina la un dans, cu illy si cristina sa ne revedem ...

asa ca sa impacam pe toata lumea... ne-am dat intalnire la papillon... vreo 15 pesoane inghesutie pe o masa jumatate, afara pe terasa... evident cu narghileaua dupa noi...

week-endurile incep intotdeauna de vineri... dar ziua de vineri poate incepe si de joi, asa cum s-a si intamplat azi (joia trecuta), cand am prelungit papillonul cu o repriza de un dans... cum unde ? evident la bar fly....

asa ca pe la 3 dimneata, dupa mai multe reprize de dans... putin "facut" am ajuns acasa....

iar w-e incepuse

vineri am fost la lucian ca isi sfintise casa.. si trebuia sa primim pomana... am primit ... nu doar pomana ci si bautura... pana pe la 11 si ceva, cand ... am mers la iucu... ca era in pregatiri pentru ziua lui... si trebuia sa-l ajutam cu vinul "satanic" :))

si l-am ajutat... pana pe la 3, cand ... am plecat acasa...
io nu stiu cine scoate carcimile astea in drum... ca bar fly era clar in drumul nostru... si asa a fost pana la 5-6 cand... cu ajutorul taxiului si ;) am ajuns acasa...

vine o vreme cand trebuie sa te trezesti... m-am trezit ... mai era de ales cadoul...

nici o data nu stiu din prima ce o sa cumpar... imi place sa imi aleg cadourile din "mers"...... si din mers l-am ales.. asa cu "mana de la mana"... de la macelaria Abu Bacri, de unde imi iau eu diverese chestii pentru narhilea, i-am cumparat o pipa si lui iucu... mai ca nu i-as fi dat-o ca prea e draguta ....

la iucu

lumea de abia se strangea ... a inceput ok.. cu 2 pipe aprinse... cu multa bautura... mancare ...cam la limita... isache care mi-a lipsit... ca fi ras de 2 ori mai mult...

.... si as intra si in amanunte... dar parca iar nu ma lasa inima sa barfesc oamenii... sa dau din casa ...cine si ce a facut...per ansamblu a fost bine... nu stiu cand mi-au disparut frati, andreea... dar s-a facut ora 12, am cantat la multi ani!, am ascultat grigore leshe... si ??? unde?? da in bar fly !

n-am stat mult ... pana la 7 dimineta ...:))) insa undeva ne-am pierdut de gashca... dupa o vizita in el comandante...

interesant... cat de "acasa" am ajuns sa fiu in bar fly... ma cunosc cu ... sa zicem aproape jumatate ... si e imposibil sa nu ma salut cu macar vreo 10 oameni... idem si de acesta data... si ca de obicei ...

duminica a fost rezervata:
- revederii alinei;
- schimbului de muzica cu georgiana... si mai vedem...

a fost bine ca am revazut-o pe alina... desi cam lipsiti de chef conversational am fost amndoi, sau cel putin io eram... insa imi place sa ma revad cu ea... este intrutotul femeie...

georgiana... si parcul bazilescu.. la schimb de muzica... m-am simtit ca in scoala generala cand faceam schimb de timbre... nice!!!, am povestit... asa cat sa ne cunoastem... si desi batran cainele ei argus haios si ascultator.. neauzind bine la varsta lui lui aveai impresia ca il striga de la 20m, iar cainele era chiar lanaga noi...

as fi vrut sa jung la lucian sa mai beau o bere... dar planurile s-au schimbat in metrou... iar 11:30 acasa ca luni se munceste... desi as fi facut o toxiinfectie alimentara...

* capitala canceroasa.. pentru ca e plina de praf si noxe... mai tot timpul mi se usuca gatatul de la aerul de aici, iar daca nu esti convins singur, mai nou poti sa asculti si guerrilla cu spoturile lor despre poluarea din capitala...

cam atat despre un week-end in care am aflat ca mai sunt visat, ca mai sunt simpatic, ca ma considera dragut unii necunoscuti... ca nu am uitat sa merg cu metroul... ca ... o sa va scriu un post separat despre ce am mai simtit

pa !


uitasem de poze: specie de spartani... scapati de la termopile si refugiati in gura humorului... actualmente petrecareti galagiosi de bucuresti in actiune la ziua lui iucu

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog