vineri, mai 18, 2007

INAINTE DE WEEK-END... NISIP SI PARAZITII



... cum credteti ca ar trebui sa procedati daca ati avea o problema de sanatate... daca toata lumea v-ar percepe ca indestructibil, din punct de vedere al sanatatii si apare o problema ...

care pare extrem de grava, afli ca ea exista si ca e ... surprinzator... des intalnita, ca e bine sa mei mult, insa apa sau ceaiuri, ca trebuie sa iei pastile... eax... si te ei ca doare de te caci pe tine...

nu stii ce sa faci ... sa spui despre ea???... sa nu zici, cum sa faci sa nu ingrijorezi lumea ...cand te doare e greu sa maschezi ...

sunt curios daca exista efectul descris de illy ????

ei dar asta 5-7 zile de tratament si vedem dupa ce se va intampla cu nisipul... cel de la rinichi, ca ala din vama ma asteapta

cica apre si de la deshidratare... e drept ca sptamana dinainte nu am consumat foarte multa apa... dar slava domnului, am recuperat seara cu bere...

ehhhh... oricum nu m-a durut nimic atat de tare pana acum

dar ceva s-a mai intamplat ... va plac parazitii ??? nu cei ce stau pe piele sau pe langa noi... ci formatia PARAZITII

mie mi se par ok si unele melodii chiar ii plac, asa ca aseara cu riscul de a ma lua vreo durere... a venit costel si ma luat si am purces intr-un club bucurestean sa vedem parazitii

si am ajuns dupa o pauza de salutat isache & friends

concertul a inceput dupa vreo 30 de minute de asteptare ... asa ca am depanat amintiri de unul singur .... gandindu-ma cate am mai faucut si prin fosta "baza militara"...

a inceput concertul... imi aduc aminte ca i-am vazut acum vreo 4-5 ani la premiile mtv si din tot ce am vazut atnci doar ei mi-au placut ... si aseara au fost ok, ombladon avea niste ochi cam suspecti ... asa ca de oboseala excesiva

publicul lor ... in mare parte nashpa ... am inteles ca nici nu si-au facut reclama pe nicaieri ca au concert .... melodiile cele stiute ... nimic nou doar amintirea cadoului de la xo...

in rest ???

mama e la bucuresti si o stergem la constanta, dar despre asta saptamana viitoare...

ma intreb ?!?!? .... oare nisipul e parazit ?? =)))

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog