marți, mai 08, 2007

CINE SUNT ???




... nu este vorba despre dechiderea unei ample discutii, ci doar despre o particularizare, o mica delimitare a ce sunt???....

miercuri, saptamana trecuta, m-am intalnit o dominshoara in metrou, la romana, cineva cunoscut de sex femeiesc se uita la mine... si nu ma prindeam ?!!?!!

era o domnishoara, pe care impreuna cu mai multi prieteni de ai ei, o cunoscusem in vama... statusem la masa cu ei, insa acum, inbracata ca de birou nu am recunoscut-o ... a fost foarte draguta si mi-a dat niste filme cu mine din vama...

duminica georgiana o domnishoara, pe care io nu mai tineam minte, ca in urma cu un an, o dansasem de 1 mai ... mi-a imprumutat nishte muzica, la intrarea in parc aprope ca ma ratase... se uitase dupa un tip cu costumatie de arab... sau macar cu o vreo chestie pe cap...

astazi o fosta iubita mi-a spus ca am viata de student... daca ar fi sa o ia dupa postarile din ultima vreme...

trei intamplari izolate... care mai ca m-au facut sa ma simt intrebat: cine sunt eu ??? ...

zic ca mai ca m-au facut ... deoarece in mare parte consider ca stiu cine sunt ... ceea ce "m-a zgandarit" este diferenta de imagine, nu doar la mine ci si la alte persoane... diferenta regasita cand se compara viata personala cu viata din birou .

la mine este cert, in ultimii ani, cam 5, am incercat sa separ cele doua lumi si in mare masura cred ca am reusit..., acesta separare mi-a dat intimitate, necesara nu pentrru ca as avea ceva de ascuns, ci pentru ca natura munci: vanzarile, nu fac viata comuna cu felul meu de a ma exprima si a fi ...

de exemplu imbracamintea: as umbla toata vara in sandale si pantaloni scurti, nu in pantofi si pantaloni de stofa...

iar ca acesta mai sunt si altele....

si acum revin.... cine sunt ?

majoritatea timpului o petrec la birou si cu felul de a fi corespunzator... banuiesc ca il stiti, nu insist

cel mai scurt dar si cel mai important timp, cel LIBER, il petrec dupa cum simt, in sandale, plimbandu-ma, glumind des, imbracandu-ma cat mai lejer, iesind foarte des cu prieteni, chefuind mult in week-enduri, desenand cand simt ca am chemare, si nu in ultimul rand: dorind si cautand o partenera... dar asta e o discutie cu totul separata

ei !?

cine sunt eu? cine sunt cei ce merg in vama? cine sunt cei ce ies des in cluburi? cine sunt cei ce ies doar pana in parc? cine sunt cei ce ies doar la fileme? cine sunt cei ce merg doar in cluburi de fitze?

sunt ei cand nu sunt in incinta biroului??? au este refularea cea care ii impinge catre acele "scene" ale exprimarii...

eu unul am renuntat la filme, televizor si chiar am ajuns sa ies de vreo 6 luni in acelasi loc... bar fly, din lenea de a iesi in locul in care sigur imi place muzica, in care nu am probleme cu tipul de oameni ce il frecventeaza, in care nu dau peste nesimtire din partea personalului, sa meg la papillon pentru ca ma cunosc si imi place locul, sa merg la krishna ca au un ceai de iasomie excelent - idem si pentru amsterdam cafe... sa imi vad prietenii cat mai des... sa desenez cand imi vine.. etc

acestea sunt o parte din "scenele" exprimarii mele, iar ca orice actor, joc dupa specificul teatrului ....

si imi doresc sa nu ma fi inselat cand am considerat ca specificul acestor scene este: pastrarea individualitatii personale, folosirea timpului cat mai mult pentru activitati - in sensul de mishcare, exprimarea libera - conforma cu mediul, confort personal, placerea gustului, eliminarea pe cat posibil a ipocriziei, respectarea celor din jur, bucuria de a creea, ... etc


sunt din toate ! insa "ma ating" cand pot sa ating libertatea...

voi cine sunteti ???

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog