vineri, iunie 01, 2007

OPERATIUNEA MONSTRU :D








mai tineti mine filmul????

... e joi 31.05.2007, 3:20 AM, alarma suna (de la ceasul telefonului :)) ), imbaiere de dimimineata, in 15 minute m-am echipat, cafea la termon 10 minute, mancat putin 5 minute, la 4:10 minute in fata statuii la nicolaie grigorescu, eram pregatit de operatiune... cu palaria mea de paie ca un sombrero...

4:20 am purces datre locul operatiunii, Balotesti, instalare lansete, pregatire "bombe"... dupa 30 de minute: prima captura, norocul incepatorului... adica io!

un crap de cam 1-1,5 kg

operatiunea continua, alin scoate cea mai mare captura a zilei un alt crap...

sunt putin ingrijorat, alin e putin ingrijorat....

in jurul orelor 12, dupa o pauza de prins de mai bine de o ora incepe sa muste doar carasul...

si musca doar carasul pana pe la sfarsitul zilei...

se rateaza vreo 3 capturi, incepe sa ploua ... pe ploaie nimic nu a mai muscat.. pa orele 17:30 dupa aproape 2 ore de ploaie di nimic prins, am decis ca in 30 de minute daca nu musca nimic sa plecam....

dupa 15 minute.... unul dupa altul 2 crapi... yhhaaaaaaaaa !!!!!!!!

programul se prelugeste.... insa pe la 7 incheiem ziua de pescuit... monstri erau capturati.... vreo 12 KG de peste

incet, stangem, alin e putin dezamagit... imi da vro 6 pesti...

plecam... anevoios intrucat a plouat iar dumul e alunecos si masina derapeaza foarte mult...

e bine, a fost joi, o zi deosebita ...
sunt murdar din cap pana in picioare, miros a peste, sunt obosit si ma doare capul, dar ma simt excelent... as fi stat cateva zile pe balta...

singurul moment nashpa al zilei este aglomeratia din oras... peste toit blocaje, fum galagie... oras de cacat

insa e fain.... a fost fain... am vazut ratuste salbatece pe lac .... cu mamica in spate patruland pe luciul apei

asta a fost operatiunea monstru !!!!

o zi excelenta intr-o saptamna de kk


chiar acum cand tocmai scriam acest post... sefa mea m-a intrebat uimita daca am fost la peste.... eu nu i-am zis pentru ce imi trebuie ziua de concediu, ea a aflat... :))

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog