luni, mai 21, 2007

PESTE SFARSITUL SAPTAMANII ... LINISTE ?!


s-a dus ! ...????

nisipul se pare ca da! e cam dus... maine termin tratamentul... si dupa mai multe zile de apa, ceai, pastile... si multe griji + somn, m-am simtit mult mai bine, incepand de ieri dimineata cand m-am trezit ...

asadar... se pare ca sunt pe drumul cel bun in privinta insanatosirii :)...

despre week-end ??? ei ce sa va zic... am fost la constanta cu mama, din pacate cu microbuzul... niste hoti astea cu microbuzele... au scumpit biletele la 40 lei pana la constanta, in coditiile in care anul trecut erau 23 lei si nu mai zic de euro .... cat a scazu, in fine ... cat o sa se lucreze la calea ferata spre constanta castigul lor....

dar dupa somn si lichide pe masina... am ajuns la destinatie, dupa mancare .... evident si lichide, somn... apoi transfer la celalat frate, lichide, mancare, lichide... toate presarate cu dese pauze de pipi :D...

spre seara ... spre dezamagirea celor de acolo m-am bagat la somn... scuzat fiind de starea de convalescenta ;).... ceea ce a fost bine in final duminica dimineata cand am fost intr-o forma mult mai buna... ne mai avand nici o senzatie de durere...

drum de intoarcere, lichide... putin somn... si tot asa...

oarecum asa a fost w-e ... o enumerare de pastile, lichide, salutari, lichide, dese iesiti la pipi, somn, mancare... etc... deh

in fapt am votat am discutat o gramda de politica.... unde or fi liderii de alta data ... unde o fi prestanta si eleganta ??? ca eu nu le mai vad... dar la dracu ! cu politica.... nimic bun pentru viata noastra sau mai bine zis aproape nimic bun pentru viata noastra...

si nu doar vot si politica... intalnirea cu mama e un prilej de bucurie, de pupaturi si imbratisari... de nepoti care cresc... ce mai... oricat de nashpa e viata... e frumos sa iti vezi familia....

este primul w-e de odihna, integral dupa.... sincer nu tin minte :P perioada... s-a scurs ceva vreme...

ma simt ok... un pic mi-e dor de w-e din vama, de zilele care vor veni ... in care voi sta la soare, sper !!!... nu va zic, ba !! de aia e blog dat la popor... anul trecut am intarziat pe plaja un pic ... am inceput ceva (... nu singur ;) )... e pe partea stanga a plajei aproape de capat si ar fi fain sa termin intrun-un fel sau altul ceea ce a inceput atunci...

cred ca vara asta o sa vina si cu niste schimbari... musai !

cam asta ar fi pe scut despre un w-e in care am fost aproape de mare... si mult nisip... poate de aia so fi eliminat si al meu, o fi simtit chemarea plajei :))) =))).......

dar asa ca sa fugim de la un subiect la altul... poate va intrebati ce-i cu cele doua oua mari cat un mouse... sunt primte de la migdala, vecina de etaj, de la firma, o daomna in varsta, suferinda de diferite boli, singura... ce pana acum imi oferea: mere, suc, cafea, ciocolata, prajituri... etc., iar azi doua oua ... mari cum doar in copilarie am vazut...

nu stiu ce sa cred despre o asemnea pomana :D

asta este ! si saptamna faina !

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog