joi, mai 24, 2007

PRIMA INFATISARE




... mai tineti minte postul din urma... in care va prezentam accidentul de masina cu plangerea la procesul verbal....

ei da ala ! ... azi a fost prima infatisare, m-am trezit de dimineata, imbracat frumos, cu moralul ridicat, la 8:30 la judecatoria sectorului 2, sala plina, plina si judecatoria...

am asteptat cuminte sa ajunga la dosarul meu...

au ajuns ... procedura este legal indeplinita, eram singurul prezent, in dosarul meu, au cerut recitarea politiei si a companiei de asigurari, + acte de la politie...

asa ca ne vedem pe 13 septembrie

dar pana atunci am fost placut impresionat de cum arata judecatoria noua, uimit de cat de nepregatiti pareau unii avocati, uimit de cate persoane se aparau singure, bucuros ca inca mi-ar place sa exercit meseria asta - avocat...

dar a deveni avocat e un subiect distinct ce merita macar un post intreg...

ps pozele sunt cu franele si locul "de intalnire" a acestora, frana lunga este a lui, iar frana scurta este a mea

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog