vineri, aprilie 27, 2007

1 MAI IN VAMA ...de anul trecut, cu dragoste !

... despre anul trecut cu dragoste, cand am plecat cu autocarul din club A:




... asculati la mine !!!!! vama nue a mea si nici a voastra ... e a betivilor, betivilor, betivilor ... hac ! .... betivilor vammmiiiiii !
ia ca vine un transport !



bere la pet proaspat taraita ... spre marturisirea consumului



la ovidiu... lume multa ... sedinta : cica vor fi multe victime anul asta !!!!



primi !
grup de "pinguini" betivi, specia vamaioti tarzii, incalzindu-se la soare....



mai incolo... vamiot odihnidu-se .... parcat regulamentar, trebuie sa recunoasteti



pauza de pipa




mai multe victime...




seara la shukar ... pe terasa la shony, eu sunt in coltul din dreapta ii tineam microfonul lui Napoleon tiganul ce canta, si batea cu lingura la toba

ne auzim saptamnana viitoare, cu un studiu comparativ

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu asta chiar ca m-ai dat gata, draga Misha si mi s-a facut un dor nebun de casa.......prin casa intelegand Vama..de vremurile de altadata pe care, dupa cum vad, tu le continui cu inversunare.....de abia astept sa ma intorc.
Si posturile tale sunt beton, imi place si ce scri, si cum scri, fa-o in continuare - eu sunt abonat fidel.
Te pup si mi-e dor de tine, dragul meu prieten!

RealitateaSF® spunea...

Asa, dom'le... da' anu' asta??? Poze, ceva?

Faceți căutări pe acest blog