luni, aprilie 02, 2007

... DESPRE SFARSITUL SAPTAMANII ... cu dragoste ca a fost al meu



... ca in ultima vreme apuc sa mai scriu doar lunea ... si doar despre sfarsitul de saptamna abia scurs

acesta incepe ca de obicei cu seara de vineri... iar seara de vineri s-a lasat foarte mult asteptata, intrucat zilele au fost mai lungi, iar acesta vineri de final de luna a inceput la 7 dimineata .... la 7:30 m-am desprins de pat... dupa un vis de dimneata cu ochii deschisi... femeile astea.... tocmai in post imi viziteaza visele cu nabadaioase intevetii erotice...

aceasta dimineata ia apartinut lui XO

in fine fuga la birou ca e de alergat... vineri aveam ultima zi in care puteam sa contest un proces verbal, prin care mi se suspenda permisul... pe la zece cu poze printate si cu copii ale plangerii... 4 exemplare conform indicatiilor de pe situl politiei... am ajuns !

10 persoane in fata mea la ora 10:40, la ora 11:30, 7 persoane in fata mea ... iar functionarii au primit de mancare... pana la 12 a mai trecut o persoana... din coada si vreo 3 care intrau fara "nici o problema" similara cu a noastra... pai da nu aveau cum, problema noastra a celorlati cu timpul de asteptare nu era si a lor...

deh functionar public fiind nu poti sa iti lasi: cafeaua, cartonul de tigari, ciocolata, intr-un cuvant: obligatia! sa stea la coada.... cu datoria :))

in fine.. pana pe la 12:20 intrasera intr-un ritm alert o gramada... deci cu stomacul plin se poate... la si 25 de minute mai era o tipa in fata mea... starea de tensiune creste... iese o functionara insarcinata si anunta ca la 12:30 e pauza de masa... aia oficiala... si ca pana la ora 13:30 PAUZA... panica... clientii sunasera ca nebunii, ca ma vor, ca au nevoie... etc.

incerc sa intru, se procesase intre timp persoana din fata mea... cand sa intru o zbugheste inaintea mea o domnishoara ce a rupt randurile... si care cica vroia o informatie ... intru peste ei anunt ca io urmez... iar jurista ne anunta ca nici unul dion noi nu mai urmeaza ca e 12:36...

ies nervos

afara un chiosc unde se face mancare, hot -dog, hamburger, sandwich-uri etc. ... si copii xerox ... ce bine ca macar cu hartiile venisem pregatit si nu mai fac decat o comanda ce ceva de mancare ... bun ca imi era o foame !!!

super tari astea cu chioscul... 0,3 lei copia xerox, 5 lei un sandwich.. fara concurenta, fara bon fiscal... ca de! vinde langa politie, e de incredere =)))

bine ca macar e bun sandwich-ul ... si eu cu burta plina vad viata mai roz... mai sun la clienti ... mai stau pe messengerul de pe mobil... chestii dintrastea... in asteptrea lu' 13:30

13:30 a venit, io la ghiseu am sosit !!!

intru bucuros... se poate ? ... da va rog!...

ma asez... si imi zice ca nu am copii si la actele atasate la dosar.... heloooo pe sit scrie ca doar la plangere nu si la actele atasate...

- domnule trebuie sa intelegeti ca si cei cu situl... nu prea stiu, ... toti gresim...

asa ca hai la prietenul de la chiosc ... sa-i facem vanzare, inca 4,5 lei pentru copii xerox...

asta da afacere !!!!!! nu pentru mine ci pentru chioscar

depun actele a durat 5 minute... intre timp mai intrase un domn... il caut pe cutarica... veniti in spate... era din cei care nu au treaba... insotitorul domnului se intoarce la biroul unde eram... vad ca ia aceleasi formulare luate de tipa pentru inscrierea plangerii mele si pleca in spate...zic in sinea mea: da ! klar nu ne-au furat la rand ... ei mergeau la persoana din spate in care cetatenii mai boi nu ... abia m-am abtinut sa nu comentez...

am iesit... o sa fie bine... si viteza prin oras avea aproape 4 ore de munca de recuperat....

vie si sfarsitul zilei cu tot felul de probleme ... cu mailuri "nesatisfacute" ... pe la 21 si ceva am plecat ... acasa dush, imbracat, illy, cafea, pui la rotisor, barfe si povesti, bar fly, bere, o tipa de w-e trecut, imi placuse... am aflat de ce... e scorpion, nu iese nimic, mai o cunoastem si pe Elena the Bitch... asa cum s-a recomandat... dimineata pleca illy... uitasem era si ada cu amici de ai ei... dar nu prea ne-am incrucisat... si pe la 7 dau sa plec... dar nu plec... am imprietenesc cu unii care dansau... in spare si mai stau pana pe la 8:30 cand nu se mai serveste bautura... doar matura si mop

plec acasa

la pranz, instalator ... lu illy ii pleznise o teava de pexal... o reparam... mancam, ceva ... ocafea... o barfa doua... sera... imi recupar ticoul de la bar fly... acasa, o pipa cu fratii scurta... ca elena si-a amanat vizita pe duminica...

iar cu illy ...catre bar fly ... o sa vina si kost (colegul meu de la munca) ... obositi amandoi... "demaram" geu la dans... dar se face... mergem intre timp insepareu cu toata gashca.. venisera siu roscatele cu flori, ca deh floriile... si ale fete , cunostinte noi, adrese de messenger, bere, ras, dans, bere, ras, pupaturi, dans, bere, carti de vizita, dans, bere... dimineata nu maie nimic de facut, decat somn

pe la 11 aud piuitul telefonului... ii promisesem Iuliei si chiar vroiam sa mergem la Caldarusani langa Bucuresti... se face cu gre... pe la 12 ne intalnim, il iau si pe dumitru ... si gata ...

Manastire, soare, lumanari, somn in iarba, somn tot in iarba, vizita la targul de florii de la Muzeul Taranului, cafea si sandwich la Cream Cafe

intalnire cu Elena the Bitch :)) ... uitasem sa va zic ... am gasit-o inca de vineri interesanta pe domnishoara...

bucuresteanca fiind intarzie 20 de minute...ragazul potrivit pentru a ii explica mamei ca suspendarea permisului nu se pedepseste cu pushcaria ... ca era tare ingrijorata pe tema asta...

mergem... tuica, narghilea, sanda si multe povesti... cum am zis o domnishoara interesanta si cred ca o sa fim amici ... nu ? ce zici Elena ???

e traziu si sunt obosit ... si acum ca si asera... plec acasa...

azi am primit 2 carti despre tehnica desenarii corpului uman, cadou de la .... merci ! nu stiu de ce le-am primit, dar o sa-mi placa :-*

gata cu bloguiala ... mai vorbim, pardon ! scriem !

va pup si mi-e dor de: acasa, mama, lucian, marius, kywy, cipi, xo, paste, petrecere, boca, si de toti ceilalti nescrisi...

ne vedem la humor de paste!!!!!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

tu mishule, mi-e imi pare rau de treaba sta cu carnetul...sper sa o rezolvi in favoarea ta:).
pe de alta parte, la dracu cu toti functionarii publici ( as folosi alte cuvinte: scumpele injuraturi din limba romina, care ar fi muuult mai elocvente, dar nu cred ca am voie) ...
sarbatori cu bine si petreceri faine la GH!

Anonim spunea...

Peste tot vad ca se sparg tevile din pexal? Cum de? Eu am vazut pe www.tuboplast.ro ca tevile multistrat sunt facute din pexal si polipropilena

Faceți căutări pe acest blog