miercuri, aprilie 11, 2007

DUPA PASTE... APROAPE ACEEASI POVESTE VECHE




..... si ce ziceam ca voi face??? ... ca nu ma voi pune in postura da a fi dinou la spovedanie fara a fi pregatit in prealabil cu un post tinut si etc.

vineri am reusit sa plec mai repede ... am ajuns pe la humor la ora 1, mama fericita io fericit, fratii fericiti...

... din discutie in discutie, mama face programul fratilor pentru spovedanie si impartasanie, iar petru ii explica mamei ca nu poate sa vina ... ca nu a tinut post ... ca asa si pe dincolo...

tragedie... popa o astepta de dimineata cu baietii de la bucuresti sa-i spovedeasca si sa-i impartaseasca...

daca m-am simtit ca un exemplu oarecum negativ pentru petru, in privinta neaceptarii unei asemenea ceremonii religioase ... m-am decis sa imi incalc promisiunea si cu riscul sentimentului de ipocrizie de care va povesteam, m-am dat exemplu lui petru si i-am zis ca mergem toti la biserica dimineata..

zis, facut, dimineata la 7:30 desteptarea ...ochii abia se deschideau, ne-am intalnit si cu lucian si alina care fusesera mai matinali... am parcurs etapele premergatoare spovedaniei, ma-m spovedit... ciudat parca a fost bine, parca nu ma mai simteal ipocrit, aveam un setiment de: "am facut ce trebuia", mama a fost fericita parintele a aflat ca nu fumez dar ca mai "ies la femei", ca beau, ca nu tin post, ca ... etc. cine ma stie, stie!

canon: o mica contributie pentru finalizarea bisericii sf. varvara din oras, indeplinit canonul la iesirea din biserica pe dreapta, o masuta o cutie si donatia canon...

gata sa inceapa pastele !

treaba prin casa ... mai mult mama si fratii, ca io mai lenes a plecat la cumparaturi... odihna pana seara, pauza de nicu boca la pranz... cand ne-am vazut in centru..

isi luase haine noi de paste.. obicei pa care il respecata cu strictete... mi-am dat seama ca nici nu m-am gandit daca ar trebui sa imi cumpar ceva nou de paste.. eh ok, acasa e bine.. fara a se intampla nimic e bine!

asdar sera, inviere, lumina, la tata ma mormant, la tata lui marius, la vecin... etc.

ceva club

a doua zi friptura, cloe la masa, si tusti in lunca cu narghileaua de mana.... gasca mare la iarba verde, am petrecut pana seara pe la 9-10.. mancare acasa si somn ca eram "rupt"

exista vreo 5-6 feluri de bargau, bargau este o localitate inainte de bistrita, iar cele 5-6 bargaie se consecutive se insira pe drumul spre bistrita... drum presarat cu peisaje superbe, si plin de gropi si portiuni de drum in lucru... m-am simtit in tico ca si cum ma curentam periodic... dar am ajuns, dragut la flori, sat liniste, mama lu' flori haioasa, motorul lui flori mishto...

si direct la luciam la gratar ca eram in itarziere... unde ne-am betivanit si topait pana am deranjat vecinii... a fost bine !

mai stau o zi in plus fata de zilele libere.. iar miercuri adica azi voi fi, sunt la birou...

dupa ce asera am vazut cum in facsani poti creste in armonie un iepuras rotofei si pufos, o broasca testoasa "zambareata" si 2 pisici ... toate la giani acasa intr-un apartament...

ps oul e din gura humorului si a fost expus pe perioada sarbatorilor... mie mi s-a parut simpatic

ADEVARAT A INVIAT !

si la munca !

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog