vineri, aprilie 13, 2007

SA SCRIU??? SA NU SCRIU?? ... RELATIV



simt de parca as mai spune ceva inainte de a incepe week-endul...

da! ... dar cat de departe sa ma duc cu discutia... nu stiu... o amica m-a intrebat de dimineata: care este parerea mea in privinta locuirii ei separate de iubit?? ... i-am zis sa ia decizia ce o face fericita trebuie sa primeze ... fara a fi partinitor, iar partinitor (fiindca doresc sa o mai vad din cand in cand) i-am zis sa plece, sa isi castige/sa isi organizeze/sa respire/sa traiasca... asa cum simte viata... scorpionii simt nevoia de "aer"... io am inteles-o, iar daca ma intrebati sincer... cred ca era deja decisa dinainte de a ma intreba...

so! poate o sa am placerea de a mai lua bataie la whist, ca data trecuta ne-a spart

legat de subiectul asta, azi un coleg mi-a spus ca nu iese in bar ca e seara lui de stat cu copilul acasa, iar sotia iese cu prietenele... =)) deci solutii sunt...

mama are o expresie: esti obisnuit ca prostul cu bataia, si o zice cand cineva persista in greseala

greseala ... greu de zis care... ca alergam de singuratate.. dar ii ducem dorul destul de repede... sau poate ca gresim din prea multe conveniente de cuplu... oamenii nu se pot distra impreuna??? sau si impreuna .. si trebuie sa isi mai "duca dorul" si sa iasa singuri..

va zic asta, ca imi aduce aminte de vremurile de cuplu... (poate nu ma credeti dar nu mi-am inselat iubitele decat cu un dans sau o privire) ... acele vremuri cand se nimereasa ies si sa ma simt stingher, spre dimineata, ca EA nu era... mie mi s-a intamplat des

ce sa va zic.. ca de multe ori ne grabim ... iar pentru felul in care suntem si ne armonizam... devenim prea apropiati, pana ne sufocam... si cand ne sufocam nu ne dam seama ca e inerenta... ca doar persoana poate sa fie gresita nu si "sufocarea" ... ea facand parte din felul de a fi al relatiilor

prima comparatie, ce imi vine in minte, este cu betia... pentru cei ce inteleg acest viciu... e ca si cum nu ai stii sa dozezi cantitatea pe care corpul o poate absoarbe, te imbeti si vrei repede acasa... eu de cand m-am cunoscut cu aceasta placere... stiu ce ma asteapta pentru ca o doresc si o caut... dar pentru a ma bucura de fiecare moment, o combin cu stomac in care este mancare, dans si miscare pentru revigorare, timp si rabdare pentru o dimineata asteptanda, plina de val ... de alcool, valul.. evident

si revenind... oare oamenii nu stiu ca daca nu ai antrenament/rezistenta, la bautura/relatii, te astepta ori o betie repida/sufocare-rapida/logodna si apoi mahmureala/despartire/casatorie... ca daca nu combini bautura/partenerul cu alti factori, te expui la niste riscuri...

poate ca da ! poate ca ei/noi/voi, stiu/stim aceste lucruri, aceste riscuri... dar ca seductia alcoolului/iubirii este prea mare...

poate acesta este farmecul...

oricum

alcoolul/relatiile, creeaza dependenta ... mai devreme sau mai tarziu devin cotidian...

sper ca nu si alcoolul =)) desi cred in paharul de vin baut seara inainte de culcare...

iar mahmurelile ca si despartirile, se trateaza cel mai bine cu alcool/noi iubiri...

io am rabdare cu mine... mai ales in despartiri ma tratez cu singuratate, ca o meditatie postuma ...

in rest munci... in special cu un client.. pe care l-as fi stropit cu aghiasma, daca stiam in ce ma bag cand semnez cu el...

si asa am scris desi nu stiam ca despre asta voi scrie: alcool, relatii, betii, iubiri, mahmureli si despartiri ... iar despre toate acestea pot spune ca sunt inconjurate de relativitate... multa!

va pup si mie dor ce multi dintre voi in continuare... mai ales de tine capitane !


ps desenul este a lui Picasso... stiti care???

2 comentarii:

autoharp spunea...

ce zic "Domnisoarele" (a 3-a)....tocmai am gasit un biletel ..de la mine..nu stiu cand l-am scris...[Si iubirea e legata de umor, nu-i asa? Pentru ca nu poti sa iubesti pe cineva decat daca il tolerezi? Si nu poti tolera pe cineva in permanenta decat daca stii si sa razi de el]...
now what? :-)

Anonim spunea...

... da e drept ca trebuie sa existe umor in dragoste si imi place si analogia ta...

misha

Faceți căutări pe acest blog