luni, aprilie 23, 2007

despre 20.04 ... DE SF. GHEORGE ...


... asteptand mancarea, cinste a colegelor Georgiane ... m-am gandit sa rezum w-e si vremurile scurse in ultimile 3-4 zile...

putem incepe cu joi vineri cand marea problema este serviciul, unde am cativa clienti.., ce in final se reduc la unul: problema ... care a devenit ultra stresant, nu intru in amanunte ca nu mi se pare profi

evenimentul important a vemii trecute, a fost data de 20 adica vinerea trecuta, cand tatal meu ar fi facut 60 de ani...

de anul trecut am decis impreuna cu fratii mei mari si mici, ca orice ar fi pe 20.04 in fiecare an sa ne vedem, pentru a il sarbatorii pe Tata, ca un omagiu plin de bucurie a celui ce a contribuit si inca o face ...in egala masura cu Mama, la viitorul si bunastarea noastra...

insa pe care nu am apucat al lauda indeajuns cat era ...

asa ca vineri sarbatoare: ziua lui tata !!!

trist a fost doar ca inainte cu o zi un unchi foarte bonlav a murit, era si fost coleg de munca de al lui tata, un sipatic, tot timpul ma intreba daca ma descurc cu fetele, iar ultima fata pe care o vazuse (de altfel si singura cred), in preajma mea ii placuse si m-a intrebat de ea cand m-a vazut ultima data, desi bonlav si trist cu o voce ce parca ii amintea de tineretile lui, vroia sa stie daca ma mai iubesc cu ea...

Dumnezeu sa-l odihneasca !!!

asa ca pe la ora 11 eram asteptati, a fost un chef cu muzica lautareasaca si populara, cu aducere aminte placuta, cu porecle si intammplari din copilarie... iar singurile lipsuri au fost parintii...

pe la 5 s-a terminat... asta pana a doua zi :D, cand am continuat... gratar si voie buna, vreme frumaoasa, amintiri placute...

de altfel, in decursul ultimilor luni am observat ca multe din feluri de a fi a lui tata le regasesc in mine, involuntar, e ca si cum m-as prinde in flagrant, intrucat mi-a zis atunci, cand le observam la tata ca unele nu imi vor apartine... le consideram nepotrivite, iar tata imi spunea ca le voi intelege cand va fi vremea...

acum le inteleg, multe din ele au alt sens... o sa lio le descriu intr-o poveste viitoare intrucat isi merita un post al lor...

cadouri de ziua lui tata ?! ??? noi, eu ... ceea ce voi face ...

la anul sper sa-l serbam la gura humorului

pana atunci, am mancat de ziua feteleor, ma reapuc de treaba si astept sa ajung in vama w-e viitor

asa ca vom avea povesti din stuf si de pe plaja, cu pipa si prieteni...

pana atunci cine stie poate mai povestim.... iar daca nu ne vedem in vama !!!!


ps nu fumez !!! doar ca imi pace cum arat :P

2 comentarii:

autoharp spunea...

p.s ..nici eu nu mai fumez si imi place cum arat:-)

Anonim spunea...

macar da-mi invitatie sa stiu cu cine vb, pe silviu_spiridon@yahoo.com

misha

Faceți căutări pe acest blog