marți, aprilie 17, 2007

OBISNUINTA CA UN VICIU



credeti ca obisnuita poate fi o patima ?!?!?

eu incep sa cred ca da... ca ma las cuprins de ea ca de vicii, ca am sa devin o rotita de mecanism, pierdut intr-o masinarie

ce s-a intamplat in acest w-e care a curs.... a fost similar cu w-e din acest inceput de an in bucuresti...

aceste w-e ma prind si ma tin ca intr-o mreaja... daca nu le dau ascultare ma simt ca un fumator fara tigari (desi nu stiu cum este, intrucat nu fumez... o iau intuitiv)

ce fost diferit??? ca vineri m-a sunat o cunostiinta de la care nu ma asteptam sa mai am vesti si povesti, ca lucian a venit in bucuresti desi inca nu ma "bucur" si de prezenta lui prea mult, ca tibi are o locuinta noua, ca ada nu o sa mai locuiasca cu mine (intuiam asta), o sa locuiasca (cred) o amica de a ei, ca m-am tuns scurt, ca ...

ca nu am reusit sa dorm in iarba asa cum am vrut (duminica a plouat), ca nu am desenat cum planificasem deoarece am mers la tibi, ca nu am rezolvat cateva treburi personale urgente din lene, ca nu am mancat cu alina cum vorbisem, ca ...

ca + ca, nici nu am mai avut timp ieri sa scriu ce si cum s-a intamplat cu mine peste w-e, atat a fost de aglomerat

intr-o valtoare a obisnuintelor, desi fac multe lucruri, timpul se scurge ineficient de repede

acum de exemplu m-a intrerupt un coleg, ce nu isi gaseste exprimarea adecvata pentru un mail catre un client... exprimare ... care ce sa zic?! si pe mine ma "chiniuie" cate o data

sa revenim, vorbeam de scurgerea timpului... da! ca imi pare ineficienta in ultima vreme, ca poate obisnuita cu ceea ce imi formeaza viata de zi cu zi, m-a impresurat asemeni unui viciu

si ca orice viciu debarasarea de el incepe prin inventarea de motive, prin expresii de las ca mai am timp, ca mai astept sa se intample ceva si apoi iau o decizie... si cand ma uit serios in urma deja se scuge a patra luna dintr-un an

ce sa mai am impresia ca si postatul cu regularitate, macar saptamanala si indeosebi lunea ma viciiaza prin obisnuinta creeata, ca ceea ce scriu chiar acum este posibil sa nu fie decat obisnuita viciioasa consumatoare de timp si neaducatoare de beneficiu... chiar asa ! cati din cei care imi zic ca imi parcurg paginile imi trimit macar un comentariu??? nici 5%.... pot in acest caz sa spun ca e consumat eficient acest timp??

o sa-i mai dau raspunsului viitor in care sa se decida

ieri ma gandeam, seara, ca dupa o perioada de postari, sa reunesc informatiile comunicate si prin grupare sa le fac un tot, echivalent al unui moment... ca astfel sa ramana amintiri aruncate pe tastatura, in fuga unei jumatati de ora, dintr-o marti, cunoscuta ca a saisprezecea zi, dupa cea in care pacalim prin traditie, din al treizecilea an de viata, al doilea in compania actuala, al cincilea de cand m-am decis sa muncesc de capul meu in bucuresti, al cinsprezecelea de cand am inceputa fac rost de bani pin munci, al doisprezecelea de cand am fost prima data la scoala, al douazeci si patrulea de cand cred ca am prima amintire concreta. ...

si nu e gata!

peste toate acestea - trecute si peste toate cele - viitoare, se vor aduga ani, timp... descris acum din obisnuita pe un computer la birou, dupa program, la o zi de cand m-am gandit la ineficienta materiala a unei perioade din viata mea....

keep walking !

si capitane! nu mi-a trecut dorul de tine

3 comentarii:

Anonim spunea...

Care e motivul pentru care scrii pe blog? Cred ca de aici trebuie sa pleci!!!
Ceea ce tu scrii crezi ca starneste interesul cititorilor tai?
Toata lumea e plictisita de rutina vietii!!! Crezi ca au nevoie de a ta? Nu vreau sa fiu rautacioasa dar...pentru a da nastere la reactii trebuie sa imparti problemele/dilemele/experientele tale alfel!!! Gaseste tu modalitatlie care ti se potrivesc cel mai bine!
Cei care te citesc iti acorda increderea ca ii poti scoate din "obisnuintele" lor dar, tot ce gasesc sunt exact aceleasi probleme, ba chiar unii se confrunta cu unele si mai mari decat ale tale!

Peste toti trec anii, rutina, obisnuinta, viciile, plictiseala! De ce ar fi ale tale mai interesante si generatoare de dicutii?

Stimuleaza-ne cu scrisul tau!
:)))

Anonim spunea...

la inceput am scris din dorinta de a discuta cu mine... in lipsa unor amici cu care obisnuiam sa o fac

o perioda a functionat asa, apoi am scos din acest blog ceea ce atingea intimitatea altor persoane si s-a transformat intr-o pagina in care gasesti ceva despre misha, fie ca este despre trairile interioare sau exterioare

in rest ?!
doar atat

Anonim spunea...

Mai Misha mai, e drept ca marea majoritate nu postam nici un comentariu, asta nu inseamna ca nu ne place sau ca nu mai vrem :P. doar ca asa cum tu zici, viata asta e facuta din obijnuite. Iar a scrie public e o iesire din obijnuinta pentru cei mai multi dintre noi. Bravo tie!

Faceți căutări pe acest blog