luni, iulie 30, 2007

..... VICHENDURILE, VAMII, VERII...










... o fi rutina???

vineri cred ca am am fost ca o agentie de turism ... venitul asta regulat (a se citi in mod repetat ...si nu neaparat futut, da ! ca ies vorbe aiurea) in vama m-a transformat si intr-un fel de plasator/dispecer pentru cei "rataciti", asa ca joi si vineri o gramada de lume m-a tot sunat sa ma intrebe daca nu am cum sa rezolv transportul catre vama si am reusit cam in proportie de 70% ... deci pot intra in afaceri :))

sa lasam micile "inconveniente" premergatgoare acestor plecari ... in acest w-e am fost insotit, pentru prima data vara asta nu am plecat singur ;)... si nu ma refer la vreun barbat, cu care ma insotesc de obicei in vama...

dar inaite de toate o surpriza: mircea din timisoara ma suna de dimneata, vineri ca este in bucuresti... si ca vine in vama.. si a venit ... si a si ramas dupa mine, dar desprea plecare la final

asha ca tushti spre vama!

si week-endul asta trebuia sa fie o gramada de lume ... si a fost venita

vineri a inceput ... putzin cam neplacut... deoarece shoni ne-a taxat cu intrare, cand mai era o melodie de cantat din concert... ceea ce m-a scarbit destul de tare si mi-a scutat... catre aproape zero vizitele la el pe terasa...

in fine... da-l incolo asta e s-au vazut si cazuri mai grave

dupa ce am stat ceva pe langa o voce frumoasa de chitarista... putin cam fara chef de cantat ce-i drept, dar faina voce... si cum se reintregise gasculita.... am plecat ovidiu sa continuam, pana spre dimineata... cand cu greu m-am induplecat sa montez cortul :D... asa imi era de lene...

oricum l-am montat fara nici un chef peste cordelinele de la doua corturi si ne-am intors la rasarit si pipa

da si vin, adica bautura, alcool...

deci merem mai departe cu povestea... si de fapt am pus cortul degeaba, ca sapte dimineata... adia pe la 7 si ceva... am intins saci pe plaja si am bagat vreo 2-3 ore de somn, acompaniati de sforaiturile dintr-un cort vecin si de niste culcati devreme care s-au trezit cand ne-am culcat si ... plini de energie s-au apucat sa vorbeasca cu voce tare...

no ! asta e ... m-am trezit si m-am deplasat la caminul cultural mitocanul, unde m-am dres cu beri si cafele...

pana pe la pranz m-am mai prajit la soare ceva ... si am plecat la pescari sa mancam, unde ne-am intins in pipa, peste, muzica lautareasca si bautura pana seara la spre unsprezece...

si ... dupa ne-am tarshit la ovidiu iar, pe terasa ... impreuna cu o parte din gasca...

noaptea fuse scurta asta data... uitasem sa va zic ca am mutat cortul la pescari si ... da noaptea a fost pana pe la unu si ceva cand m-am dus cu codruta sa o conduc... la cort si sa stam putin... e caca... mi s-a facut sila sa ma mai intorc.. si gandindu-ma ca ma voi pleca cu pescarii la 4 in larg am ramas sa dorm... am dormit pana s-au intors pescarii.... cacamas.. asta e

de razbunare am cancat vreo 3-4 stavrizi cruzi si apoi niste ceatal sarat... asa ca sa merga bera la caminul cultural... evident ca a fost bine... am beut ... si am beut...si am ras.. si am facut mishto.. si

atentiune!

pentru cei ce vara asta au prestat iun vama activitati si pentru cei ce indragesc bar fly... am pus la cale o petrecere de ramas/bun venit... care sa fie la finele lui septembrie la ovidiu.. vineri sera si din vama in bar fly direct sambata... asadar aviz intresatilor

sa revenim cu pranzul si restul zilei...cand s-a servit bors de pester de la pescari... iar, :D si m-am cumintit cu bautul ca pana seara sa imi iasa tot...
alcoolul mah!

si am stat de povesti... si am mncat sorici cu ceapa...si am stat si m-am scaldat ... si ziua s-a scurs, hotarandu-ne sa mergem in centru ...

cum adica unde ...la ovidiu, acolo in centru

sera de duminica in vama a inceput sa fie foarte faina... mi s-a parut excelenta muzica... mi s-au parut faini oamenii... ca plecasera inoportunii de sambata seara... ca luna iesise superba din mare, ca am dansat... ca a venit muie cu o chestie pe cap de m-am prap[adit de ras...

ca a week-endul unei saptamani nebune... sau mai bine zis nefericite se incheia frumos... linistit..

m-am gandit si am baut pentru tatii care nu mai sunt... m-am bucurat in sinea mea cu frumoase aduceri aminte a unor parinti ce nu mai sunt ... aduceri aminte placute

am lasat lumea vamii, am plecat spre bucuresti... cam inghesuiti ... si cu muie care a stat geana pe autostrada

am sosit acasa.. pardon in bucuresti, as fi ramas sa merg in larg la 4 cu pescatii si la 10 sa fiu in birou parasutat din alta lume... dar nu am facut asa ceva :p asa ca nu se cade...

deci ... cam conica w-e in care am fost in vama se incheie... a fost bine din punctul meu de vedere... psicoloaga mea ... a reusit sa isi mai intregeasca din imaginea misha...

gata ! plec ! mai pun maine nister poze si poate si concluzii...pana atunci

imi bag picioarele !!!!!

o concluzie...ca inca nu am plecat... de unii mi s-a facut sila de altii drag... si vara asta o sa imi aduca multi prieteni.... mai multi decat dusmani...zic io

a doua concluzie ...ca mai sau putin, cred ca ideea codrutei nu e rea...ca daca ai filama ce se mai intampla... ar iesi un film beton

acu chiar ies... maine mai pun poze asa ca sa va uitati

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog