miercuri, iulie 25, 2007

INTR-UN TARZIU...








... rasariturile au inceput de vineri, cand veneam spre bucuresti, in tren fiind l-am prins pe primul din saptamana

am adormit la loc, eram obosit si cam asta am facut tot drumul ..cu trenul, imi amintesc de calatoriile cu trenul de cand eram student, cand socializam aproape toata durata calatoriei... acum somn

sera dupa o zi de birou aglomerata, am plecat spre vama cu fratii, costel ...

este primul w-e in care nu am stat la shoni... doar am trecut sa salut lumea, vineri am stat putin ...am 2 ore dupa care pe la 1 am mers la somn ca eram rupt

dimineata a ajuns si emi.... si astfel am prins rasaritul si am inceput sa si consum bere... si am consumat ... mai toata ziua

mi s-a intamplat si w-e asta si in alte w-e ... sa am impresia ca vama e plina de baroni munchausen... de ce zic asta??? pai mai toti zic ca au baut de au rupt si ca nu au dormit de fel :))

ce motiv de lauda :))

... in fine, pe muilti dintre astea i-am urmarit si i-am vazut ... cam cat beau si cum dorm... slabut

... o alta chestie faina despre vama ... identitatea adevarata a oamenilor, da ! sunt altii, se poarta altfel... cu precadere cei ce lucreaza in domenii "serioase"... ca artisti...deh sunt mai liberi in exprimare in general

de asemeni sambata am reusit sa facem gratar... si am luat la carne.... hohoho... ca sa avem cum sa facem a doua zi si un peste, in capat la pescari... care ne-au servit cu scoici, guvizi pe plita si rapane.... bune toate... inclusiv macroul in suc de rosii picant

dar m-am luat cu vorba si nu am zis nic despre cafeaua de duminica dimineata... am tinut mortis sa o servesc la ovidiu... unde era o coada ca la carne pe vremea lui nea nicu

si imi era o sete.... deh dar era duminica si trebuia sa conduc... si nu m-am indurat sa merg la bar sa comit o asemenea pofta

piratul... s-a gandit el ca imi e sete si ma pomenesc cu o bere..... mama ce placere, ca un iaurt asa s-a dus... si cum o bere nu vine niciodata singura, am ras pana pe la 12... habar nu am cate...

cert este ca am ras de m-am prapadit, m-am dat in spectacol am dansat sex pistols de unul singur, am socializat.. si apoi a venit masa de la pescari

a fost una din cele mai faine duminici... dupa o saptamana trista, nebuna, obositoare, in ultima zi, m-am relaxat...

iar am uita sa povestesc ceva :)) de la bautura se duc neuroni :))... da ce vreoiam sa va zic ... pentru prima data de cand merg in vama am dormit pe perne... da mah !!!! si nu oriunde ci pe plaja... unde georgiana a avut grija sa ma cazeze.. merci ! altfel sfarseam in masina... si nu mai era nimic extraordinar

ziua faina de duminica a tinut pana luni... sau mai bine zis pana la 12:30 luni dimineata sau duminica noaptea...ziceti cum vreti voi ca e mai bine... si asa s-a intamplat sa vina costel pentru prima data sa zica daca nu plecam ca e tarziu... de unde trageam io de el pana acum

poate credeti ca ream obosit... si aveti dreptate...insa am ajuns cu bine devreme ce va scriu, poate credeti ca m-am dus sa dorm :)) si va insemati...

oricat de obosit eram mi-am dat seama ca vroiam altceva... si asa am sfarsit prin a dormi doua ore... si sa ajung sa fac dragoste cu ochii inchisi... :)) la propriu, ca nu ii putem deschide.... insa dorinta era mai mare... nice!!! (nota laudarosului)

si ... cam atat pot sa deconspir despre w-e... mai sunt si altele...insa deocamdata regret doar ca am fost uituc si am lasat in vama o sacosa de scoici...

deh ...bautura, neuronii...

vineri iar?!!??

3 comentarii:

Anonim spunea...

in cort viata e mai roz,ca...atentie..crema de pe tort.Cacofonia salveaza Romania, nu cred ca e cazul si in ceea ce priveste Vama Veche.Super post,cu multe poze frumoase. Cateodata ma apuca sa imi dau demisia si sa fug intrun weekend la cortul lui misha sa bag narghilea in timp ce el doarme.

Anonim spunea...

in Vama se traieste cel mai intens..si adevarat....si mai ales in cort....unde auzi bataia valurilor si te trezesti cu soarele batand in panza cortului...

Anonim spunea...

pardon..se traieste pes tot la fel de intens peste tot...Stuff,plaja,cort,pescarie........

Faceți căutări pe acest blog