vineri, iulie 20, 2007

O SAPTAMANA CA O VIATA ...








... de departe acesta saptamana imi doresc sa nu fi existat

luni de dimineta, la ora 7:30 ... am aflat ca tata unui prieten foarte bun a murit

doar cei ce au trecut prin asa ceva pot intelegedurerea pe care o provoava acest inevitabil eveniment din viata omului...

din nefericire suntem 3 prieteni acum care au ramas fara tata

si poate un post viitor v-a aduce mai multe despre asa ceva.... acum nu mai am energie sa fiu trist...

luni in schimb.. si o parte din marti ... am fost intors, durerea nu a venit de la faptul mortii in sine , deoarece as fi ipocrit sa mint, daca lucian nu ar fi existata asa cum suntem legati, probabil nu as fi simtit .... durerea pe care stiam ca o are in suflet...

e greu

deoarece nimeni si nimic nu poate repara acest eveniment, timpul vindeca rana aceasta.... de inchis?? habar nu am daca se inchide...

ce stiu sigur si sunt asa hotarat in exprimare, deoarece asa am trecut eu mai departe, este ca trebuie mental sa accepti acest eveniment ca pe un "mers" al vietii..

daca pleci in profunzimea lui sa cauti motivatii si justificari risiti foarte mult sa ai probleme de echilibru psihic in viitor... intrucat doar atat zic... nu am gasit pe cineva care sa zica : da!!! era drept sa moara apropiatul meu !

dar ... trebuie sa mergem mai departe... saptamna asa a facut-o

si marti, cand nu stiam ce se intampla... daca uremaza sa plec sera sa ajung la mormantare... la serviciui avand de incheiat o situatie destul de urgenta... nu am putut pleca asa cum doream... sa fiu alaturi de el...

si hop surpriza !

ROLLING STONES... formatia

ce sa zic... m-am gandit si la lucian si... pana la urma am decis sa merg, moramntarea urmand sa fie joi...

impresionata desfasurare de forte din show, o ampla scena, o formatie cu suport tehnic exceptional...cel putin fata de ce am vazut pana acum...

si 2 ore de muzica... mi-a placut per ansamblu... desi ma gandeam...de ce niste tipi de aceeasi varsta ca tata lui lucian ...ce s-au drogat si poate inca se drogheaza o sunt acolo vii... spre deliciul a peste cinzeci de mii de oameni... insa mi-am adus aminte repede ca planurile vietilor noastre nu coincid pe acest pamant...

si showl a mers mai departe

comparativ cu gogol bordelo, m-am simtit ca un miliardar nefericit... adica eram in plin de spectacol extraordinar ... insa imi lipsea vitalitatea de la gogol... acolo am dansat de am rupt, formatia ...electriza publicul... aici nu am mai simtit acelasi lucru... cauza exacta nu o pot identifica.... in fine

oraganizarea: de tot cacatul, nu am baut decat o inghetata tot concetul... ce idioti...

da ! idiotii sunt in ordine: EVENTS (ORGANIZATORII), VODAFONE, COCA COLA si TUBORG

DE CE?

EVENTS, pentru ca au "organizat" o mare de sete in masa, facand sa sufere peste cinzeci de mii de oameni...

VODAFONE: pentru ca nu puteai folosi reteaua desi erau sponsorul principal... ar fi trebuit sa musteasca de antene..

COCA COLA si TUBORg... ma nu-i inteleg cine a socotit necesarul de puncte si cantitati de vanzare ... idiotii!!!!!!!!!

dar sa-i lasam

a trecut
miercuri sera dupa vreo 2 ani am mers iar cu trenula la gura... cu doua proaste din humor, ma bucur ca nu le stiu... cred ca daca le intalneam acum 12 ani cand aveam varsta lor le pocneam... dar asa linistit mi-am vazut de somn ... era mai important

dupa roman, dar mai ales dupa pascani... incepi sa simti racoarea aerului de acasa... e altceva...

am ajuns...

dintr-um motiv neasteptat... lucian... asa cum ma asteptam... greu este ca in aceste situatii... nici nu stii ce sa faci.... in casa , in camera in holul ... unde de pasti ma pupam si sarbatoaream cu VISI, plangea, pentru ca el langea deoarece se bucura sa aiba lumea aproape... azi plangeam pentru ca ne desparteam de trupul lui... nu si de spirit... de acesta niciodata ... si vom colinda in continuare...

nu vreau sa va spu de morantare...

dupa praznic am fost la bulboana/cascada de pe paraul vornet, adormit dupa 10 km pe bicicleta cu o bere in mana m-am pus pe picioare pentru partea a doua a zilei... exceptional

seara inainte de a pleca la tren, am stat impreuna cu lucian si familia..si marius impreuna... ca a ras cand am gumit... si ca e bine, asa s-a intamplat si cand a murit tata kywy cu boca... si alti cativa prieteni... au avut grija sa imi aduc aminte de bucuriile traite alturi de tata... de veselia vietii...

de ce o saptamana ca o viata??!?!?!!!

duminca seara tata lui lucian venea de la o nunta, dupa care a murit, la mijlocul saptamanii inmormantare... iar la finele saptamanii gavril isi boteaza copilul... nasii lucian si alina

nunta, inmormantarea si botezul...
viata noastra, raportata la cele trei evenimente importante din existenta pe pamant: nasterea, perpetuarea prin familie si la revedere!!!!!!!

VIATA !!!!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog