marți, iulie 10, 2007

despre: RASARIT, DANS, RAS, BORO, CODRUTA , BETIVANEALA, OAMENI ... cam toate la superlativ











... oare o sa reusesc sa plec vreodata in vara asta la vama fara sa fiu agitat....si sa reusec sa imi iau orice imi propun cu calm????

ca joi, plecand mai repede... decizie de ultimul moment, dupa ce am fost la un client si am rezolvat problema de serviciu a saptamanii trecute....
m-a sunat costel ... era o bere cu niste amici din vama, am mers l-am luat direct de acolo si sa te tii!!! alergatura prin bucuresti... dupa maria, draga de ea care venea din sibiu cu autocarul si dupa paraschiv...

si in viteza de la un capat la celalat al orasului am ajuns mi-am luat lucrurile... recuperand tichiuta de arab dupa ce am coborat ... noroc cu dumitru ca mi-a aruncat-o pe geam...dar ciupercile?!?!?!!??!! pana mea in frigider au ramas

ei .. ca nebunul, in 2 ore si 30 de min eram in vama

asadar incepe:

joi concert la shoni am ajuns si nu aveam nici un chef sa instalez cortul, asa ca ne-am apucat de narghilea si baut...

concertul ok ... nimic extraordinar... dar agreabil, isi lauda cam mult chitaristul

si nu am plecat pana dimineata de la shoni, am ras ... si chesti obisnuite

primul rasarit... mircea s-a intors si el, ne-am pus pe marginea terasei, am selectat ceva repertoriu despre rasarituri si cu molases fara aroma am dat dumul la pipa....

cel mai frumos rasarit... sau cel mai spectaculos, cand soarele nu se vede de nori.... ca un filtru ce ii mareste suprafata in detrimentul contururilor fixe..

un soare ce se lupta sa razbeasca printre nori... cu raze ce spargeau norii....

culmea ... mi-a placut cel mai mult rasaritul, in care de fapt nu am vazut soarele...

dupa ceva palinca ... eram cam facut asa ca am montat cortul dimineata .... prima data cand nu l-am pus cu intrarea spre mare... beutura

vinera s-a scurs intre plaja, cumparatruri din mangalia ....si chestii dintrastea, seara iar concert... si dans ...nu foarte agitat, la ovidiu in fata a fost ok, am mai intalnit ceva cunostinte....

si iar rasarit

uitasem sa va zic: apa nu era rece ci extrem de rece, iar costel a facut baie la rasarit si culmea s-a intors viu din apa ... nu credeam

am bagat somn si pe la noua am vrut sa dorm pe plaja asa cum imi place... am intrat in apa am iesit de acolo amortit.... si am incercat dorm, dar unuii trancaneau continuuuuu imi venea sa ma duc sa ma ... nu va zic >:)

asa ca am mers la cafea singur, maria dormind in continuare in cort

si dupa pe plaja ... cu muie (e o porecla pentru cei ce nu-l cunosc), paraschiv si maricica... iar din cand in cand si maria...

ced ca vreo 4-5 ore am ras incontinu, am baut sprit pe malul apei, am mancat carnati cu paine si ciorba de fasole adusa de muie de la shoni

la un moment dat a venit una in sandale albe cu tocuri ... pe care nu le-a dat jos cu nici un chip... cred ca le lipise cu superglue si le-a incaltat imediat ... de i-au ramas asa =)) ca si a doua zi era tot cu ele .... in apa tot cu ele...

am poreclit-o eva... si am facut toti mishto... io ma gandeam sa o tina acolo ca exemplar protejat ....si o tina precum zimbrii in rezervatie, la vama veche... ca exemplar din: "mamaioata monument de prostie" =)) ... acum sa nu ma intelegeti gresit dar avea o fata asa mai absenta

... si tot felul de chestii de ras... de la trei barbati in curul gol si o tipa topless, in fata la ovidiu unde era invazie de textilisti ...

pana pe seara ma dureau falcile... dupa care ne-am mutat sub stuf pe terasa

a venit mai lulta lume de a casei, am bagat pipa... am, vorbit cu benjamin despre desenele mele... cu piratul despre energiile oamenilor...
el imi zicea ca eman anumita energie.... asa o fi daca a simtit el ....

... gogol bordelo, am mai vobit de ei

pun ei piesa ma duc sa dansez ... singur suit pe o masa....

BORO

cica atunci m-ar fi vazut, o copila de vreo 2 anisori.... da ati citit bine, dansa ... si m-am dus sa dansez si eu, ca imi placea piesa pusa

si am comunicat asa cum doar cu un copil mic o poti face ... din priviri si gesturi... i-am castigat increderea .... ne-am jucat, am dansat... a venit dupa mine sa ma ia la dans de vreo trei ori, cu manuta ei mica.... ma lua de langa scaun si ma ducea pe plaja in fata terasei sa dansam...

in timp ce, ulterior mi-au zis la masa, ca toata terasa aprope era cu ochii pe noi facand poze...
asa cum spune maria ca ar fi auzit pe cineva zicand: frumoasa si bestia ... ea micuta copila, io vamaiot cu haina mea lunga arbeasca, cu tichiuta siriana pe cap si nebarberit...
am facut un copil sa comunice cu mine fara sa vorbim.... fain

cred ca este unul din cele mai frumoase momente pe care le-am trait in vama

apoi iar la povesti si bautura...
schimbandu-ma mai pe seara, nu am mai plecat la shoni... am ramas sa dansez si sa pip la narghilea...

masa mare rasete.... chestii dragute...

la un moment dat am iesit iar in dreptul mesei pe plaja sa dansez mai bine ... si am tot dansat era si mircea si maria si benjamin si paraschiv care adormise in barate la maricica, muie si niste fete de la shoni.... multa lume..

nu stiu daca io am ales sau ea, insa mie imi face impresia ca ea m-a ales...

cert este ca nu ne-am mai despartit pana a doua zi...

faine momente... scorpioanca ;) ... mi-a spus ieri...

am dansat excelent... si restul, sa vi le povesteasca altii!!! ca pentru mine a fost un vartej

este a doua oara cand imi este dat sa cunosc o femeie scorpion... si a doua ora cand imi place.... mai vedem

pana seara am lancezit... am mancat la 2 mai, si am plecat pe la ostrov.... 6 in masina

muie cica stia el ca e non-stop bacul =))... fain drumul

dar intradevar non-stop..... dar... sub conditia ca cineva sa aduca maca 4-5 masini si care sa dea mai mult de 20 de lei cat face taza... moi am dat 50 si au mai dat si altii...

de la agonie la eztaz... dupa ce am ajuns la ostrov, fetele erau in agonie... il ceratu pe muie... cam dupa vreo 30 de minute era o veslie ... radeau cu politistii de frontiera, barcagii si cu un carciumar .... asa au tinut-o vreo 2 ore cred...

pe la 5 am fost si io in pat dupa ce am impartit lumea pe la case prin bucuresti

cam asta despre un w-e in care doua momente dimetral opuse prin prisma persoanei.. dar foarte frumoase... in special cel cu copilul... w-e, codimentat cu mult ras... am avut o mini vacanta excelenta

sper sa primesc poze de la parintii copilei si le pun pe blog

inca ma mai ustura ochii de la oboseala abuzata cu monitorul din dotare...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cum iti suna titlul de povestire : "Printre borcane,carti,Cd-uri si prezervative"?

misha spunea...

.... suna bine, dar mai bine se simte...

inca nu am dorit sa incalc anumite "cenzuri" si de aceea nu apar referinte de acest gen

;)

Faceți căutări pe acest blog