vineri, august 03, 2007

CINA , CARTOFI SI PUI LA CUPTOR...

... ca o mic areaducere aminte a saptamnilor in care sezonul estival era in bucuresti... andreea a decis miercuri sa facem papa la ea...

si am facut...

ma steptam la mai multa lume.. dar am fost in cerc restrans... unii s-au dat la fund sau a fost in pripa invitati...

no ce e esential la acesta cina:

- ca are decorat fain casa andreea si acum am vazut...
- ca am facut niste cartofi dementiali de buni...
- ca eu in continuare adorm la televizor... chiar daca e pasma cum are andreea...

asa ca am mancat ca niste porci si am baut vin alb .... cu pipa :P, iar pentru andreea care s-a declarat fan al blogului scriu un post... sa laudam papa facuta miercuri,,,

ciuda voua care nu ati fost
:))

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog