luni, iulie 02, 2007

RASARITURI, OAMENI NOI, SEMNAL "M", DISCUTII, ROM, DESPRE .....









cum necum iar in vama...

daca nu mi-ar fi atat de somn, cred ca ar fost un post mai frumos... mai ales ca s-a terminat postul, ca a fost ziua lui petru si pavel (fratii mei), ca a venit maria, draga mea amica ardelenca..., ca ma enerveaza XO ca lancaezeste.... si tot felul de motive... a !!! uitasem ceva impostant: voi scapa de un client ce mi-a frecat 3 luni din viata, suna neprofesional da e bine.... aleuia !!!

asadar motive care chiar daca nu ar fi existat, as fi mers in vama...

si am ajuns ca niciodata vineri pe la 8:30-9 in sat, dupa o alergatura pana acasa si de acasa pana la masina si de la B - CT si...

cort nu apartament, aer curat nu smog, strazi prafuite dar nu fierbinti, cald dar nu zapuseala,... si

si am mancat la shoni, am aprins pipa... si lungul drum al sambetei catre duminca seara a inceput

mi-a placut, dupa ce am ajuns in vama am inceput calm ... asa ca o zi de vineri si o noapte ce se combina cu dimineata de sambata pana la rasarit... pe care uimitor... :P, dar nu chiar, avand in vedere calitatea oamenilor de la ovidiu de pe plaja... dar vorbeam de rasait, rod al unei dragosteli dinte o noapte si o dimineata imbatata in alocoolul primelor ore de vama... rasarit ce a fost savurat de pe o masa din margine de la shoni ... de peste rulota asa cum se vede din poze

batuc... cu sticla de rom pusa in desaga narghilelei, am mers sa ma culc... si culca-te daca poti ! ... ca io nu am putut... m-am intalnit cu un om drag mie, ziarist... si la tentatia unui trabuc... in barter cu romul nostru... cu o baie in mare, chiar atunci... am mai lungit dimineta inca vreo ora jumate...

ma intreb cum dracu poate emi sa doarma in cort ....nu seara ! si nici dimineata pana in 10 ... cand si io cat de beat m-as culca pot sa dorm ... si ies tahui ca un urs din barlog, tupa o iarna de bautura si tusti in primavara marii ca sa ne racorim si aducem la viata.... iaca ca aproape am schimbat subiectul, vorbeam de emi, da mah ! pana pe la doua, trei a dormit in cort... si era viu cand a ajuns la sohni... =))

nimic mai extraordinar sa descopar ca ritualul primei zile de vama ... nu e al meu... nu l-am mostenit si nu stiu daca cineva o sa-l ia ca pe mostenire, devreme ce el vine ca un gest reflex al zilelor din saptamna ...
insa ce stiu este ca acest ritual il au si altii... si reflexitatea gestului se nascte din tairile acumulate intr-o saptamana, ce fecudeaza ovulul libertatii ca nevoie... si te face un vamaiot beat si vesel prieten cu cei din jurul tau ... gata sa mai castige cateva ore de "viata" pentru o companie faina...

asa mi s-a intamplat... asa am descoperit ca suntem inca multi cre inca traim vama ca fel de a fi... ca e nevoie de locul asta pentru o minoritate ce gusta altfel descarcarile week-endurilor

discutii si umbra lui misha la vama :D...

http://www.semnal-m.ro/

in ignoranta mea credeam ca e moarta de mult formatia... si asa cum s-a prezentat acum mi-a placut... prima repriza a fost...cam de incalzire insa ce a urmat mi-a placut

si m-a facut sa cant ... sa cer bis... si sa ma gandesc la fereastra sub care as dori chiar si mai tarziu, sa mai fiu... si la parfumurile romatele trecute... la parul in care mi-ar place sa mai stau, la conjunctura alungarii din preajma ei a ceea ce e trist si poate rau, desi poate nu e cazul...

si am ramas la shoni ... nici nu m-am mai sinchisit sa plec la ovidiu... alina plecase... dumitru, andeea, emi, costel si restul erau mine a trecut si jojo...

am mai vorbit despre manipulare si alegerile facute de mine... despre eliminarea multor surse de informare...

am vorbit cu un timisorean despre narghilea... si am mai facut un adept, mi-a placut conversatia... o discutie ce a plecat parca de la a citi... si a calatorit pe convingerile din viata mea sau a lui ... pe putina politica... pe muzica... pe pasiuni ... si altele

mi-era somn, nu aveam chef de baut, dumitru s-a dus la culcare... si am ramas doar cu emi care era vesel...si habar nu am cum m-am trezit in preajma unei noi fecundari ...a unui rasrit duminical...

si am dormit...

dupa ciorba de peste... am petrecut restul zilei la shoni cu pipa si fara nici un pic de alcool, deh sofer... am mai vorbit... am mai lasat niste nada in apele unor fete frumoase...

m-am enervat cu un nesimtit...care n-a adus masina la timp si am plecat tarziu...

dar am ajuns cu bine, obosit dar epurat... gata :( sa ma umplu de impuritatile saptamanii ....totul pana vineri ;)

concluziile??? dupa acest w-e...

imi plac copii in continuare, dupa cum se vede in poze
ma bucur cand cunosc oameni faini
exista semnal m si e chiar placut sa ascult hituri de cand aveai un an de viata
nu e esential sa fie plin de lume sa te poti simti bine
daca e plin de lume, nu e neaprat bine daca ei sunt mamaioti sau mangalioti
am aflat ca am trecut pe langa o femeie draga mie si nu am vazuto.. e bine sa mai dai emotii oamenilor
mi-e dor... in general de tot ce e frumos sau a fost frumos din viata mea
mersul la toaleta e extraordinar de placut in orice conditii, dand fericire chiar si in bude nashpa

si gata! ca am scris destul de mult

Un comentariu:

TheoD'ora spunea...

vara asta am invatzat o seama de lucruri noi...doamne fereste sa citeasca mama aici c am pus o...cum ar fi...sa fac nudism..sa mi inchid telefonul...sa beau tot felul de combinatzii ciudate..sa vorbesc usor cu oameni noi fara a mi fi frik ca ash fi luata drept..ce i cu femeia asta?....am fost eu...cu gradul meu de complexe..am incercat sa nu mai accept chiar tot inclusiv de la frate miu.....am studiat oameni..atitudini....am intrat in mare cu ganduri aiurea pe care le am lasat acol sha...am trait doua saptamani cum ar fi trebuit s o fac demult,,,dar niciodata nu e prea tarziu..am facut dragoste intrebandu ma daca stiu s o fac si daca sunt sau nu buna de P--a..ehhh asta i viatza....ce pana mea!!asta sunt atat stiu....daca gresesc....o sa o fac in continuare..sau poate nu...

Faceți căutări pe acest blog