marți, iunie 26, 2007

VAMA, ALALTAIERI, IERI, AZI... SI POATE RASPOIMAINE... IN VAMA si nu doar...





ca in orice w-e ... exista vama sau exceptii..... si nu era cazul in acest w-e

asa ca vineri alergand de mi-a sarit sufletul de caldura am mers in vama...

de daTa asta cu actele la mine, insa fara carbune de narghilea, fara nimic de pus pe cap... dintre atatea palarii si sapci ....

ei dar ce e important ca regula incepe sa functioneze...
cum care regula??? nici o masa fara peste, pe w-e, in vama veche sau 2 mai, in vara 2007 ....

sa zicem

asdar cu ceva mai multa lume decat de obicei, cu oameni pentru prima data in vama, am plecat ca de obicei pe la orele 18...

vineri, la shoni dupa ce am instalat cortul, am rezolvat cu carbunele, am inceput sa pipam nakhala...

mai nimic nou... cel putin momentan

spun asta pentru ca acest w-e a proiectat ceva imagini, despre ce se mai intampla in vama... asadar:

ca si pana acum, pana sambata dimineata si chiar dupa, lumea tot vine... instaleaza corturi, se apuca de baut, io ca in fiecare sambata dimineta (reusita de 99%) rezist pana la rasarit... primul rasarit din w-e, asteptand bolero, fumand narghilea, iubind soarele cu privirea.... cedand cantitatii de alcool consumate... in drum spre cort pentru maxim 2 ore de somn, urmata de o dezmeticire in mare... si poate somn in continuare....

asta daca nu fac illy si cristina surprize si vine neasteptat ... asa cum s-a intamplat ....

se daduse lovit... ca face treaba... ca etc... si cand colo tzup, cu cristina in vama... desi mi-a stricat repriza a doua de somn sub soare... m-am bucurat ca a venit

ei...

imaginile ce formeaza unele din primele impresii de w-e sunt legate de generatiile ce vin... si anul trecut am observat acest tip de populatie ce vine in vama...

nus ce sa zic... e de bine e de rau... vor transforma vama in altceva... dumnezeu stie !

insa klar ca unii ma obosesc prin teribilismul ieftin... prin lipsa de intelegere generala a ceea ce insemna sa bei, sa agati ... sa dansezi... sa te distrezi... sa respecti anumite spatii ale oamenilor din jur...

dar asta e ... si io am avut 16 ani si am mers in 2 mai, temandu-ma ca voi sta in erectie permanent :)) dar a fost super ok ... si am stat in erectie asa din cand in cand... fara a exagera...

cred ca e de bine sa vii cu copii mici in vama iar daca voi avea ..... pardon cand voi avea copii ii voi aduce...

conditia va fi ca spatiul sa pastreze aerul de libertate pe care inca il are...

asha cum mama ma invatat sa disting lururile pozitiove de cele negative prin nominalizarea si exemplificarea reala a lor ... as avoi face si eu...

exista lume in vama care danseaza, bea, se distreaza, liber... dar respectand spatiul celorlati... precum si asa zisi vamaioti .. ce in 2-3 ore sfarsesc prin a dormi la ovidiu in fata pe plaja ... decazuti prin sine din orice se intampla in acest spatiu...

un fenomen negativ il reprezinta niste... mangalioti sau dumnezeu stie ce si de unde sunt... insa ii recunosti dupa tinuta... haiune de cocalr de cartie... cinezarii urate... si cu privire gata sa fure ceva uitat pe plaja, ori dintr-un cort... sau sa se masturbeze pe la vreun colt... iscodind femeile nudiste...

mai sunt si mamaiotii ... specie pe cale de accentuare... se posteaza in centul statiuni... ii recunosti ca sunt imbracti de parca ar fi gata sa ia telegondola... femeile lor au tocuri... barbati lor au lanturi de aur si atitudini de buldog...

mi-a placut de Muie, e un personaj din vama original... care ca si mine, ba mai abitir ... s-a dus intre ei si a facut nudism...

... revenind la copii...am vazut familii tinere, de oameni guvernati de acest spirit... care din vlastare isi duc copilul acolo unde sufletul lor se relaxeaza... si cred ca daca ei aleg sa vina cu copii in acest loc care are si foarte multa "destrabalare", e alegera lor si ca au loc... perpetuare acestui loc e necesara..

din pacate acest loc sufera de pierderea originalitatii ... valoare spagii bate orice plan de urbanism... bate orice dorinta de a avea un spatiu unic ... doar cu stuf si case mici maxim mansardate... cu lemn, cu aleii nepitruite... cu aspect de salbaticie...

nu stiu cine dracu se ocupa de asta dar klar ceva e putred in urbanismul lor... culmea, arhitectii sunt o populatie des intalnita in acest spatiu

... mi s-a mai intamplat in acest w-e sa ma bucur ca sunt devenit un fel de al casei in anumite locuri din vama... ceea ce imi da un confort personal placut

mi s-a intamplat in acest w-e sa imi doresc o persoana... sau persoane de care m-as fi lasat insotit cu placere ...vorbim de sexul femeiesc aici

.. am trecut pe langa un loc ce are o incarcatura de un erotism aparte, pentru o duminica ... asa pe la pranz, de anul trecut... si care inca ma inspira la sunat in aduceri aminte

copii... clar mi se apropie vremea sa ii fac... prea imi plac... cred ca instinctul de procreere (ma nu va ganditi doar la sex)... imi da coate, parisece din ce in ce mai des...

m-am bucurat ca am reusit sa fiu selectiv in tentatiile "la indemana" oferite ocazional de vama... dar care n-au de oferit decat vagin .... sau cel putin doar atat arata...

a fost bine ca am venit cu oameni noi in vama carora le pace locul si care promit de spirit bun de vama...

oare cand voi merge calare pe motor in vama????


pe curand !!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

..ah futui tocmai am uploadat un post si nu cred ca l/a luat din cauza netului meu de cacao..cam ca si o betie in vama.

Ei kam asta scriam, ca imi place mult ca Misha a descoperit ca Vama Veche are Lume Noua si copii..mai ales partea cu copii e super si pozele la fel.

Ziceam doar ca faptul ca se bea atat de mult in Vama ca a ajuns un fel de topic integrat e cam naspa din umilul punct de vedere al meu.In general ma cam oboseste ideea ca se bea mult si ca e o distractie sa se bea mult. Pt mine nu e, cred ca nu e deloc ok. ..da ce draq ma apuca sa scriu de asta..anywhay misha e tare si gata.

Faceți căutări pe acest blog