duminică, martie 04, 2007

IARNA ... DE CARE NU AM PARTE



nu am reusit sa mai scriu de ceva vreme.... so gramada de chestii s-au intamplat...

ia sa vedem de unde imi amintesc:

.... pe 23.02, e ziua nepoatei mele ... o scumpete de fata... plina de viata si vesela... si am mers la constanta, acolo unde locuieste ... cadou vizita... gashca...

un w-e la constanta de obieci este foarte vesel... nu si asta...

de vreo cel putin 6 luni planuiesc ... planuiam sa merg impreuna cu marius si kywy la ski in austria... si road trip... prin austria ... poate si prin germania si italia...

daca in cursul saptamanii inca speram sa pot pleca...

deja in w-e dupa ce am analizat la rece treburile pe care le aveam de terminat mi-am dat seama ca sansele devin nule... ca o perioada de aproape 10 zile lucratoare concediu nu ar fi de bun augur...

ei uite ... ca intradevar asa s-a intamplat si in plus ... cum zicea xo.. pe al ineputul saptamanii tocmai scurse... aceasta v-a fi cea mai proasta saptamana din an ... vestea asta o aflase de la urania ... de pe nu stiu ce pot tv... si xo e scorpion si deai probabil stia...

partial a avut dreptate... i nu o sa va scriu despre asta... cel putin momentan...

sa revenim la iarna de care nu am avut parte.... de ceva vreme skiez... "iarna" asta nu s-a intamplat niciodata... in utimi 6-7 ani nu a trecut iarna sa nu skiez... si asta s-a dus... si nu cred ca voi mai apuca sa skiez...

o iarna in care nu am facut nimic specific acestui anotimp... in care m-am simtit perecum vremea si natura ... bulversat... o perioada in care (doua luni) s-au scurs fara realizari notabile... de parca timpul se scurge in doua momente... saptamana de munca si restul... adica w-e

aceste doua momente se scurg vijelios in ultima vreme de parca s-ar grabi undeva timpul... de parca am o destinatie la care trebuie sa ajung ... iar timpul s-a decis ca nu mai putem astepta si atunci ma zoreste....

.... de multa vreme nu am parte de anumite lucruri ... oameni... intamplarii... momente.... si in acest sens de doua saptamani m-am apucat sa sun... aproape zilnic pe cate un prieten ... fosta iubita ... cunostinta... oameni ... pe care nu i-am auzit de o groaza de vreme....

.... de exemplu somandru... un tip cu care am copilarit in vacante la gura humorului... bucurestean cu bunici ce locuiau pe aceasi scara cu mine... mah omul asta ... sa zic ca-i ciudat... habar nu am... de fiecare data il sun io... si nu se prinde cu cine vorbeste... ca nu isi salveaza numarul de telefon... de fiecare data vrea sa ne vedem a doua zi... si nu ne-am vazut niciodata a doua zi.... de fiecare data... nu mai zic nimic

si de data asta l-am sunat... aceleasi comportament... doar ca in anii astea de cand nu l-am vazut ... asteapta deja al doilea copil... uitasem sa va zic tot in bucuresti locuieste si a locuit de cand sunt venit in ... aproape 10 ani... daca ne-am vazut de 10-20 de ori ... da sa stiti ca exagerez... maxim 10 ori

de ana mi-e dor sa o vad ... ne stim de multa vereme... si am ramas in relatii bune.. e maritata.. si locuieste in bucuresti.... cu ea s-a cam rarit legatura cand nu am reusit sa ajung la nunta ei... regret aceasta intamplare... dar timpul nu se intoarce ... timpul alearga....

mai vreau sa macar sa vorbesc cu oana maddie miki cristi alina .... si ar putea continua lista... o sa incep sa-i caut....

mi-e dor sa-i mai vad pe de marius lucian ilinca alin mishi valentina alina oana....

... cum va spuneam... am fost in w-e la constanta ... atunci.. duminica m-am intors in bucuresti mult mai repede decat de obicei... vroiam sa ajung cat mai repede... si am ajuns... un w-e ce se apropia de final si incare nimik nu mi-a facut placere... am reusit sa il inchei cat de cat placut...

si am iesit cu iulia si un amic de al ei la narghilea... io am ajuns cu aproape o ora mai devreme .... la krishna cafe... prilej de a citi catavencu.. pe care aproape l-am epuizat... a venit si iulia... si amicul ei ... am ras am baut ceai de iasomie si am ras si am baut in continuare ceai de iasomie... narghilea pufaita tot timpul...

ei dar de atunci a trecut o saptamana ... cea negra pentru scorpioni, asa cum cica a profetit-o urania... luni o sa fac rost de 2 CD-uri de muzica... Sanda Weigl ... iar azi ma voi duce la pipa iar pe seara....

de atunci m-am facut prastie vineri seara (da beat tare :D)... mi-am dres putin mahmureala la caru cu bere... cu ciorba de fasole si 2 beri la halba in compania andreei... m-am enervat pe ada ca nu a facut curat

(mi-a zis ca tatal ei ma gaseste frumos ca barbat... merci de compliment !)

uitasem... a fost 1 martie... si in afara de mama ... si ioana ieri nu am primit martisor... si ma secat comercialitatea sarbatorii... am constat indispozitia generala a barbatilor ce se simt fortati de societate sa faca ceva ... ce femeile considera a fi o apreciere la adresa lor ... si nu e asa...

aaa si joi spre vineri am stat pana 5 dimineata cu niste fete dragute... ce imi amintesc de anii facultatii...

azi ... in incheiere imi vine in minte bancul de ieri al iuliei:

un tip pe patul de moarte... isi aduna familia in jur... sa isi ea ramas bun... dragii mei... toata viata am muncit... de tanar mi s-a spus sa ma insor sa fac copii ... sa ii cresc bine... sa ma ingrijesc de familie... si asta am facut... si voi stiti cel mai bine acest lucru... si acum ... sunt pe patul de maoarte ... si ma gandesc la toti acesti ani... si nici macar nu mi-e sete
=)) =))

asa ca ne scriem saptamana viitoare... pana atunci va pup de la alex de acasa de unde am scris acest post

Faceți căutări pe acest blog