joi, martie 08, 2007

NU SUNT??? ... APROAPE DE PERETE


..... dupa mai bine de o saptamana ... de cand a zacut pe placa... de data asta aseara....

ieri ... am facut testul poligraf pentru firma.... sa vada daca sunt fidel sau nu... sa stie daca sunt cinstit sau nu... si daca ma consider cinstit sau nu...

la multe din intrebari raspunsul e categoric....

ei da sa lasam asta ... aseara dupa o zi agitata am reusit pe la 7 fara ceva sa ma vad cu tibi... am mers acasa... si cartofi la ceaun, cu piept de porc... vin rosu de focsani si narghilea cu aroma de mere ...

asa la pipa... ma apucase cheful de desenat... si un desen cu o "tema" veche pe care il astepta peretele s-a facut...

mi-a luat ceva vreme sa ma decid daca sa o desenez ... prea multa nehotarare.. pentru o fatza foarte draguta ce merita a fi desenata.... mi-am facut mai multe procese de constiinta decat la desenele mele erotice (la care nu am avut nici un proces de constiinta :)) )

in fine ... s-a desenat.... a dutat enorm de putin ... sub o ora... imi place... m-am gandit daca sa il daruiesc... poate daca mi-l va cere... si imi va promite ca o sa fie expus...

azi de ziua femeilor imi revin im minte serbarile de 8 martie din gradinita si gimnaziu... petrecerile de 8 martie din liceu... ce destrabal... :)) iar azi ... am luat prajituri femeilor din firma, ma duc sa-i iau cadou mamei ... si scriu pe blog despre un desen....

la multi ani daca esti femeie !!!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

"...m-am gandit daca sa il daruiesc... poate daca mi-l va cere..." Ma, tu chiar ai o problema cu ceea ce inseamna "a darui". Prin urmare, permite-mi sa-ti ofer un link... www.dexonline.ro.Spor mare in procesul de invatare!

Anonim spunea...

pai sa si semnezi cu ceva.. sa stiu cui sa multumesc ...

misha

anouka spunea...

NU SINT?EU, dar daca l-as cere, ce se va intimpla?

anouka spunea...

NU SINT?eu, dar daca l-as cere, ce se va intimpla?

misha spunea...

hmmm doar ea poate sa si-l ceara...daca nu o sa il cumpere altcineva pana atunci...

misha

Anonim spunea...

"ea"e o non-persona, stylishly speaking...asa ca mi l-am cerut!

misha spunea...

pentru restul oamenilor este de vanzare... pana atunci.. multumesc de interesul aratat !

misha

Faceți căutări pe acest blog