luni, martie 19, 2007

ROM, NARGHILEA, FLY ... VIATA CA UN "JAZZ", RAZVAN UNGUREANU



... asa in viteza:

e al doilea week-end care incepe joi...

cand am baut cu illy niste votca... cu ceva bere, iar casa mea nu era multumitoare, in bar fly fiind gol, doar el comandate ne-a putut bucura cat de cat... pana pe la trei ... vineri o carca de treburi de rezolvat la birou...

si cristina cu iubitul ei au de inagurat bucataria nou mobilata, asa ca fileul de crap cu cascaval facut pane si borsul de peste au fost in meniu si gatite de mine... mere coapte la cuptor... si apoi:

... o amica de a cristinei a venit din cuba si a adus rom, trabuce si tigari de foi... nu m-am atins de rom... pana nu mi-am adus aminte ca nu mai bausem rom de prin partile alea de vreo 2 ani... asa ca am gustat un pahar... de se mirau amicii cristinei ca il beau "natur"... ei find cu cuba libre... libre

si a durat cam o ora cu narghilea in paralel ... cu trabuc ... si s-a dus, l-am luat pe al doilea (pahar cu rom)... si apoi destul de repede s-au succedat mai multe pahare... buna aroma avea romul asta... si vroiam sa merg in bar fly sa dansez... dar cum copii astea.. majoritatea s-au dus la casele lor iar restul nu doreau sa iasa in club.... alina s-a tirat din bar la intalnire cu amorezul ei... asa ca nu prea mai aveam de ce sa plec... iar romul se imprietenise cu mine ...

asa ca pe la patru dimineata a sunat nazi... ca e liber la el ... jacuzzzzi si sauna.. si narghilea =))

ei ... pana la urama s-a lasat convinsa janina si iubitul cristinei si am plecat...

am luat si sticla de rom... ca deh nu puteam sa il las singur la cristina... asa neterminat...

putin jacuzzi si cum necum era 10 dimineata si trebuia sa dorm si eu...

mah da au sunat oamenii nu gluma...

si am apuct sa dorm aproape 3 ore si hai ca e frumos afara si e de treaba...

dusa a fost ziua... pe seara narghilea acasa... l-am chemat si pe bubu din vama ca avea si el pofta de pipa...

am stat pana am mancat cartofi taranesti la cuptor... si bar fly... rupt de somn... dar cu chef de dans... daca as fi stat jos cred ca adormeam....

pana la 5 dimineata am dansat ... inclusiv pe jazz ... niste melodii la care cei din bar nu miscau nici macat o spranceana pe ritm... io nu m-am lasat... cred ca mi-am dezmortit toate oasele... si am mai facut si admiratori...

ei asta e ... s-a dus si noaptea asta .. si duminica... conferintele TNB ... tema : "Morala şi simţul public la români acum 200 de ani"... la care am intarziat vreo 30 de minute ca ilishanu s-a trezit in ultima clipa ca vrea sa vina... mi-a placut interesante informatiile... cu precadere despre femeia romana la inceput de modernism... prima parere care rezulta din izvoare era: rea de musca, betiva, curva, certareata ... mai ales moldovencele etc. ... din discutii s-a revelat apoi ca erau si femei morale, ca si in alte state erau la fel.. vezi rusia si franta... ca pana la urma suntem aproape normali.... ca femeia si-a castigat un rol in societate destul greu...

la conferinte profesori univesitari ... si lume ok... cu un mos care adormise...

nu mi-a placut ca ... (mihai-razvan ungureanu coferentia).. unii participanti in loc sa respecte tema, rumanii nu s-au putut abtine si au dat-o pe politica... mai lipsea si fotbal si stricau toata conferinta....

la alina ... am ras .. am continuat discutia despre religie... io am intrebat-o daca e sigura ca adam si eva aveau frunze puse peste sex si etc ... ca daca stie ca si ea este un dumnezeu... ca desi cred in existenta lui dumnezeu ... mi se pare ca religia nu este corelata la momentul in care traim... si poate sa isi piarda din credibilitate, intrucat inca foloseste parabole/metafore ce erau destinate capacitatii de intelegere altor epoci.... apropos credeti ca dinozaurii au fost pacatosi ??? ca au disparut ca pedeapsa ???....

si tot felul de istorisiri... find obo nu am fost asha de in verva... da se pare ca si ei ii place din cand in cand "caterinca"... nu pe teme religioase intrucat am fost seriosi pe aceasta tema...

ficatei de pasare in sos de vin... vineri dupa pranz si seara la narghilea cu iula, dumitru si niste amici de ai iuliei... in pasajul villacros... dragut locul ... parca aida se numeste cafeneaua... am ras.. am pozat cu recuzita mea arbeasca... si somn ca luni e de munca...

asta a fost... jazz nimic mai mult

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog