luni, martie 05, 2007

PESTE DUMINICA...CRONICA EI




... de ieri pana azi ... achizitie bilete de teatru, cafea cu iulia, vizita alina, vorbit cu lucian, mers la teatru, mers la narghilea, stat mai mult la narghilea, citit catavencu, mancat tarziu, culcat si mai tarziu...

mai baiete!!!!!! .... mai ca devin curios... ce se joaca la teatru de comedie de nu gasesti bilete decat cu 7-10 zile inainte...

in fine ... am gasit la gaitele... am savurat cafeaua cu iulia... m-am bucurat... am ras... draguta de ea...

acasa ...

la alina.. am vorbit cu lucian (sotul)... abia astept sa merg acasa de paste, o sa iau concediu si ne facem de cap... apoi m-am simtit vinovat ... ca nu o sunasem pe alina sa o intreb de bilete ... am sunat am rezervat ... cineva tocmai renuntase.. si am vazut un looney tunes de situl lor ... il cautam pe killer... si am dat de cocosul ala haios =)) :))

... la gaitele ... locuri la loja ... dedesubt lume ... in stanga mihaela tatu... parea mai tanara... ce ciudat cum intineresti cu varsta... o mai vazusem acum vreo 4 ani cred ... la ea in bar la oldies in brasov...

da!!! piesa haioasa ... am recunoscut atmosfera tipic romaneasca ... imbinarea comicului cu dramatismul ... sala a ras inclusiv la scene in care era moarte... io si inca cu 2-3 persoane am ras la scena in care se elogia barbatul ce isi insela sotia... io eram normal ca radeam.. sau ailati majoritate ca erau grav seriosi in reactie...

in ansamblu am ras... si iulia a ras... desi avea la fel 75 cm de loja... a ras mai mult decat mine... sau mi so fi parut... :)))

ei da ... si la krishna iar la narghilea... acum o sa vedti poze mai bune... am stat ... am bagat 2 pipe.. am ras.. mi-a amortit curu... si a plecat iulia a venit andreea si am mai bagat o pipa... cica aroma krishna ...

si am plecat sa verific reclama de la lee cooper... stinsa... nashpa.. si acasa in fineal... am oprit sa-mi cumpar catavencu... il uitasem la iulia in masina...

si am mancat .. iar azi nu mi-a fost foame...

o sa plec ...

o sa va zic...

cam asta a fost cronica unei duminici... fara a intra in trairi...

Faceți căutări pe acest blog