miercuri, martie 21, 2007

SANDA WEIGL


.... cred ca despre muzica ce imi place nu am scris prea multe... fara a imi limita gusturile... ele fiind mult mai cuprinzatoare, insa pentru ca e ultima "descoperire" ... o sa va spun despre sanda weigl ca:

... ca are o voce naturala ce imi aduce aminte de cantaretele de muzica interbelice... versurile ii ies ca si cum ar fi natural exprimate... precum o rostire normala a unui cantec, fara eforturi de intonatie....

... ca am descoperit-o intamplator pe guerrilla... si a mi-a placut de la prima ascultare...

... ca are o transpunere melodica interesanta...

... ca ma bucur sa citesc despre cantarete, ce "duc" muzica romanesca mai departe... intr-un mod interesant si pe continente in care "greu" se ajunge...

...si ca o sa fie unul din putinele concerte la care ma voi duce...

cei ce vor sa o asculte pana la toamna cand am inteles ca v-a concerta la noi, sunt asteptati la mine ... sa ma anunte si "se face !"

pana atunci prima pagina de pe google:

Sanda Weigl cucereste New York-ul cu cintecele Mariei Tanase Sanda Weigl, originara din România, cinta pe scenele lumii piesele Mariei ... Sanda Weigl si-a consolidat cariera si reputat ia de „Downtown Gypsy Queen“, ...
www.prezentonline.ro/article_detail.php?idarticle=686 - 63k - În Cache - Pagini similare

sanda weiglDesigned by Maximilian Bode. www.maxbode.com.
www.sandaweigl.com/ - 5k - În Cache - Pagini similare

Sanda Weigl MP3 Downloads - Sanda Weigl Music Downloads - Sanda ...Sanda Weigl MP3 Downloads - MP3.com offers legal Sanda Weigl music downloads as well as all of your favorite Sanda Weigl music videos.
www.mp3.com/sanda-weigl/artists/486673/summary.html - 35k - În Cache - Pagini similare

BBC - World Review - Sanda Weigl, Gypsy KillerRomanian expatriate vocalist Sanda Weigl has quite a personal history. She first learned gypsy songs as a child and found early success as a child star on ...
www.bbc.co.uk/music/release/8625/ - 18k - În Cache - Pagini similare

Sanda Weigl, "Gypsy In A Tree" , Thursday, Sept 8 @ 9:30pm, Joe's ...In Gypsy In A Tree, Sanda Weigl and the renowned jazz musicians of her band ... In the course of numerous trips to Romania, Sanda Weigl investigated old, ...
https://www1.columbia.edu/sec/bboard/romanianclub/archive/2005_08/msg00002.html - 6k - În Cache - Pagini similare

Music Review: Sanda Weigl / Gypsy KillerA review of an album of gypsy and avant garde music, 'Gypsy Killer' by singer Santa Weigl, released by Knitting Factory Classics in 2002.
www.klezmershack.com/bands/weigl/killer/weigl.killer.html - 8k - În Cache - Pagini similare

Amazon.com: Gypsy Killer: Music: Sanda WeiglAmazon.com: Gypsy Killer: Music: Sanda Weigl by Sanda Weigl.
www.amazon.com/Gypsy-Killer-Sanda-Weigl/dp/B000068ORF - 106k - În Cache - Pagini similare

RADIO GUERRILLA, ELIBERAM RADIOUL! :: Vizualizare subiect - RSS 30 ...sanda weigl e numele tipei, ma indoiesc insa ca i se poate spune fata, nu pare genul, ... stiti pe unde se gasesc cd-uri cu ea?sanda weigl adica ...
forum.eliberadio.ro/viewtopic.php?t=2192 - 69k - În Cache - Pagini similare

FRAMANTARI .......ieri am primit sanda weigl .... spre seara m-am intors la birou, sa nu ramana ziua neincheiata... asa ca am incheiat-o, am ascultat-o pe sanda... nice ...
interior-misha-exterior.blogspot.com/ - 99k - În Cache - Pagini similare

Romanian- Sanda Weigl 1slide changes every 10 seconds. Adobe Web Photo Gallery. Romanian- Sanda Weigl 1. Romanian- Sanda Weigl 1.jpg.
www.satalla.com/images/genres/European/pages/Romanian-%20Sanda%20Weigl%201.htm - 2k - În Cache - Pagini similare

Un comentariu:

Anonim spunea...

salve al todos mondos! a todos torros si amores peros! iarriba!
ah,
wow. nu wowul din Microsoft Vista ci un wow normal firar!
Sa ma prezentos. Eu in teorie ar trebui sa fiu un prieten bun de/alu framantatu asta de Misha, hm in teorie...dar cum viata bate blogu i guess, Misha nu scrie nimic despre mine desi chattam aproape zilnic asa ca m/am hotarat sa/i dau un buzz in cap ca pe Messenger..so BUZZ!! Voi mai scrie, in episodul urmator va voi spune pe larg de ce Misha este....

Faceți căutări pe acest blog