marți, martie 13, 2007

DE LA 8 MARTIE INCOACE... E NUMAI JAZZ





de ziua femeilor ... am iesit ca tot romanu... sa sarbatorim existenta acestor frumoase fiinte ...femeile... ca un tanar fara obligatii ... un bar amplasat in spate la bar fly unde am vazut clipuri proiectate, un club, care mi se parea clandestin), cu muizica ok si sonorizare proasta... si acasa... la serviciu...

o vineri pe nerasuflate la munca....

seara... ce sa faci ??? iesi ca deh... tinerete ani de aur, spuneti unde sa va caut.. am iesit ... ei cum unde ?? in bar fly ... :)) ... dupa ce am poposit pe la adi unde nu am facut nimic...

... si betivaneala in bar fly pana dimineta... mai sa adorm acolo... a fost ok ... era o tipa draguta... dar cum nu am obiceiul de a ma uita la maini...nu am vazut ca era casatorita... ghinion... frumos zambet... si am poposit acasa la mine cu iucu ... mancare si somn pana la 12 si un pic ... cand andreea s-a gandit sa imi dea desteptarea, ca io nu am inchis telefonul.. si am baut o cafea la ea... am mers la papillion sa manance... am mai povestit... nashpa de ea trebuia sa mearga la munca...

dupa pranz... la alina... o amica careia ii promisesem CD cu sanda ... interesanta casa putin cam mare... de parca asteapta completare spatiilor cu familia... o buna companie de discutii.... pe care sper sa le continuam...

si o surpriza de la iulia ... invitatie la Chicago (http://www.muzicalulchicago.com/).... repede .... ca am aflat cam cu o ora inainte de inceperea spectacolului...

mie mi-a placut... per ansamblu a fost ok, monica davidescu mi s-a parut foarte prinsa de rol... anca turcasiu... era cam "distanta"... temisan ma facut sa imi imbunatatesc parerea despre el ... si nu mai se mai pare chiar un shlagarist...

povestea e mishto.... e numai jazz viata... iar "existenta" iti este "data" de ceilalti, aici presa/ziarele ...

seamana cu mediul ce ma inconjoara

... doar la mine la munca exista ceva adepte ale publicatiilor ce dau existenta multor personaje efemere... mie imi repugna aceasta lume, care apare in ziare pentru ca a trecut strada ... si mai tare imi repugna acei oameni care consuma asa ceva.... de parca le-ar conveni ca cineva sa-si bage nasul in "camara lor" ...

in fine... iar in bar fly ... o alta zambareata: cristina... pe care sper sa o desenez cat de curand ... are o fata expresiva si extrem de vesela....

multa lume s-a perindat pe la masa... am dansat iar ca un adolescent pana dimineata ... cred ca daca ma asezam adormeam...

duminica a fost lasata de la dumnezeu pentru odihna... asta am facut si eu...

pana seara cand am iesit sa-l iau pe petru .... si sa urc pe casa presei, la reclama mea cea de toate week-endurile ... bucurestiul noaptea superb... poate si pentru ca imi place sa urc pe acoperisuri... sa vad ceea ce ma inconjoara de la o inaltime cat mai mare...

acum ca s-a dus ... si a trecut si o zi de atunci... pot sa zic ca fost un week-end "numai jazz"... cu 3 iesiri consecutive in baruri, cluburi... cu atatea nopti pierdute... cu atata dans si betivaneala... da e numai jazz... si la fel ca el am ramas doar cu muzica si senzatia de eliminare a unor energii negative... poate ca nu e un castig... insa dupa o saptamna de stres, momentan este unica solutie de a elimina ce se acumuleaza peste saptamna.... sper sa revina si calatoriile in agenda povestirilor mele


va las ca iar am sedinta ... daca incepe...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog