luni, februarie 19, 2007

DE DOR... DE PESTE W-E



..... mah !!!!

te mai manaca calcaiele ?!!?!?!?

... pe mine da... de dor...

a inceput de saptamna trecuta... sau poate mai devreme... primul a fost dorul de a evada... de a pleca pur si simplu in week-end macar...

sa vrei sa nu mai stai pe loc... sa pleci .... si am plecat in week-end acasa..

frumos ... mai devreme decat de obicei, pe la 20:30 ieseam din colentina cu petru si cristina in masina...

... au dormit ca ingerasii amndoi 1/2 din drum... si am ajuns...

uitasem vroiam sa ajung ... desi as fi stat ... ca imi place alina si avea petrecere ... insa nu cred ca o sa mai reusesc sa am un w-e liber mai devreme de o luna... iar acasa a venit kywy... care foarte dragutz ... la telefon mi-a spus: "... mie dor de tine..." pentru cei ca nu il stiu pe kywy.. io il stiu de la gradinita, colegi fiinf pana la finele liceului...

da.. ma revedeam cu el asa ca am plecat... + ca am, luat-o pe cristina iubita lui illy ... ce bine sa faci bine !!!!!

si mama ne-am revazut... cu drag... m-a intrebat dar trandafiras ce mai face ??? .. bine mama e la bucuresti... vorbim si intraba si ea de tine...

asa sunt parintii ... curiosi iar mama se ataseaza in general de fetele din viata mea ... evident daca le intalneste... are un dar de a vedea chestii pozitive... imi place de aia pentru ca te iubeste... de aia pentru ca e cuminte... pentru ca e frumoasa... pentru ca e respectuoasa...etc. mama...

ei dragilor sambata la suceava... la ciprian... e bine ... neschimbat aproape ... putzin poate prea serios in viata privata... insa cipriane nu ma lua in serios... ca nu am mai petrecut de mult... si pot sa ma insel :)

de suceva nu mi-a fost dor niciodata ... puteorasul asta ... si desi una din cele mai frumoase femei ale adoelscentei ... pe atunci fata... era din suceava... chiar nu am nici o legatura cu orasul asta...

exista un whisky ce se invecheste in butoaie pe mare... talisker... de 10 ani ... cinstea lui chivi... s-a baut :P toata ... e... ceva aromat single malt... si in izul bauturii simti marea...

da marea .. ce dor ... sa stau in curu gol la vama ... sa dansez pana dimineata pe plaja la mitocanu... poate de asta alina mi-a zis ca am 25 de ani :))) ... de mai bine de cinci ani nu s-a alterat aceasta placere... nu s-a stins acest dor...

ei am baut talisker... m-am gandit la mare i-am urat alinei petrecere frumasa i-am multumit lui tibi pentru sprijin... pe kywy l-am pierdut... catre fundul sticlei... era "gata" si el...

nimic spectaculos seara in club in humor... in afara de o mica pofta de pizza... nik ... desi e dragut clubul... ma lasa fara nici un chef muzica aia...

nimic mai frumos.. dimineta sa te trezesti ca un barbat ;)... si sa fie soare... credeam ca-i 9-10 dimineata... cu soarele stralucind ma umplu de viata imediat... era 12 de fapt...

... poate pare curios... sau morbid ... insa de cand merg la mormant la taicamiu ... mi se pare frumos locul ... si este asa pentru ca la 10m este padurea ... e aer curat... iar cimitirul e un loc familial de cand s-a mutat acolo tata...

si de el mi-e dor... un simpatic tacamiu.. semnanam.... intre prieteni era vesel tot timpul... sarea repede in ajutor... o data a scos o butelie din foc dintr-un apartament in flacari... sa nu explodeze... a avut saracu o gramada de arsuri nasoale... insa a avut noroc si a scapat fara nici un semn... ei da si la fel de familist... de la el mi se trage..

doruri ... si iar doruri... am un unchi la tara ... destul de bonlav .. si am mers sa-l vizitam... XO te saluta... e unchiul unde ai vazut porumbei.. i-am revazut porumbeii... el a plans ... se intalnise cu moartea acum cateva saptamani doua cred... si cand ne-a revazut... si-a adus aminte de tata si de ceea ce i se intampla... si de mandria pe care ar trebui sa o aiba "....pentru asa niste baieti frumosi..."

de locul natal al maicamii nu ma incearca doruri... dar de drumurile dintre obcininile bucovinei scaldate in soare ma incearca doruri... si m-am fi dus.. dar m-am incurcat prea mult cu nicu ... cu illy cu ... si am nimerit la o petrecere in manstirea humorului...

de lasata secului... exista traditia sa se faca o petrecere... gospodarii din sat ... de la primar... la altii pe care ii stiu din vedere... langa are nicu se simte bine... ca-i gospodar in manastire ;)

=))

interesant de lasata secului la manastire... poate ca era un semn si pentru mine ... o petrecere inainte de post... o petrecere plina de doruri in drum spre bucuresti...

ei... si dupa ce am incarcat mancarea de la mama am plecat... cu david grey cantand... spre bucuresti...

pe drum m-am gandit la femeile cu care doresc sa mai discut ... sa le mai aud... dar nu poti vorbi cu toate... am vorbit cu doina... a fost bine...

as mai fi sunat... de fapt m-as fi intalnit....

... exista pana prostului... da ... la un deal distanta inaintea benzinariei s-a terminat combustibilul... =)) =))=)) =))=)) =))=)) =))=)) =))

o vale si inca 200m si am scapat... pentru ca eram suparat de aceasta situatie... si o asteptam pe cristina sa plecam am gasit o caseta cu tudor gheorghe... trimite vorba...

da !!! trimiteti vorba !!!!! IMI ESTE DOR !!!!

asculatati-l si o sa intelegeti de ce am mers tot drumul cu casetofonul la maxim... de ce tot drumul am chiuit la volan ... si pe alocuti am cantat...

simteam dorul ... il simteam ... ca ceva placut ... ca poloia calda de vara ... pe trup... ca gustul bun ramas... in papile o vreme... amprenta a buzelor dulci... demult sarutate XO...

tudor gheorghe de multe ori a fost considerat trist... mie nu mi s-a parut niciodata trist... il gasesc precum viata... trista doar daca... te lasi intristat... daca ii canti tristetii ... poate sa iti mangie dorul dulce al fericirii....

si am ajuns ... acasa tarziu putin obosit ... sictirit.. ca era nasol... nu te supara ada dar unii mi se par de-a dreptul nesimtiti...

si da ... obosit azi... luni ... dar plin de dor...

precum poza porumbelui ... sunt gata sa-mi iau zborul..... DE DOR !!!!!

Faceți căutări pe acest blog