vineri, februarie 09, 2007

..... INDATA




.... alataieri m-am apucat de desen... greu... mancasem mult ... disconfort... aminia se uita la mine in continuu... nu reuseam sa ma adun...am incercat sa nu ma las.. dar cate o data trebuie sa stii sa te opresti... ca nu merge...

Ieri seara ... calm am gatit paste ... am mancat ... m-am echipat (am o salopeta de la kywy in care obisnuiesc sa lucrez...)... un pahar de vin... aproape aceeasi problema ca si iesi...

Dupa 10 min pe buda... am "constientizat" mana... si mi-am dat seama in timp ce desenam ca tehnica este o schimbare ce avea sa se intample de acasta data...


Desenele ... sau mai bine zis creatiile... in general ... sunt ca si dezideratele vietii... nu poti sa le atingi intotdeauna cand iti propui ... uneori acestea ... dezideratele... femei (1 pentru ca sunt barbat si 2 pentru ca sunt sexul frumos) frumoase la care nazium.. si care devin morgane... daca ziua este fara inspiratie... insa nu trebuie sa renunti la deziderate oricat de morgane ar fi ...

Ei asta este ... INDATA ... se va intampla ... si s-a intamplat ... sunt in target... un desen pe saptamna... si s-ar putea si pe al doilea... acum ca am gasit si denumire potrivita... : "si me quisieras, todo te daria" ... 10x ... XO ;)

No dragii mei .... pe luni !!!

sau pe maine ... daca mai ajung la birou...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Misha ai un suflet mare si imi pare rau ca ajung sa iti zic asta intr-un blog in loc de intre doua beri. de fapt, mai bine te sun ... chiar acum ... eu sunt, raspunde ...

iulia spunea...

... ce usor a fost, doar un telefon si cateva sute de kilometri distanta :)))

Anonim spunea...

Misha, ce sa spun? Ma declar impresionat! Chiar ai talent...

Anonim spunea...

merci !!!

inca nu stiu ce sa zic... daca am sau nu talet... deocamdata ma rezum la ... "imi ies"... poate cu timpul voi evolua si mai mult... iar in acest sens un pas va fi trecerea pa panza ...

misha

Faceți căutări pe acest blog