joi, februarie 01, 2007

PENTRU CA NU S-A MAI INTAMPLAT DE MULT




... da !!!!!!!!! de mult nu: am mai scris pe blog, nu am mai revazut-o pe xo, nu am mai inotat in vama, nu am mai skiat... si mai ales motivul scrierii de azi nu am mai DESENAT....

si nu dintr-un motiv (sau motive) anume.... ci doar ca pentru a exista aceasta activitatate o "nevoie" ... sau mai bine zis "nevoia unei stari" este ceruta ... e ca si cum ai astepta sa procreezi la momentul potrivit, cand alinierea astrelor este conforma dorintei asteptate a se indeplini doar in acest chip...

nu stiu daca ti s-a intamplat vreo data sa ai o pasiune ... pe care sa o exerciti o perioada ... sa te impresoare... si apoi dintr-o data ea nu mai poate continua... amorteste... si din cand in cand iti revine in minte... o redoresti, dar e nevoie de o presiune mai mare, de mai multe conjuncturi... de un dor sporit... ca apa dintr-un pahar plin, ce da afara .... si spui: gata !!! e momentul ASTEPTAREA a luat sfarsit...

e placuta revenirea... si chiar daca am ales acest desen si pentru ca era usor de executat... mi-a placut... celelate proiecte abia asteapta sa se afirme....

imi place pasiunea in general si aceasta (desenul)in special... ma simt altfel... si sunt altfel datorita ei....

ultimimile desene de anul trecut au aparut ca urmarea a unor framantari sentimentale.... acum desenul a aparut ca dorinta a regasirii, reinvierii, crearii unei noi ere a acestei pasiuni... vechi dar cu atat mai puternice, precum intesitatea amorului de dor nebun sau asteptare lunga....

ma bucur si ca am mai rescris....

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog