luni, februarie 12, 2007

.... SHOULD I STAY … SHOULD I GO …????



.... Cam cat de des va confruntati cu:... Should I stay ....Should I go … si nu ma refer la melodie...

...ei uite ca vineri pe la pranz trebuia sa merg la in vreo 3 locati+clienti... si ... ringggg!!! rinnggg !!!!!!... aflu ca este prezentare cu fosta mea iubita... pe care nu am vazut-o de ceva vreme... (dupa ce oricum citisem pe viitorul ei blog)

Prezentare pe 3 zile ... un iubit gelos pe mine si care vineri nu vrenea... sa ma duc ... sa nu ma duc... ce-i drept se potrivea cu pauza de pranz si cu unul din clienti... mie imi place sa ma reiantalnesc cu oamenii dragi in general... si pe nu o revazusem de ...cam tot atat timp cat am fost impreuna..

Hai ca ma opresc pe la ea... am parcat in spate la Sofitel... am ajuns in fata holului din galeria comerciala... si ringggg ringggg.... ghinion trebuia sa ma grabesc... doar ca in alta parte...

Am plecat, am rezolvat ... pe ultima suta de metri vineri am facut diagonala orasului de 2 ori + fatzaiala.... si am sunat sa intreb daca mai este nu mai era... se terminase prezentarea ....

No ghinion de nesansa????

Ei incepe w-e... ihaaaa... si a inceput... sa ies sau sa nu ies in bar... nu ies... mergem la mine ... am fost am ras... am baut .. am povestit am ras ...

si Andreea... mama da ce ne mai vedem de des... da e ok .. parca ar fi un amic cu care ma inteleg bine.. cam aceleasi preocupari... vedem de multe ori oamenii la fel ... intradevar sunt diferit de ea ... mie imi plac doar femeile si ei doar barbati ... =))

si s-a dus si vineri... si e sambata.. si am ajutat-o pe ioana sa-si repare o lustar... si am mers si la birou... iar acasa... varza la cuptor... a venit si Andreea... si am vazut Apocalipto la Iucu... deh este coperta de la Catavencu din aceasta saptamna... si simteam nevoia de dans.. fara alcool... ca eram cu masina... si am mers in Bar Fly sa dansez ... si a venit si Andreea cu Dumitru... Kulll am dansat ... fosta prietena a lui Costel era in club... Nice...

So... zilele chiar trec ... duminca... ma da ce soare !!!!!!

ei bine ... hai !!!!! l-am dus pe Dumitru la camin... suna andreea ... ok iar iesim.. si de data asta o praji La Tratoria... ca ii era foame si pofta fetei.. in herastrau da !... ca-i aproape de sofitel... mi se face lene... parca nu m-as mai ridica sa merg la prezentare... da mergem... cineva chiar a vrut sa mergem... ca am primit comada in maxim 15 min... in mai putin de o ora gata platita... si la 13:50 afara ... in 10 min parcam inainte de fosta universitate...

BINE ATI VENIT LA TRAGUL DE NUNTI !!!!!!!

Andreea are 1,76..1,78 m ... cu o fata de parca se marita din interes cu un tip mai scund ca ea (adica io) ... :))) =))) :))) am purces... 14:30 incepea prezentarea ... timp suficient ... ca sa vizitam tot ce era inchis... duminica fiind.. sa sa batem palma ca in caz de castigam la tomblola de bilete, sa cheltuim banii in Jamaica intr-o excursie si daca mai ramane poate un motor.. sau chiar un biznis... :)))) (nu ne-a anuntat nimeni ;((( ... niste hoti... castigul era al nostru =)) )

ei dracie o vedem si pe Ilinca... ea nu ma vede si nici nu stie ca sunt acolo... eram cu o sapca pe cap pe care nu o cunoaste... de sus ... arata bine in rochiii de seara.. si nu sunt subiectiv... a mai slabit parca putzin.. 30 de minute... a inchis prezentarea chiar ea cu o rochie dragutza de mireasa... interesanta si abordarea prezentarii prin 2-3 balerine... o impresie de lejeritate asupra unor haine pe care le-am vazut de obiecei ca greoaie... uitasem sa va zic ca inainte de asta am prins putin dintr-o prezentare de rochii dintralea cu ... "structura" de metal pe dedesubt... de parca ar vrea sa ascunda amantul la nunta sub ele ... ca pe Mihai Viteazu .... cand a fugit de la turci ... :))) la naiba cum poti chinui o femei la nunta in halul asta :))))

in fina... am plecat... la o nakhala la Papillon ... tot cu Andreeea ... si a venit si Iulia ... lipoveanca mea simpatica... putzin cam prea muncitoare ... da skipper (parca asa era denumirea)...

daca la inceput de w-e m-am confruntat cu un "banal": Should I stay ....Should I go... duminica am avut o adevarata dezbatre legata de decizii si modul de a trai... de ce am facut ceva ... si Iulia a fost un partener de discutii de nadejde... cam 3 ore despre cum am amjuns a fiu ceea ce sunt ... sitemul decizional aplicat pana acum... cum m-am transformat dintr-un tip kull / popular in liceu... putin cam "nervos"... in Misha care iubeste viata si oamenii... doreste sa fie impacat cu sine si cu ceea ce-l inconjoara... si alte chestii ... despre care am mai scris pe blog... si despre care voi mai scrie, nefind necesara o detaliere a lor acum....

... acum doar scurta cronica a unui w-e cu final asteptat intrucat ...I go... si am fost de la bun inceput...

... si pentru ca imi place sa spun da mai mult decat doresc sa spun nu... asa este si asa a fost... poate ca asa va fi...

cu bine ... si vom vorbi despre 2 alte proiecte ... ce stau sa se intample cat de repede in saptamna asta.... despre desene este vorba

si acum...

The Clash... una din melodiile mele preferate...

Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know
Should I stay or should I go?

Always tease tease tease
Youre happy when Im on my knees
One day is fine, next is black
So if you want me off your back
Well come on and let me know
Should I stay or should I go?

Should I stay or should I go now?
Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An if I stay it will be double
So come on and let me know

This indecisions bugging me
If you dont want me, set me free
Exactly whom Im supposed to be
Dont you know which clothes even fit me?
Come on and let me know
Should I cool it or should I blow?

Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
And if I stay it will be double
So you gotta let me know
Should I stay or should I go?


.....

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog