miercuri, februarie 07, 2007

DESPRE AZI....


..... pentru ca ieri nu am reust sa scriu.. azi m-am gandit: ... ce nu poti face azi ... cu siguranta vei reusi maine, pentru ca ce trebuie sa se intample se va intampla...

este despre azi, intrucat ca si ieri este soare, ca si ieri ziua incepe aproape la fel (azi totusi voi semna un contract...) si ca si ieri soarele ma ajuta mai mult decat oamenii sa ma bucur de viata....

am gresit fata de el .. soarele.. intrucat puteam sa ma trezesc sa-l vad imediat ce iese sa ma veseleasca, ... insa ma iubeam cu somnul... si aseara l-am inselat pentru ca am admirat luna la rasarit... superba...

dar azi ma voi plimba pe sub el chiar acum de dimineta .. adica intr-o ora... sa vad o locatie si in drum sa cumpar negru... creion ceramic negru.. sa pot face un nou desen.. am vreo 2 -3 proiecte ce tipa dupa mine...

tot azi ca si ieri m-am bucurat pentru cineva ..xo.. deoarece se bucura de o dorinta mai veche de a mea neimplinita ....si-a luat motor ... bravos draga... ma bucur mult pentru tine....

ma bucur intrucat motorul este un obiect ce iti managie libertatea... ma mucur ca mai mangai acesta senzatie, drept inascut al oamenilor... nu stiu daca ai acesta perceptie vis-a-vis de motor... insa cu siguranta o vei avea...

cred ca dorinta de a stimula senzatia de libertate incepe din momentul in care ne scaldam dezbracati in pantecele mamei .... si o facem sa se continuie cu atata placere in mare, rauri, lacuri... alergand prin ploaie calda de vara... zburand pe biciclete, avioane, motoare, masini, role... coborand cu viteza pe partie... dansand ore intregi de parca am pluti...

despre azi ca si despre ieri ...iar ma mai bucur de soare ... ceea ce ma ajuta sa fiu liber... sau sa ma simt liber ... franturi scurte de fericire...

si cred ca e bine sa te bucuri macar impreuna cu cei dragi ... intrucat poti sa iubesti liber...

... o zi excelenta !!!!!!!!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog