miercuri, februarie 14, 2007

..... PENTRU CA MAI AM 30 DE MINUTE


...... mai am 30 de minute aproximativ ... si ma vad cu Ion fostul antrenor din tinerete...

sunt inca la birou si nu am chef de altceva decat sa scriu pe blog sau sa mai vad ce-mi fac cunostinte pe mess...

ei si m-am gandit sa scriu despre .... de ce nu am televizor.....

asta pentru ca zilele trecute un coleg de birou m-a intrebat: - Ma Misha ... da tu cum te distrezi ca nici televizor nu ai...???

=))) =))) =))) =))) =))) =)))

Nici nu stie ... ce sila imi provoaca acum acest instrument... in senul urmaririi televiziunilor obisnuite ...de la Antena 1 la Pro TV.... babe violate ... accidente de masina... hotii... politicieni facuti sa se certe... stiri sportive despre patroni... doar cacaturi...

Ma da cum s-o distra lumea ??? uitandu-se la ei si razand ... mi-e teama ca nu... mi-e teama ca se uita la ei si ii iau in serios... mi-e teama ca oamenii s-au redus atat de tare mintal... incat cred ca au nevoie de bani ca: sa se plimbe ... sa alerge... sa citeasca... (se gasesc carti si la cativa lei pa buchinisti)....

mi-e teama ca sunt copii care isi iau modele din ei...

mi-e teama ca lumea uita ca nu politica e cea mai importanta activitate de urmarit... ci ce mai face: mama iubita iubitul sora fratele prietenul sau ala sau aia... ce s-a mai descoperit.. etc...

ei... ar fi multe de zis... insa nu am decat 30 de min... si trebuie sa o sterg...

imi confirma alegerea justa ... sila pe care o incerc de fiecare data cand ma nimeresc pe undeva pe la stiri... ma scarbesc total...

iar mie televizorul imi era companion desavarsit ... nimeni nu ma adoarmea mai repede decat el... nimeni nu imi alunga gandurile de dinainte de somn mai bine...

ce nu intelege acest coleg... ca nu lipsa televizorului sau prezenta lui este importanta...

importanta este manipularea televizorului de catre om... nu manipularea oamenilor de catre televizior... ei da o sa imi iau televizor ... candva ... ca am invatat sa il controlez... ca orice masinarie ... ea trebuie sa fie un instrument care sa iti slujeasca....

ma rog ... cum ziceam o sterg...

e un subiect ce se poate dezvolta .... poate ma ajutati sa-l completez....

... ma intreb ce io fi facut cadou nevestei... iar daca aflu va zic... sper ca nu o seara la televizor... cu din dragoste...

ura !!! si sa ne gandima la noi si cei de langa noi... nu la cei de pe sticla... iar daca va uitati... sa nu uitati e de ras ...

:)))

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog