marți, februarie 05, 2008

M-AM MUTAT... AM PROTESTAT ...







tema lunii ianuarie a fost: "locuinta noua"... o tema neplacuta ca si proces... insa amuzanta daca stii sa vezi partea simpatica a vizitelor la chiriasi, adica de cele mai multe ori chiriasul ... si evident locuinta lui...

e uimitor cate locuinte sunt de inchiriat... cati oameni de toate felurile gasesti cate locuinte in subsoluri sau in cine stie ce spatii dosite gasesti, blocuri cu bulina in care lumea sta fara nici o problema ... iar de insalubritate ce sa mai zic, cred ca 30 % din locuinte sunt total neingrijite...

in fine noi am gasit un apartament de 3 camere pe mosilor foarte spatios, central , totul ok ... cu 500 de euro chirie... a fost prima si aproape cea mai buna oferta gasita...

saptamna trecuta am rezervat 3 zile pentru a imi muta lucrurile, iar codruta care a adoptat principiul caruia speranta moare ultima... joi seara cand trebuia sa mutam primele lucruri a pus stop... gasise din tipul zilei un apartament pe stirbei voda, adica destul de aproape de cismigiu... asa ca vineri trebuia de dimineata sa il vada...

am amanat munca si m-am dus la bere cu kost... beri care s-au lungit pana la 11-12 noaptea si care au adus o noua oferta... cand nu ne mai gandeam ca ar trebui sa se mai schimbe ceva, cand renuntase si la apartamentul de pe stirbei... ca nu stiu ce nu era in ordine cu el, a aparut ceva neasteptat... apartament la noi in bloc ...

am vazut a doua zi apartamentul care mi-a placut foarte mult... dupa ce il vazuse dimineata codruta si imi zisese ca e faina casa... em fost sa ma conving de realitate si se pare ca avem aceleasi gusturi...

e un apartament mult mai mare decat cel in care stateam cu dormitorul si balconul pe latura rotunda a blocului.. iar livingul.. e chiar living, mare aerisit ... o sa vedeti cand o sa veniti in vizita...

asadar vineri seara de la ora noua, ajutat de petru si de emy am mutat cam tot pana la 2 noaptea... iar a doua zi la ora 7 seara stergeam parchetul... aleluia m-am mutat in 22 ore din care 6 am dormit...

asadar rupt, dar cu chef de dans m-am sarbatorit in el comandate... sigurel, codruta fiind rupta de oboseala... am bagat ceva dans, m-am bucurat de gogol bordelo... am fumat pipa... si la trei nu mai aveam energie... asa ca acasa si somn ...

despre protest...

incerc sa ma implic in politica doar atat cat bunul meu simt .... sau mai bine zis cat simt ca ar trebui sa o faca un cetatean cu simt civic si care doreste sa fie reprezentat...

saptamna trecuta am fost deranjat de faptul ca Voiculescu a fost baiat destept si a reusit .... pot sa spun ca admir cand cineva infrange sistemul si fara placere l-am admirat si pe el... si a reusit sa invoce o exceptie de neconstitutionalitate...

nu stiu cat o fi meritul avocatului... cat o fi legea de proasta ... cat or fi de securisti judecatorii... cata conspiratie este... insa stiu ca eu doresc ca cei ce au distrus moral societatea sa nu acceada in functii publice... cu macar atat sa fie sanctionati...

mi-e scarba si ii consider ipocriti pe cei ce nu avut curajul sa recunoasca ca asa au trait inainte de revolutie.. si poate si dupa... evolund social prin colaborare cu securitatea si infaurind cu zel comunismul in romania...

cred ca prima daca cand cineva doreste sa acceada in funtii publice ar trebui sa vina la televizor si ca la o intalnire a securistilor anonimi sa recunoasca ce a facut si oamenii sa aprecize prin ceea ce fac, daca ei se caiesc sincer si daca isi mai au locul pe scena publica...

mi-e scarba de voiculescu, intrucat ii lipseste ceva... si am impresia ca pe langa avere mai doreste sa ramana in istorie.... nu a reusit prin politica fiind mediocru in ciuda mediatizarii de care dispune... el fara sa isi dea seama o sa ramane in istorie ca autor am desfintatii legii ... ca autor al defintarii unei legi, pe care o societate intreaga a dezbatut-o si in final acceptat-o... ca mai apoi unul singur sa o darame culmea dupa ce a fost avizata ca fiind in concordata cu constitutia...

in fine cred si sper ca domnul voiculescu a catigat ceea ce a vrut si anume sa ramna in instorie... si mai cred si sunt sigur ca dupa acesta isprava a ajuns sa fie definitv compromis in fata celor ce voteaza...

la manifestatie... ce sa zic ... putin dezamagit fata de prezenta minima din piata universitatii desi toti oamenii au o pe buze si dezaproba acesta situatie.... insa cand este vorba doar sa iasa din casa .... deh e pacat ca duminca e zi de odihna...

cei prezenti in piata... multi mi s-au parut parca fara busola... din cei mai galagiosi unii pareau a fi acolo asa ca sa deturnezee discutia de la scopul declarat... si anume sa aratam ca ne pasa ....

am fost acolo deoarece am vrut sa sustin ceea ce mircea toma a sustinut in discursul sau... pana una alta s-a terminat si raman cu o mica dezamagire fata de politica si societate... si nu pot sa nu va zic ca o societate ca re protesteaza doar cand e in fata televizorului sau in carciuma, isi merita politicienii pe care ii huiduie...

partea a doua a zilei a adus totusi ceva bun, file de peste pane cu vin discutii, povesti si nargilea la emy si petru acasa...

va pup si imi cer scuze pentru ca desi blogul nu trebuia sa contina pareri politice de azi are una...

5 comentarii:

Anonim spunea...

misha, tre sa pui poze cu noul apartament, unii nu pot veni asa de repede sa il vada. De fapt nici macar nu stiu unde est fostul tau bloc, de care vorbesti?

misha spunea...

O SA ITI PUN SAPTAMNA VIITOARE, APARTAMENTUL ESTE LANGA CISMIGIU PE BREZOIANU...

SALUTARI!!!!
MISHA

Anonim spunea...

ohoho, ce central ii.
da da venim cu o sticla de vin... cred ca se poate bea o sticla acolo, nu?

f

misha spunea...

si mai mult... basca ca am si bar amnajat in camera de zi :)... evident narghilea si alte cele...

Anonim spunea...

pozele, misha, pozele, nu vorbe...

Faceți căutări pe acest blog