miercuri, februarie 13, 2008

STANCA-MARIA SPIRIDON, BRASOV ...





pe 07.02.2008, emotie... intalnire cu medicul ce asista nasteri sub apa... si cea mai mare asteptare/confirmare: SEXUL.... copilui, adica ce va fi: baiat cum ne asteptam sa fie sau fata...

asa ca miercuri seara am plecat la brasov... joi fiind programata vizita la medic...

joi dupa pranz...clinica eva din brasov, foarte dragut amenajata, dl medic Baiulescu... un tip cu ochelari ce parea ... cu alura de profesor/cercetator traznit... foarte simpatic... de la bun inceput cum incepe ecografia zice ca se pare ca vom avea baietel...

codruta mai sa sara de pe pat cand aude ca a intuit bine... merge analiza mai departe si suntem fericiti sa aflam ca sarcina decurge normal iar totul pare sa evolueze conform planului... ceea ce este foarte bine si multumim lui dumnezeu de acesta bucurie...

cam dupa vreo 7 minute de scanat abdomenul... medicul zice ca pentru mai multa precizie in privinta sexului e bine sa faca si ecografie intravaginala...

emotii

emotii

tacere... aaa... se pare ca veti avea o fetita, da!!!! 100% la 100% e fetita, priciti aici labiile mari si mai la miloc labiile mici... limiste.. misha rade, cdruta tace...

deci va fi o STANCA-MARIA SPIRIDON... URAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

am raspandit vestea, am cunosct-o pe manu, fica ei bibi sotul ei cristi... manu e actrita la teatrul de papusi din brasov si e foarte simatica... si are o bucatarie frumos mobilata..., cristi e arhitect si fain... bibi este o fica/femeie frumoasa ca maicasa... pe scut asta ar fi o runda, prima de cunoastere a amicilor codrutei din brasov...

vizita si statul la codrtuta a fost haioasa, foarte gustoasa (mama face papa bun)... la un momrent dat ma simtiam ca acel ginere din filmele de comedie americane care sa straduie sa dea bine sa fie atent la sfaturile paritilor fetei... cu tata socru ce il pune in corzi din cand in cand... :)))

una peste alta ma simt ca acasa la brasov si asta e bine

am iesit si in baruri.. am gasit si un local unde se fac expozitii... am gasit si un bar unde mi-a placut http://www.thecorner.ro/ ...

inapoi la bucuresti, luni seara teatru, traini in noapte... voi scrie despre piesa separat

3 comentarii:

mara spunea...

stanca-maria spiridon sunt foarte, foarte tare! si, daca ne incuscrim, suna foarte bine si stanca-maria wagner. :))

Anonim spunea...

illmatic: felicitări!!!!!!
illmatic: mă bucur peste măsură pt Stanca.. şi-mi place numele fff mult
illmatic: să vă trăiască şi să vă bucure bătrâneţile
illmatic: să vă aducă mulţi nepoţi....şi bărbaţi de calitate prin casă

:P

:))))))))))))))))

Anonim spunea...

bravo nenea, sa va traiasca si sa fie sanatoasa. si mamica ca de tat-su :P cele bune, tinem aproape :)

Faceți căutări pe acest blog