marți, ianuarie 29, 2008

CONSTANTA, RACEALA SI ALTE CELE ..........






... dupa luni de zile, aproape 5, am fost la Constanta, insotit de Codruta si Dumitru eram s-a sarbatorit ziua de nastere a lui Ion, al doilea frate in ordinea aparitiei....

asadar Constanta... v-am zis ca am stat un si jumatate in acest oras dupa terminarea liceului... nu cred si nu acum momentul sa va zic, insa e important sa stiti ca imi place acest oras si nutresc speranta ca voi prinde ziua in care va fi acel port frumos la marea negra cochet si comopolit...

in fine cu ajutorul anei ce a fost amabila si ne-a dus cu masina am ajuns cu bine... io putin defect ca racisem intre timp ...

mi-e drag cand ma vad cu cei mai mari, adica fratii... ma simt ca bine de obicei... si pentru mine e o ocazie de a reimprospata amintiri si intamplari de cand eram main tanar... e o cazie de a vedea o alta lume, deoarece trebuie sa stiti ca si ion in buna traditie a familiei este sociabil iar musafirii lui sunt foarte diversi ... de la colegi de munca (el e politist) pana la basarabeni su care s-a imprietenit foarte bine si persoane mai in varsta chiar pensionari ca nea Fanica care are o gradina in curtea unei geamii ...

deh el sta la casa iar asta este culoarea strazii si a mediului in care traieste... si in costanta exista culoare, sau mai bine zis multiculturalism, prin machedoni, tatari, turci, greci... si nelipsita invazie de moldoveni, ca peste tot, exponatil de aici fiind Petre, un sofer de meserie foarte vesel si de treaba, lipicios ca orice moldovean, este din Botosani si dupa foarte multi ani de lucru e plin de povesti foarte amuzante...

nici plimbarea pe faleza nu a fost mai prejos... mi-a placut, chiar daca erau doar niste muzicieni amarati si un desenator.... cam de carciuma... insa ma bucur ca asemenea activitati se desfasurau pe faleza...

racit fiind a trebuit sa ma tratez ... si m-am tratat cu tuica, votca, tuica, visinata.... ciorba de gaina cu taitzei de casa, ciorba de potroace, pastrama de oaie si alte specialitati de oaie si ceva scrumbie cu pui pe sticla noroc :)))

pe scurt cam asta fu la constanta...

aaaa era sa uit in poza alb negru, in brate la doamana cu batic (adica mama) sunt eu ;) cand eram mic....

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog