marți, februarie 26, 2008

despre ultima vreme: POEZIE, BRASOV, JAZZ SI MICA EXPOZITIE







dap

in ultima vreme:

am fost marti saptamna trecuta la un recital de poezie, am plecat curios/uimit sa ii vad/aflu ca stemate si cu zetu recita poezii... si am ajuns la spice club pe victoriei, unede intradevar s-a recitat poezie, unde mi-a placut si mai mult decat atat am fost surprins sa il vad pe dl. muie in public.... stiam eu ca e un sensibil...

l-am revazut in fuga pe mircea... am cunoscut un ceh simpatic ...

in fine... dusa a fost si saptamna, iar vineri am mers la brasov sa o serbam pe mama codrutei a carei zi de nastere fu' ... asa ca am papat bine, am cunoscut rude noi, am explicat rudelor noi natura relatiei noastre si felul in care vedem casatoria... dintrastea... :P

sa va mai zic ... joi seara am aflat ca luni mergem la un concert de jazz... si ii zic codrutei ca ar fi kull sa expin lucrarea cu formatia de jazz&blues si joi deja aveam prin ambasada germaniei date de contact de la casa radio ...

asa cuminica cuminciori ne-am intors mai repede sa pregatim desenele ... cu ajutorul lui dumitru am si realizat acest lucru asa ca asera in foaierul casei radio am avut parte de o mini expozitie de lucrari... pe langa cele cinci desene cu "THE BAND" am mai avut 5 lucrari expuse...

concertul a fost interesant... mi-au placut vocile celor din formatie, mai ales ale fetelor... la receptie lume buna de tot felul... de la hurezeanu... la tot felul de expati nemti sau reprezentanti din firme germane...

si asa se facu de mica expozitie... care o pregateste pe ce de la mijlocul lunii viitoare...

cam in revista relatarea dar sunt pe fuga ...

pup la cititori!!!!

ps tipul cu ziarul e un italian calator din trenul spre brasov ce mi s-a parut foarte amuzant

2 comentarii:

Morticia spunea...

super!
iti recomand sa il vezi pe prietenul Stemate in "Eduard al III-lea", la National.

Morticia spunea...

aaa! FELICITARI! (stii tu de ce!)

Faceți căutări pe acest blog