marți, februarie 19, 2008

MAIA, O NOUA EXPOZITIE, MUSAFIRI, ..... CA "INTRE BARBATI"


maia este ofetita a unei amice de-a lui codruta ce mi-a indulcit seara de joi...

vestea buna: ... voi avea o noua expozitie iar aceasta va fi in bucuresti, intr-o ceainarie aproape de Gradina Icoanei, cu amamunte voi reveni pe parcurs in functie de cat de bine si repede ma organizez...

ma bucur ca am intrat in linie dreapta in aceasta privinta, deoarece multi prieteni si-au manifestat dorinta sa vada lucrarile expuse la timisoara... si vor mai fi si cateva lucrari noi ce nu au fost inca expuse...

... acest w-e friguros a fost unul destul de aglomerat in musafiri si cu iesiri mai dese decat obiceiul ultimilor saptamnai, Bubu si Gandacelul isi renoveaza casa si au stat la noi pana Duminica inclusiv... asa ca vineri sera tarziu am mers pana la Niste Domnii si Fii pentru a ne vedea cu Piratul si altii... o parte din cei ce formeaza trupa veche erau acolo cu zetu si ceva necunoscuti... am ajus tarziu acolo pe la aproape 3 noapte, am baut iar cognac lucru ce mi priit si seara si a doua zi dimineata ne vai umflandu-mi burta cu bere...

dupa ce l-am desprins pe bubu de gasca am plecat la somn, am facut ceva cuparaturi la ikea, maruntisuri si redecorare de perne si patura de canapea in completarea albului si negrului preponderent din living... bun, pardon frumos...

dupa amiaza a insemnat varza la cuptor, ce nu a fost cine stie ce in lipsa afumaturii naturale am folosit carne de porc si niste carnaciori... pana la urma sa mancat pe rupte de foame ca se facuse aproape seara...

in asteptarea lui Dumitru si Ilisanu ne-am lungit la narghilea, vin rosu si cognac, mai bine zis vinars Miorita... bunut pemtru costul unei sticle... Dumitru nu a mai ajuns, Illy a ajuns si am iesit ... din toata gasca doar cu el si piratul la un bar pe berzei unde nu mai fusesem, insa despre care am auzit ca e interesant, la numarul 20, este amplasat in mansarda casei si se chiama... surpriza! la mansarda ...

interesat si mi-a placut acolo... dovada ca nu exista locuri cu acelasi gen de muzica in care sa nu vedem cunoscuti... si aici l-am vaut pe beni, o cunosteam pe barmanita din el comandate si de pe vrema cand umbla in fire si stuff... plus fete cunoscute care nu au nume...

de comentat la carciuma este buda, cate una pentru fiecare sex, la barbati unde am fost.... nici un pisuar doar un wc... si evident coada ...

discutii... hmmm ... ca intre baieti m-am simtit.. iar in w-e, dupa ce cu o saptamna in urma ma raportam la starea mea de viitor ginere prin prisma familiei lui codruta... acum ma raportam la statutul meu de barbat alturi de o femeie... a fost interesant si placut sa mai discutam ca intre baieti...

am mai aruncat un ochi prin carciumi si acasa la somn...

duminica era pentru plimbare, shnitele, teatru ... si cam asta e .... aproape asta a fost...

ne-am plimbat si am redescoperit biserica sfantul spiridon vechi de la piata natiunile unite... mica, frumoasa, cocheta unde fundatia anonimul a sponsorizat un camin de batrani foarte dragutz... am vazut cum arata o caseta facuta de fima la care lucrez pentru un magazin de rochii de mireasa... fainut magazin ... iar aici codruta a avut o idee de afaceri geniala...

magazine de haine pentru divorturi, iar eu am pulsat si am zis ca ar fi kull sa avem o firma de organizat divorturi... cu de toate, haine avocat, agentie matrimioniala, suport pentru organizarea de petreceri cu ocazia divortului, pshiholog.... si alte nevoi ocazionate de eveniment :)))) =))))

am facut si doua tipuri de shnitele de porc cu susan si din piept de curcan ... buneeee

am mers si la teatru ... si pana sa intru mi-am dat seama ca nu o sa mai invit o parte din oameni, iesind in paguba cu 2 bilete... si dupa ce am organizat nenumarate permutari, cu nenumarate telefoane in prealabil... lista viitoare va fi scurta rau sau mai bine zis va fi la obiect...
apo seara s-a prelungit la bere cu gasca... si am fost placut surprins de personalitatea lui zetu ce are laturi putin aratate... unde dintr-o bere in alta s-a facut 12:30...

si week-emdul e incheiat

in asteptarea expozitiei din bucuresti va pup !

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog