vineri, februarie 29, 2008

D-ALE CARNAVALULUI... SI DESPRE NIMIC... APARENT

d-ale carnavalului...

in w-e, mai exact vineri... in bar fly in gasca, costumati marea majoritate... absenti majoritatea humorenilor... ne-am distrat...

saptamanile trecute se plangeau niste humoreni ca ar trebui sa ne mai adunam sa ne distram... hmmmm w-e acesta doar tibi a convins... ca un super erou - super realist ce este...

pozele vorbesc de la sine :D










la bar fly... mi-a placut, intradevar nu mai este senzatia de intimitate pe care o avei in vechiul bar insa e ok... fiind mai mult spatiu nu te mai sufoci... mai multe bude nu mai este necesar sa mergi afara la pipi... un minus: nu au bere ursus...

in rest despre...

am un nou calculator vechi, la birou... mai performat, mostenit de la un fost coleg... bunnnn si calculatorul si colegul...

in 3 zile de posesie efectul de "ochi ce te ustura" ... si pus pe seama oboseli, era defapt de la monitorul vechi...

un fapt real, benefic mie... intamplat zilele astea... departe de evenimentul acesta... ce a adus o mica bucurie, voi avea expozitia de la timisoara in bucuresti, la care se vor adauga cateva lucrari recente...

acest eveniment mi-a ocupat gandurile ultimilor zile... desenele... ca priecte ca idei/stari exprimate in imagini ma "bantuie" in mod constant seara cand ajung acasa, proiecte idei... si peste toate se pare ca vin pretentiile unei creati/prestatii originale, insa placute vizual si care sa corespunda unei evolutii pesonale in aceasta preocupare...

dupa expozitie sper sa deprind tehnica picturii in ulei ... va necesita timp insa sper ca voi avea rezultate spectaculoase, cand spun asta... asteptarile mele se indreapta catre culoare si efectul vizual pe care il astept de la ea, sunt efecte pe care doresc sa le capete desenele mele iar tipul de culoare folosit pana acum imi pare ca ma limiteaza... imi doresc de la viitoarele mele picturi un realism al culorii mai pregnant...

dupa aceasta expozitie, pe langa ca voi incepe aprofundarea tehnicii picturii in ulei... voi ilustra si unele ideii... de anul trecut imi arhivez in minte ideeile, unele aparute chiar in somn ...

am ajuns la "performanta" in care cate o data seara ma concentrez arat de mult la ceva ... ma refer desen, incat codruta ma "pierde"...
apropos de proiecte ... cred ca saptamana trecuta mi-am scos peri albi... ne fiind in stare sa aleg, sa departajez unul de celalat... pana la urma voi cred ca le voi face in ordine inregistrarii in memorie... si executandu-le consecutiv...

ne vedem la expozitie!!!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog