joi, septembrie 27, 2007

The Butterfly Effect .... SANDA WEIGL



intrerup seria de relatari despre concediul din vama si vb. despre un eveniment ...

anul trecut... candva duminica seara in cateva randuri, la un radio, Guerrilla, la o emisiune, o cantareata... am mai povestit de ea pe blog si nu mai revin la de ce imi place...

asa ca o perioada Iulian Tanase tot a pus muzica ei in cadrul emisiunii, Razboiul Sfarsitului, Saptamanii...

am intrebat in stanga, am intrebat in dreapta, ar rugat in germania, am rugat in state (insa prea tarziu), m-am rugat pe unde am apucat sa primesc si io un CD cu muzica ei... NIMIC..

asa ca int-o zi i-am scris lui Iulian Tanase, care amabil mi-a raspuns, care si mai amabil mi-a dat un CD... l-am ascultat si i-am provaduit muzica...

i-am scris Sandei Weigl si ne-a raspuns .. am conversat, a conversat si Cezar (fratele Dumitru)... i-a raspuns si lui...

1 Mai la mare, la Shony, printre cunoscuti o noua cunostiinta, o domnishoara ...
ne-am imprietenit si am schimbat muzica... i-am dat Sanda ea mi-a dat muzica pe care nici azi nu am terminat-o de ascultat...

i-a placut mult Sanda... atat de mult incat a reusit sa o convinga sa vina in Romania iar pe 13 octombrie la Odeon va canta ....

URA !!!!!

ma simt ca in butterfly effect ... si e kulll ... si abia astept...

2 comentarii:

Anonim spunea...

poti sa imi aduci AC/DC ? stlk

Anonim spunea...

cine esti??? ... ca nu m-am prins

misha

Faceți căutări pe acest blog