joi, septembrie 13, 2007

23 AUGUST, PETRECERE LA PESCARI, PRIETENI, PESCUIT... ALEA, ALEA



















Pentru ca sunt prieteni care ma certa ca nu am mai scris pe blog… le multumesc… asta ma motiveaza sa ma adun sis a continui povestea concediului…


… deci sa continuam… eram pe la 23 August… nu localitatea din drumul spre vama… ci data … e ziua aceea in care se sarbatorea ziua nationala…

Si fara a gandii ca ar trebui sarbatorita intr-un fel anume … ziua care a inceput prin a fi insorita si cu o mare calma… atat de calma incat am iesit in larg la un moment dat pentru a cauta rapine… nu eu … ca nu aveam nici echipament si … daca aveam ma bagam

Rapine nu am gasit … a adus untip care de “juca” pe acolo niste peste prins de el… lufari cred si mai nu stiu ce pesti din specia guvizilor, pomana la tanc ce alturi de ce mai aveam avea sa dea festin… va pove imediat

Si cum ziceam am iesit in larg… cu o barca la carma si motorul careia statea Nelutu, cu raluca… Gandacel cum avea sa I se zica mult mai incolo… corporatista noastra culpata cu Cristi …

Cristi??? Grupul de la iasi … daca pot sa ii zic asa cu care aveam san e impretienim … da hai ca m-a luat povestea pe dinainte….

Deh in larg cum nu se puteau prinde rapine ca marea era agitate… am transormat excursia intr-o plimbare la epava… ca asa cum ziceau pescarii e cam pe duca… adica pe cale sa se duca la fundul marii la o furtuna mai naprasnica…

Si vazui epava… si venii la mal…

La mal ce sa fie???... bautura ceaun mare… plita, foame, oameni adica noi…. Toate astea se transforma intr-o masa cu sprit lung, o mamaliga mai mare de juma de metro… o tava mare de peste bine facut… si o farfurie de peste prajit in otet … ca cineva se gandise sa incurece sticla de ulei cu una de otet de sarea… ceeea ce credeam io a fi ulei… bucatar credul cum sunt nu am verificat sin u steam de ce uleiul se evapora si pute a otet… evident pentru ca e otet


O nimica toata deoarece nu s-au prapadit decat vreo 5 pesti…

Deci la un ceaun 2 tigai de prajit peste si o plita de facut scrijele… ia-am dat bice … in timp ce restul beau si faceau mistouri io m-am sacrificat pentru vreo 2 ore si ceva cred … insa a meritat… mamaliga era superba… pestele delicious… si

Da-i sprit !!! … am ras de m-am cracanat Petre era intr-o dispozitie de zile mari… pus pe glume … cu inca niste amici de ai lui … ce mai 3-4 ore … la finele carora Petre a plecat ca se facea prea tare…

Seara a inceput la povesti cu Nelutu… cu lumanari in borcanul de gogosari… si??? cu musafiri … o gramada !!! amandoi Bubu… cu Bogdan si nu numai… asacam vreo cateva ore aproape din ora in ora imi trimitea Mircea prietenul meu din timisoara cate un sms… si ii simteam regretul… ca nu este in Vama, incepusem sa imi para si mie rau ca nu se afla acolo cu noi …. Si ei dracie !!! Mircea in spatele meu la Ovidiu pe terasa… ma dar asta da surpriza….

Un fel de completare a unei amicitii care desi tinere pare ca dureaza de multe vieti…si a fost bine, intr-un fel aveam o multime de oameni aproape, cei mai multi prieteni indesebi de vara aceasta… de la Codruta la piratul via Mircea si Bubu…

Ce sa va mai zic… ca de intamplat la Ovidiu, de fiecare data se petrec o gramada de chestii… ca am mers s ail trezim pe Zetu, pe care Bubu il descoperise pe undeva… stand pe un pat pliant la aer cu un sac de dormit, imprimat cu multe steaguri de dormit ale Americii pe el…. Un aer foarte haios….ne-a cerut s ail lasam o ora si apoi sa venim dupa el … dupa o ora jumatate Bubu s-a infiintat la mine si am mers cu narghileaua in mana … pregatiti de o sceneta… ce repede s-a spart deoarece publicul Zetu isi mutase cuibul de somn….

Sa va zic de Piratul, impreuna parca am venit in concediu vorbiti… ca eram impreuna foarte des…ca radeam si sprituiam amandoi de minune si ca am socializat excellent …completandu-ne ca doi tovarasi de baute…

unugurul... un personaj plecat la un campionat de bridge... care, asa cum povestea el a plecat de la hotel in pantaloni scurti si tricou, incalta... si a venit in vama... venise inaintea mea... timp cat am stat eu va confirm pantalonii scuti rosii la origine plini de praf dupa o saptamna ... erau aceeasi de fiecare date... va confirm ca s-a cazat la ovidiu de multe ori... iar intr-o dimineata chiar l-am vazut iesind dintr-un cort... nu stiu din ce a trait ... dar mai tot timpul avea de baut... o data mi-a cerut 2 lei i-am dat si nu si-a mai adus aminte... va confirm cand am plecat l-am lasat in vama... era in viata si la propriu si la figurat =))

da gata cu laudatul... in noaprea asta dupa mai multe dimineti ratare eram pe langa toate cele intamplate decis sa ies si cu pescarii de dimineata... asa ca pe la vreo 2 noaptea, am condus-o pe codruta la somn pentru a ma intoarce la ovidiu unde trebuia sa ma betivanesc cat sa nu ma imbat dar nici sa ma plictisesc incat sa merg la somn...

dupa atatea iesiri ... m-am tinut cu firea si sincronizat cu ei astfel ca am fost in barca la 5 dimineata cand s-a iesit... pozele vorbesc de la sine pentru ce a iesit... aveam si aparat mai bun :P

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog