joi, septembrie 06, 2007

... TREN, VAMA, PRIMELE ZILE... SI IN ULTIMUL RAND NOUL MEU CYBER-SHOT









.... il mai tineti minte pe amza pelea si calatorile cu trenul ale oltenilor...

urmeaza!!!!

luni pe la 11 ma prezint la birou pentru a lasa totul in regula inainte de plecare si reusesc sa plec abia pe la 5-6 ...,

una din marile mele nemultumiri din aceasta vara era legata de calitatea pozelor... prindeam cadre faine insa la rezolutie slaba...

asa-dar in mare graba trebuia sa iau masuri, anume am cumparat un Cyber Shot cu 3,2 mega pixeli yhaaaaaaaa

sa revenim la calatoriel... dupa bagje si alte cele... nu mai tin minte ce cunostiinta ne sugereaza, deoarece nu mai dispuneam de masina sa luam trenul... si pentru ca oricum spre constanta cu trenul vara asta s-a circulat ca curu, scuzati cacofonia, am luat un personal..

in gara trebuia sa ne vedem cu dana, amica lu' mircea din timisoara care mergea la vama...

gara de nord... loc al unei lumi aparte de la miros... la viata proprie... totul difera... pana la urma asa sunt gariel cel putin de la noi... mac-ul imperialismul cospirational pentru a ingrasa populatia globului... de aceea io beau doar cafea de la ei... ultimile cafele 3 pentru noi...

a nu v-am zis de ce trebuia sa bem cafeaua in gara si nu in tren... pai nu am ajuns mai repede ci trenul ajungea mult mai tarziu ... din start 40 de minute... care in finis a fost 100 de minute... un deliciu...

peronul.... ma tata ma !!!!! puhoi de lume ... care in eforii care in navodari ... care in constanta care la mangalia... si cativa vamaioti rataciti... traninguri mulate gasca ce cara o singura geanta imensa de bisnitar din europa, drept bagaj... si noi


in final vine si trenul... BATAIE!!!!!

strategia prealabiala a fost: fetele sa merga sa repereze locuri si io sa vin cu restul bagajelor... zis si facut

las puhoiul sa invadeze trenul in totalitate... cand au fost absorbiti .. cu 2 rucsaci din care unul de 88 de litrii... in care ai fi putut baga 3 chinezi frumos transati...

codruta a facut rost de 3 locuri insa fara spatiu de bagaze... io il vad pe unul singur in compartiment care nu lasa pe nimeni ... ma duc sa vb cu el ... pune piciorul in clanta si incepe sa strige ca e ocupat.. io ma enervez si pun rucsacii unul peste altul si ii zidesc intrarea :)))... vine si restul grupului ce trebuia sa fie cazat in compartiment in total vreo 4 insi si cateva sacose... pustani de 15-16 ani ce mergeau la mare.... deschide ala usa si incepe sa tipe la mine ... ii ard o palma dupa cap... si iau in stapanire compartimentul pentru a pune bagajele... intre timp vine dana ce gasise un compartiment cu doar 3 locuti ocupate... si spatiu de bagaje ... ne mutam acolo...


ceea ce vedeti in priam poza ... una din primele 5 facute cu telefonul... este o famile... in care mama isi dezmiarda barbatul si pe langa aveau un copil cersind atentie ca un catel nebagat in seama, sa iti vina sa ii bati nu alta asa de urat s-au purtat cu acel copil...

dupa multe ore 6 cred am ajun in constanta... io care ajungeam in 2.5-3 ore in vama :((( ... asta e ... experienta e experienta...

nu mergeti la mare cu trenul pana nu termina calea ferata de reparat... exceptie puteti face cand conteaza banii pentru transport.. ca aici am iesit mai bine decat la microbuz

am luat un microbuz pana in managlia si apoi treuia sa luam unul pana in vama... done

a venit si ultimul microbuz ... il sunasem pe dumitru sa vina sa ma ajute la carat bagajele... am vb cu tipul de la microbuz ... i-am zis ca mergem la vama... ne-a luat sio bani de bilete si la intrare in 2 mai adica nici dupa 10 minute aflam ca nu merge decat pana in 2 mai si apoi limanu... imi venea sa-l iau la bataie...

m-am enevat si la intrare in 2 mai am dat toate bagajele jos si l-am sunat pe nicolaie desi nu doaream sa apelez la nimeni ... sa ne ia...

superb ... in vama la pescari in fata minim o saptamana de vama...

ne-am instalat frumos... si am demarat la ovidiu.. unde era lume... am ras cateva beri.... si surpriza... igienizasera pisuarul vamii... in spate la ovidiu peste tot era presarat clor... vama ne astepta cu pisuarul igenizat... de acum sa te tii pe bere...

si i-am dat pere... era in vama si piratul...

La muti ani ovidiu !!!! ... pentru necunoscatori: expresie folosita ferecvent in timpul zilei la ovidiu

si am baut bere... si am mancat la pescari ... si seara ne-am intos la ovidiu... unde nicul un amic din constanta de vames la propriu ... a avut inspiratia de a decide ca noi ar trebui sa-l urmam dupa bunul pla... poveste lunga, pe care nu am chef sa o descriu acum... cert este ca ne-am rupt lanutul de iubire ca s-a putrat aiurea drept culminare a frustrarilor lui personale...

mai bine ! :))

sera nu a fost lunga... cu piapa evident si ceva dans... pe la 1 eram in cort la somn

urmeaza ... heheheeeee

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog