vineri, septembrie 07, 2007

... MAI DEPARTE, DESEN?, OAMENI, FAPTE, NUDURI, SI CONCEDIU...












deja e miercuri, doar o zi de vama.... si m-am trezit ca acasa.... dupa atatea w-e-duri ma simt de parca sunt integrat.... ies dimineata din cort, adormit poate mahmur... si direst in mare ... locul de dus... ma pis in apa... imi pare rau dar nu ai cum sa te abtii cu vezica plina in atata apapa inspunata...

dusul este in mare fara sapun ma spal peste tort frecand piela si parul ... aclo unde este cu mainile... apoi ies ma sterg bine cu prosopul... il infasor pe mine de la mijloc in jos si de ca de obicei ma duc la robinetul din fata baracii de la pescari si ma spal pe fata si de mai multe ori pe maini pana se albesc... ca dupa o seara de ovidiu mainile sunt ca de miner, chiar daca dupa prepararea fiecarei narghilele ma spal temeinic..

e miercuri... e soare...

deja s-a vandut pestele... cumpar repede si io ceva stavride cu ceatal amestecat sa avem de mancare....

in fata la pescari e multa lume dimineta, vin cuparatori din sat si din zona, prieteni ... etc... si dupa ce se vinde marfa, se face pe plita stavrid, mai maricel asa ca de o palma de om crescut cu carne, stavridele este curatat de viscere sarat putin... asezat pe plita incinsa se face repede... se stropeste cu lamaie...

deseori cand am mancat asa, pana pe la 3-4 dupa amiaz nu mi-a mai fost foame... iar berea merge splendid...

stau si privesc marea si plaja de sub umbrelele puse la cele doua mese lungi... ca de botez.. in fata baracilor..

am la mine caietul de schite...

pe plaja codruta si dana ... asa cum se pot expune femeile mai frumos ...pe burta stau de vorba la soare... in tanga spre barci.. un cuplu.. tot nudisti...faini

mi-au starnit ceea ce imi da imboldul desenarii... am luat caietul de schite.. si m-am asezat langa fete noastre si discrest pe sub ochelarii de soare incerc sa schitez.... lunile de pauza isi zic cuvandul si mainii ii lipseste dexteritatea...

salvamarii trag o barca in spatele meu numai bine sa ma sprijin pe ea sa desenez comod... fac iute si 2 poze... si ma simt observat...

tipa asa cum se poate vedea doar fiind acolo are picioarele desfacute frumos... umbrele se vad deosebit la sani si bust... sta desfacuta parca asteptand sa fie iubita de soare... ma enervez pe mine... doar poza de pe telefon ma poate ajuta... vantul imi tot ridica foile... cacat

intr-un final ma duc la masa, unde ionescul... bucatarul de la pescari prepara ceva de mancare... cu sapca alba pe cap intr-o parte ... exact din profil cum imi place mie..... ma chinui ceva si iese o schita...

mai apare un tip... fain de desenat insa se tot misca... schitez repede ceva... si cam atat... hmmmm ceva lipseste ca treaba sa mearga...

in fine... maine, poimane mai scriu... acum mai pun pozele si contunuam in alta zi ca trebuie sa ma pregatesc si sa o steg la Papillon...

sa mai continuam cu aducerile aminte...

in vama este venita si g o amica de a mea .. care s-a apucat sa faca un reportaj independent despre vama... kulll, bravos.... acum trebuie sa ma las filmat de ea cu fumez... sa imi iau galabia pe mine si spre seara... dupa ce se mai odihneste si lumina este mai buna pentru filmarea scenei cu mine ...

zis si facut... respecatand intocmai pasii pe care ii urmez la aprinderea pipei, m-am lasat filmat.... trebuia sa imi fi zis din timp camai splabeam .... =))) acum o sa primesc doar roluri de arb, comic sau tot felu de ciurucuri... :))

ei filmatul ca filmatul.... de cate ori am fost pozat si chiar filmat vara asta, asa ca pentru 3-4 ani.... cu pipa am intrat in portofoliul multor fotografi...

dar orcie zi se incepe a se sfarsii cu seara... la fel si azi iar pentru acest sfarsit de zi avem programata o expozitie de pictura a la capitanu'... se tine la marina parc...plecam dotati ca de obicei cu narhileaua si rucsacul meu... o sa va povestesc de ele, bagajele mai incolo


la expozitie... imi plac cam 3-4 tablouri... am dat un tur... am servit palinca si am stat la discutii... aflu ca primul desen ce mi-a retinut atentia este unul din preferatele artistului si e deja vandut.... hmmmm

ce mi-a placut? ca are cateva ideii faine, ca foloseste mult albastru si mie imi place culoarea asta...

palinca, vin rosu, struguri si discutii... asta am degustat, capitanul un pitoresc al vamii foarte dragut cu toata lumea... mdest cand l-am laudat ... ampovestit una alta ... si parca imi incoltise ideea unei expozitii si mie :D... da imi incoltise !

e deja 22 august, stiam toata ziua ca mai am ceva de facut .... e ziua lui lucian ! ALO ! DA ! LA MULTI ANI!!!.... ce m-ar bucura savina si el 2-3 zile macar in vama sa se destinda...

seara a continuat la ovidiu ca de obice, cu narghilea... multa lume adunata...

am des chis pagina asta pentru a scrie despre macar doua zile... si mi se pare ca deja postarea e prea lunga si ca trebuie sa mai adaug poze... hmmm deschidem o pagina de bis. cu 23 august.... de dragul lu' ceasca merita !!! :))) o sa vedeti de ce merita

2 comentarii:

Anonim spunea...

parca ai fi pus totul in cuier si ai fi plecat de aks:(...unde s gandurile si amintirile?ca de f mult nu ai mai scris:(???????????

Anonim spunea...

stavrid fript cu lamaie rulez. mi/ai facut pofta hombres cred ca diseara bag niste friptura de peste.

Faceți căutări pe acest blog