marți, octombrie 09, 2007

SA REVENIM.... punct si de la capat





... pai cam gata, gata cu bar fly, gata cu mutatul, gata cu vara, gata cu .... gata!!!!!

gata cu un an de blog, cam luna asta cam in perioada asta, incepeam sa bloguiesc, manat de o conjunctura amoroasa si de disparitia unor prieteni apropiati cu care ma sfatuiam... impins de nevoia de a comunica cu mine in primul rand si prin mine virtual cu ceilalti...

dintr-un cititor al propriilor ganduri, blogul a devenit o forma de exprimare, vroiam initial sa imi pun pe tapet gandurile si intamplarile... sa pot sa ma citesc...

initial neshareuit... acum il au si colegii de birou...

si unde am ajuns???

statistic:
am verificat blogul de la care mi-a venit ideea, are doua sute si ceva de vizualizari la profil al meu are trei sute si ceva...

am ajuns sa postez in medie o data pe saptamana

mi-am mai facut doua pagini, una pentru desene si una mai nou pentru poze...

... dar sa revin la postarile de peste week-end

gata cu vechea locuinta de vineri am luat toate lucrurile si cu catel si purcel le-am mutat la cismigiu, unde pentru prima data in ultimii 30 de ani hai aproape 31 ca mai e putin, locuieste cu o femeie si nu ca un coleg de apartament ci ca un iubit...

ma scuzati ! rectific... am mai locuit cu o femeie, MAMA, pana la 18 ani ... deci pentru a doua oara locuiesc cu e o femeie.... hmmmm

exterior ?!?!?!
e super sa treci dimineata prin parc in drum spre metrou...
fata de piata salajean... yooo!!! cu vesnicul tigan cu ochelari de soare si burdihan ce sta in fiecare dimineata in coltul pietei ... parca la schimbat valuta...
cu zona de musuroi in care am locuit, ce te sufoca cu toate blocurile de 10 etaje puse unul langa altul... zona in care masina mi-a fost lovita/zgariata de vreo 4 ori cel putin... cu idioti gata sa se bata cu oricine de la un spatiu de parcare ce nu e al lor (si nu vb de cele platite), cum s-a intamplat si la ultimile transporturi in care un "vecin" la vreo 50 de ani m-a injurat ca mi-am permis sa pun bagajele mai intai si apoi sa scoatem masina de pe locul "lui", chestie care a durat nici un minut

inca ma intreb cum de i-am intors spatelele si nu l-am luat la bataie asa cum merita un bou care te injura de mai multe ori ...

acum intr-un spatiu mult mai mic, cu ...habarnam cine sunt vecinii... insa se aude din cand in cand un batran (il stie codruta) ce canta la acordeon...

in w-e ?? a da in w-e ... pai am mers la papillon la o bere doua trei... si unde sa mergi ca e inchis bar fly-ul ??? si in el comandante mi se pare cam naspa (muzica pusa fara nici o noima lume multa si nu prea buna) ... hai sa vedem ce mai e in stuff..


pai ce sa fie spatiul arata asa cum am mai zis, mult mai bine, oamenii nasoi... muzica .. pun doua trei melodii bune... si doua trei nasoale....

tipi in maieuri ... femei ce par ca au confundat stuful cu maxul din regie...

insa doar cu emi si andreea a fost bine pana la urma.. am ras, emi care nu prea danseaza a dansat... dormise jumatate din ziua de sambata si avea chef de dans...

intr-un final ne-am retras...

duminca ...hmmm despachetari de bagaje... si testarea rotisorului, plimbare la bogdan pentru un pahar doua de vin ...singura realizare pozele din troleu cu tipul care dormea...

neralizari de w-e ??!??!! era fain daca mergeam vineri la IRIS insa eram prea rupt

ieri am despachetat si aranjat ultimile 2 bagaje

am mult mrea multe lucruri si dupa ce am mai aruncat inca am multe... si chiar le folosesc... bine ca nu mi-am cumparat si frigider... ca de cand sunt la jobul asta m-am mutat in fiecare toamna... habar nu am daca exista legatura ...

urmeaza !!!!


de la un alt capat

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog