marți, iunie 19, 2007

LA VITA E BELLA !!! ERE MELE MELA...




poti sa alergi dupa multe lucruri, poti sa te agiti, sa iesi noptile, sa obosesti, sa cauti, sa vrei, sa doresti... si toate verbele de actiune din vocabular... sa faca ca viata sa curga involburat

poate sa fie vineri

poate sa fie pana la urma frumos ca ai ceva prieteni aproape

poate sa te relaxeze ca ai stat la narghilea si ai iesit la dans

poate sa te relaxeze ca ai iubit, dansat, pupat, mangaiat... vorbit sau dumnezeu mai stie ce...

poti sa te simrti obosit, ca ai stat toata noaptea in club, ca ai mers cateva ore pe jos, ca ai fumat narghilea ca un turc, ca iar ai baut bere si te-ai balonat

ca nu ai mancat de dimineata si ca e seara ... iei mancare nu ai chef inca sa gatesti... si te duci acasa

mai un ceai, mai niste bere cu lamaie...

pui un cd ... aprinzi pipa

si explorand iti suna cunoscut ...

fumul de la narghilea e bun, esti asezat comod, muzica are decibeli buni, ai intuit bine... e Ibrahim Ferrer, e Company Sequndo... e Buena Vista Social Club

si te gandesti fara sa stii ce va urma... ca viata e Bella, doar ca esti in casa relaxat, fumezi narghilea, asculti muzica buna, astepti prietenii sa vina....

si cand totul decurge frumos... canta niste africani...

si desi e tarziu canta: Mahmoud Ahmed - Ere Mela Mela-Mec.. nici io nu stiam ca exista melodia asta, si dintr-o data o melodie...

te face sa plutesti sa vrei sa te ridicai dar sa stai sa te dasi vrajit sa iti duci iubita in pat sa prazi cu pasiunea sa urici si sa o cobori asemei valurilor melodiei sa o uri periodic pana sus de tot ca tonalitatile interpretului....

si ca restul seri e lipsit aproape de importanta, fata de senzatiile date de muzica...

e foarte important ca in acest w-e am fost impreuna cu petru a carui zi a fost ... ma bucur ca i-au placut cadourile, ca am gatit excelent, ca eram impreuna dar ne lipseau restul...

ca... etc... le stiti din atatea bloguri despre activitatile de w-e

insa de mult nu am mai simtit o melodie care sa imi provoace o stare asemanatoare cu libertate, rasaritul, eliberare sexuala...

s-a intamplat si acum o am ton de apel

cateva melodii, cateva orere de la vita e bella

detalii pe linkurile de mai jos

http://www.afropop.org/explore/artist_info/ID/195/Mahmoud%20Ahmed/%20

http://www.afropop.org/explore/artist_info/ID/195/Mahmoud%20Ahmed/%20

2 comentarii:

Anonim spunea...

misha e poet. imi place postul asta cu mix africanocubanez.asi vrea si eu sa merg la vreun concert Buena Vista, nu asi vrea in schimb sa merg sa imi iau Windows Vista. MacosxLeopard rocks!

Anonim spunea...

ah, mixu e si Italian umpic, La Vita e Bella. De fiecare data cand vad,aud cate ceva de Benigni..ma bucur. La Tigre e la Neve, sa mergeti sa/l vedeti.

Faceți căutări pe acest blog