luni, iunie 11, 2007

ZBAARRRR!!!!!!... CE BINE E !!!!!!! cutie automatica, 200 km/h






asadar.... sa zicem: ca nu mai vreti sa vedeti orasul asta (Bucuresti),... ca e vineri,... ca va este dor de vama (Vama Veche-loc in care, inca ma simt liber)...

vreti sa il mai vedeti??? orasul... da ?!?!!

io nu am mai vrut sa il vad...
si am vorbit cu costel, un amic pe de la Shoni de la 1 mai anu' asta.... si deoarece pleca mai repede am preferat sa merg cu el...

de unde nici o cunostinta obisnuita din tovarasiile mele din vama, nu se anunta ca ar veni... de unde alina c "m-a sedus si apoi abandonat" ... ca ma transporta...si nu a mai putut,

.... vineri am aflat ca totusi o sa mai vad lume cunoscuta, ca alina p vine si ea, ca ... pana la urma o gramada de cunostiinte sunt date tocmai de anii trecuti prin vama si... om vedea

asadar, contrar multor comportamente normale de adoptat, pentru acest w-e am plecat in vama, contrar faptului ca trebuia sa ajung sambata la o cununie civila, am decis sa nu mai plec.... cam urat gestul... insa chiar nu vroiam sa mai am parte de asa ceva...

si.. decis,.... si putin cam pe furish... sa nu imi supar nepotul insuratel viitor.. am decolat cu amicul meu pe la 6 si un pic... destinatia ? ;) vama veche

ce sa va zic... era ca si cum mi-ar bate vantul prin plete cand alerg de bucurie... cam asa de fericit eram ca plec... chiar si aproape singur

costel.. foarte de treaba, asadar vama... frigut, am instalat cortul ca sa imi iau de o grija si inarmat cu narghileaua, la ovidiu, am demarat seara...

o gramada din amicii lui costel si cunostinte de la shoni, surpriza reintalnirii a fost vali, pe care l-am gasit revenit in vama, desi credeam ca o sa ramana la reghin (de unde este)... cei ce nu-l stiu pe vali e tipul din poza de sus... care pare foarte mare si "rau", insa cred ca e unul din cei mai de treaba si draguti oameni pe care ii stiu si ma bucur sa il revad de fiecare data...

alina c. a ajuns si ea in vama ... a ajuns si trache.. si am si cunoscut iar lume noua ... de nu ii mai stiu cum ii cheama.. si am ajuns sa ma rupa o foame pe la 12 noaptea...

dans, pipa, rom, bere, cuba libre, lume exact ca sa ai spatiu suficient sa te desfasori....

alina p a sosit. am si primit ceva de mancare... si iar rom, pipa, rasarit, camioane ...

da ati citit bine... cand era dimineata mai frumoasa si rosul cerului devenea incandescent... romanu' nostru cu excavator si camioane a venit la ridicat de alge... 6 camioane am numarat io...

printre acestea ... rasaritul... putin somn sub supravegherea ei, ovidiu, bolero, lhasa, niste tipi fotografi ... pe care ii tineam minte de la 1 mai, descoperind culmea ca sunt apropiati de ai lui mishi (amic din petrosani stabilit in iatalia), erau la masa cu iubita lui mihai din petrila.. si iar am redescoperit ca lumea e mica


si prin urmare... dupa cafea si iar lhasa... am mers la somn pe plaja...

binevent ! somunl

si mai departe narghilea... mancare la shoni... ceva bautura , iar somn.... am constatat dinou poluarea textila din vama... statiunea de nudisti ... are in centu o ceat(z)a de poluatori... mamaioti =)) astea trebuiau sa faca la stanga cand intrau in constanta...;)))

dar in fine! sa nu fim rai, ca 80% din amici mei sunt textilisti... ce sa le fac?!?!?! noroc ca fratii sunt de isprava in aceasta privinta

si dupa ce am inghetat de frig, ca avea costel cheia de la masina, m-am reechipat de dans, putin cam indispus din cauza stomacului....

dar am bagat ceva dansuri la ovidiu... si culmea a doua zi sa aflu de la adelina, ca statea langa mine, ca eram cam prins... (probabil ca da...) au pus gogol bordelo...

ca alina p e interesanta, deh...

si mai trece vremea apare si jojo cu trache...care dispar la un moment dat...

si iese din "barlog" costel...

rammstain si vali dansand la shoni...super tare... mai ca nu as mai fi plecat..

rasarea iar soarele, bolero... duminca se lumineaza....

horatiu... sau nu mai stiu cine, zicea ca in ultimii ani parca a crescut numarul de tineri ce isi aduc bebelusii la mare...in vama adica, cred ca are dreptate deoarece am vazut cam multe familii tinere cu bebelusi... o fi de bine???

habar nu am, dar daca as avea, i-as lua si eu in vama de mici, la fel cum i-as pune si pe skiuri de mici...

duminica a trecut relaxat... cu: dimineata plaja si apoi pipa la shoni... pana spre seara, cand am mancat un bors de peste in 2 mai...

am povestit... am ras... iar am mai cunoscut niste oameni...

si spre seara trebuia sa conduc... si trebuia sa conduc o masina cu,... cutie de viteza automata cu sisteme de control electronice, mare ca dimensiune... o experienta absolut noua pentru mine...

si am plecat usurel sa ma obisnuiesc cu ea... cuminte ca sa nu luam puncte si amenzi... pana pe autostrada... tiptil ...ca nici actele nu le aveam la mine...

costel dormea in spate, edith piaf canta, ... si nu dar ea...

autostrada se apropia... mi se deschidea drumul sa vad ce pot si poate masina... desi deja facusem cateva curbe ...foarte faine!!!!!

shhpppaaannnnnnn!!!!!

asadar dragi mei: AUTOSTRADA... motor ! actiune !... 130, 140, 150, pana acum nimic mou, 160, 165, devine nou, 170, da ! e nou... 180... da mah si nu tremura tabla.. 19, cam de acum atat poate...200 cred ca ii ajunge si ei...

super tare...
m-am trezit in era civilizatiei auto, de la tico, din epoca de piatra....la: doamnelor! dominilor! era computerizata, faceti loc ! ..faceti loc!... alo!!! domnu'!!! ...participant la trafic, pe prima banda se circula ... cineva conduce !.... speeeed

a fost faina experienta si ... e klar tehnologia ajuta ...chiar mult...

asadar... sa recapitulam un w-e in care nu mai vroiam sa vad bucurestiul... doream sa revad vama... am plecat clar, fara a mai vrea sa ajung la cununia civila.....

am stat un w-e ... nu pot sa zic ca m-am betivanit... pot sa zic ca am exagerat cu pipa... nu pot sa zic ca am exagerat cu dansul... insa nici nu am stat... aproape mai nimic iesit din comun... chiar linistit fata de week-endurile mele din vama...

....2 zile am stat in camasa mea alba, am facut nudism, baie in mare gol, nu am avut nici un program, am si baut.... dar mai mult decat orice am facut cu totul altce ... nimic chiar as zice, nimic din orasul si inerentele lui activitati sociale.....

ma intreb cum ar fi daca as sta o saptamna ... sau 2... dar o luna ???

ps mai sus ati vazut un catel... e mihaita (o ea de fapt), de la shoni...

ne vedem pe plaja, sau la shoni, sau la ovidiu sau nu ne vedem.....

2 comentarii:

Anonim spunea...

bravos maisha! asa se traieste, ma bucur ca te ai intalnit cu some friends de ai mei, ma bucur ca ai facut nudism..mai mult decat orice, honestly. Cu commentu asta fac apel si la cei care citesc blogu lu Maisha. Haideyti sa haidem kids, sa dam din noi mai multe, High sa/l umplem de commenturi pe Misha si pe noi insele!!

Anonim spunea...

i love da fat guy!

Faceți căutări pe acest blog