luni, iunie 04, 2007

EXISTA ... DA!!!! SI ALTCEVA DECAT BAR, BERE, NARGHILEA, CHEF PANA TARZIU... SI ALTELE



.... am tot fost intrebat de ce nu dau amanute si de dupa scena...

blogul este si despre intamplari din spatele scenei, adevarat fiind si ca nu sunt explicite... ci doar presarate... sentimente pe ici colo... pentru cine ma cunoaste mai bine..

deh mai exista si o cenzura personala a exprimarilor... intrucat unele pot avea un efect de bumerang.... ce nu-l simt in avantajul meu..

cand eram la scoala ... si nu invatam suficient la un examen ... imi era prea lene.. sau imi venea prea greu sa stau sa fac copiute... extrageam doar ideei principale... chestii care sa imi aduca aminte de ce trebuia sa exprim.... si le insiram

la fel sper ca se v-a intampla si posturile acestui blog... pe viitor poate imi va readuce aminte de ce gandeam ......

acum vreo 2 saptamani o amica mi-a spus... ca oarecum ceea ce se vede, adica stilul meu de viata, reprezinta valorile mele....

nu este adevarata afirmatia... cum nu cred ca valorile umane ale unui cinefil sunt filmele vizionate... sau a unui pescar

ca om consider ca relaxarea vine din activitati diferite de cea zilnica... activitati ce ofera relaxare, intelectuala sau fizica... acestea pana a fi valori e multa paine de mancat...

parte din aceste activitati se intrpatrund si cu anumite valori umane pe care cred ca le am, multe din ele sunt activitati sociale, nevoi de relaxare si implinire extra profesionala...

nu mai departe de blogul anterior... cine are ochi poate "citi" si despre interiorul meu...

... dar sa le mai lasam acum pe cand imi mai vin... aceste ganduri si trairi, iar in cel mai scurt timp sper sa pot scrie mai liber... cel putin despre trecut...

revenind la joile ce preced week-endurile, desi am pescuit si m-am relaxat ... vineri am facut treaba si nu pot sa zic ca a inceput cam de joi scursul week-end, curgera a inceput de vineri ... cand am fost rupt de somn

am plecat de la birou dormind pe mine, cred ca din cauza insolatiei facute la pescuit... am ajuns acasa pe la 7 si ceva, iar in maxim o ora dormeam, pana pe la 11 cand m-a trezit dumitru si am mancat putin...

cam tot pe atunci a inceput lumea a suna ... si pe la 12-1 eram in bar .. tot adormit, si cred ca o mai taragneam mult daca nu beam niste J&B...care a fost combustibil...


barul cam gol cand am ajuns... dar cam intr-o ora s-a umplut ... cred ca a venit vremea vamii

acest lucru l-am observat si sambata.... cand am fost la papillon si apoi in bar..

vremea vamii o sa fie foarte buna intrucat e nevoie... si o sa imi prinda bine la soare si la mare...

duminica am avut vizita de la fratele cel mai mare... papa si vin, precum si placerea reantalnirii cu doina si dalia...

am scurtat cronica de week-end intrucatcomparativ cu faptul ca am vandut primul desen, ceea ce s-a intampalt nu e asa de relevant... iar ce e relevant din el e prea intim :D

asa ... sa revenim DA !
am vandut un desn... desi nu vroiam sa vand nici unul din cele de pe perete uite ca s-a intamplat...
o colega a vazut un desen "ASTEPTARE" .... si mi l-a cerut, i-am zis ca nu le vand ... cele deja facute avand o valaoare prea mare pentru a fi instrainate...

am fost de acord sa ii fac unul asemanator... insa nu mi-am dat seamna ca nu voi fi in stare sa fac duplicate dupa desenele mele... ca nu sunt aparat foto :))

serios vorbind, mi s-a parut ca nu e ok sa fac copii dupa desene.. nu ca as fi io artistul lu' peshte dar asa ceva nu pot face...

apoi altceva a incoltit in minte... nici o data nu mi-am pus problema valorii desenelor mele.... si acum era o ocazie de a imi face o idee de cat insemna pentru mine... ca valoare in bani

asa ca vineri i-am dat desenul ... am mers sa alega rama si am primit primii bani pe un desen... tot vineri pana sa adorm ... mi-am evaluat desenele din ochi... ca si cum ar fi urmat sa le vand... unele chiar sunt foarte valoroase...

ele sunt una din satisfactiile vizibile ... e ceva ce "iese" din mana mea si ma mandresc cu acestea...

habar nu am daca e un inceput, insa stiu cat costa un desen facut de moa

hartistu lu' tata !

pa ASTEPTARE !!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ca nu ti-am spus personal ... felicitari pt primul desen vandut si la mai multe! cred ca asa isi cresc din valoare, si nu ma refer la cea financiara. de ce sa nu se bucure si altii de ce ai simtit tu cand le-ai desenat, sau de alte sentimente proprii, nascute de privirea desenelor tale !

Anonim spunea...

Felicitari, vreau si eu unul... pentru apartamentul in care ma voi muta singura, incepand cu 17 iunie...!

Faceți căutări pe acest blog