marți, noiembrie 28, 2006

JE TE DETEST PARCE QUE TU ME QUITERRAS


Ieri am inceput saptamna "excelent" .. dupa ce a picat netul mai bine de jumatae din zi ... la final am acceptat o intalnire cu un client fara sa fie anuntata/pregatita in prealabil...

Asadar pe la 5 seara ... ma infiintez la intalnire ... desi nu ar fi trebuit...

Intru intr-un birou de doua persoane... ingust si cu cele doua persoane aflate fata in fata...

...pe spatele monitorului clientei o foaie A4 lipita... si pe care scria cu majuscule:


JE TE DETEST PARCE QUE TU ME QUITERRAS !!


.... traduc pana la ultimul cuvant.. dar la ultimul...


ma iau cu intalnirea... o ora cu ea si inca 2 cu ea si directorul general.... un egiptean... DOUA ORE AM DISCUTAT DE 4 ORI ACELASI LUCRU ... el tinand-o pe a lui si eu pe a mea...


Obositor... abia asteptam sa ies.....


Cand omul nu are ce face isi cauta de lucru... si obosit cum eram ... am sunat la o fosta iubita.... sa o intreb ce inseamna ultimul cuvant (stie franceza)... si fara prea mult curaj ... daca vrea sa iesim...


Am sunat nu a raspuns... a sunat nu am raspuns... uitasem cuvantul... o sun inapoi... si tot nu imi aduc aminte... de kkk faza... ii explic.. pa !!!pa!!!


Imi aduc aminte cuvantul... sa-mi pice fatza cand mi-a zis ce insemna.... asta e daca m-a mancat in fund...


In fine coincidenta este ca ne-am despartit... insa mi-a parut rau la un timp... si oarecum poate fi considerata parasire...


Diferenta este: chiar inca nu pot sa o urasc... nu vad inca de ce...


...sunt doar dezamagit... si cred ca iar am picat prost...


Am mers iar in Amsterdam Cafe... am citit ceva dintr-o carte... am mai citit si acasa pana taziu....


Martea e de multe ori o zi fada... asa este si azi ..


Daca ceva vine usor ne speriem si complicam ... s-a intamplat si cu clientul si cu iubita ... cred...


oricum ziua se duce si in week-end merg acasa...


O sa fiiii bini !!!


imaginea este luata de pe : http://www.lhena.com/lhena/100.html

3 comentarii:

Anonim spunea...

Je te deteste parce que tu me quiterras = Te detest pentru ca ma vei parasi

misha spunea...

Merci !!!

asa se pare ca este... am verificat in dictionar si apre cum mi-ai sugerat...

XOXO

Anonim spunea...

Misha: http://www.interior-misha-exterior.blogspot.com
CV: bravo mai misha
CV: pt gandurile de pe blog
CV: cred ca mai mult de un curatTE IUBESC
CV: n-am ce spune
CV: :-*
Misha: :-*
Misha: nu e legat de dragoste ... alea au fost scoase....
CV: nu draga...
CV: de tine asa..in gen
CV: ca OM
Misha: aaaa k 10x
CV: J
Misha: voi ce mai ziceti...
CV: hmmm
CV: ne crosetam....viata
Misha: J :P
Misha: ;)
CV: m-am vazut cu j… azi...luat masa impreuna...
CV: la mine....
CV: si m-am bucurat
Misha: ooo
CV: poate luam masa impreuna si cu tine curand...
CV: io astept sa-mi fac bucataria
Misha: cu mare placere
CV: si sa vii sa-i facem safteaua...sau cum s-o zice...
CV: ne spui ce sa avem prin frigi.....sa incropim ceva cu totii
CV: vin avem tot de la j…
CV: mi-a mai aduc o sticla de vin alb...
Misha: oooo pai imi ziceti cand si o facem
CV: ar trebui sa ne-o monteze in max 2 saptamani...sa vedem...
CV: JE TE DETEST PARCE QUE TU ME QUITERRAS ce inseamna pan' la urma?
CV: ultimu' cuv?
Misha: te detest pentru ca tu ma parasesti
CV: L
CV: urat
Misha: J)
Misha: de ce???
CV: asaa.....
CV: nu-i frumos
Misha: ce???
CV: nu-mi place citatu' mah
CV: e nedrept
Misha: pai ... cum scriam in blog... eram la o clienta ... si avea pus un A4 cu citatul asta... si la fel nu stiam ultimul cuvant... si mi-a fost jena sa intreb... si am sunat-o pe XO
Misha: sa o intreb...
CV: da, mah...am inteles....
Misha: si a fost tare faza
CV: mda...si nu
Misha: ... am vb dupa cu clienta era pentru colega ei de birou ce isi schimba jobul
CV: hahahha
Misha: pai comentariile pe blog... cu argumente va rog... ca de aia l-am dat la popor
CV: ihi
Misha: ;)
CV: maahhh.iubit-o mult pe fata asta....
CV: XO
Misha: yep
Misha: pe blog e mai nimic
CV: ce frumoooos
Misha: despre ea
CV: )-<
CV: cine iubeste...simte....
CV: citeste printre randuri...
Misha: ei hai lasa J)
CV: te intelege....
Misha: merci !!!
Misha: >:D<
Misha: cum ziceam un blog dat la popor fara comentarii nu are ... farmec ... ecou
Misha: :D
CV: de ce, mah....chiar ca te inteleg
Misha: comentariile imi place sa le gasesc pe blog...
Misha: inclusiv... aprecierile legate de idei... ganduri..
CV: ok-ok
Misha: in privinta amorului.. meu fata de XO ce este acolo este 10% din ce era inainte sa fie public... acum acesta este intr-o alta treapta ... stadiu..
CV: ihi...inteleg...fireste...
CV: ei i-ai spus toate cele gandite, da?
Misha: pe vloi scrie ce intra in mine si ce iese... cum ma exteriorizez... si desenele mele
Misha: oooohhhoooooooooooooo
Misha: cu varf si indesat
Misha:
Misha:
CV: poate ai speriat-o....
CV: poate nu e momentul....
CV: poate nu ea sa fie....
Misha: nu stiu... si nu mai este relevant .... e ca si cum te-ai peria ca ai castiga la loto
Misha: exact
CV: castigul la loto sa stii ca chiar m-ar speria....
CV: m-ar schimba prea rapid
Misha: ... era vorba de acceptrea lui si nu de senzatia...data
Misha: ai lua castigul...
Misha: si io poate ca m-as speria cand cineva m-ar iubii foarte mult...
CV: sa stii ca da....
Misha: insa problema era ... daca ma "imbogatesc"cu acest castig sau nu
CV: numai ca la mine e verificata cu varf si indesat
CV: o relatie sa mearga are nevoie de mai multe decat iubire....
CV: e aproape un paradox
CV: "imbogatirea" poate aduce si rau....daca intelegi...
CV: "rau"
CV: io tre sa ies sa ma intalnesc cu cineva...
CV: mi-a placut mult sa vbim...
CV: si poa' avem ocazi asi altadata
CV: si io am multe sa-ti spun...
Misha: blogul este acolo cand vrei sa vorbim...
Misha: k
CV: "avem timp pentru toate"
Misha: XO nu era sigura ca o iubesc ... mi-a spus asta cand ne-am despartit...
CV: nuuuuu nu cred.....
CV: ii era frica de sentimentele ei...nu ale tale....
CV: simta foarte multa pasiune sexulala.... si o disponibilitate a mea foarte mare in ce o privea
Misha: si io am crezut la fel..
CV: J
CV: ma vbim....
CV: misha...poate nu e drept ce spun......da' poate e ff tanara
CV: tre sa fii intelept sa accepti iubire
Misha: sunt multe sentimente si stari amestecate in ce o priveste... daca io nu am lasat relatia fara continuare... o parte din ele le-am aflat
Misha: este posibil sa nu fie "coapta" ... stiu ca asa este... despre asa ceva am vb aseara.....
Misha: sau mai bine zis si despre asa ceva
CV: .........
CV: ok...continuam...
CV: poop..ies
Misha: cand simti nevoia scriem si pe blog si voi raspunde
Misha: pup

Faceți căutări pe acest blog