marți, noiembrie 28, 2006

DUMINICA ... pe ultima suta de metri


E placut sa ai timp pentru tine....

aproape dupamiaza... dupa un week-end aproape plictisitor... impins de un soare de pranz, rar de frumos la final de noiembrie, singur, am parcat in fata la Universitate...

pe jos ... din studentie m-am umplut de farmec cand a mers prin partea veche a orasului.. usor pe langa Biblioteca Nationala, pe lana Banca Nationala... pe stanga ma bucur ca au rasarit cafenele .. nu atat ele ci renovarea cladirilor, ocazionata de aparitia lor... e placut...

...pe strada cu flularul meu dungat ... cu ziarul (Catavencu) sub brat, in sfarsit ma ocupam de mine...

Prima la stanga pe Lipscani imediat la dreapta si .... singurul loc la care m-am gandit Amsterdam Cafe...

Plin de lume... la bar erau locuri (perfect pentru un singurel ca mine :P )... ce nu am reusit de miercuri pana duminica... am facut in 2 ore, o cafea si un ceai de iasomie... am citit tot ziarul...

Am fost cam lenes ... imi placea vocea ... uitasem .. duminca dupa pranz cred ca e un obicei sa fie concerte de Jazz... si chiar as fi aplaudat mai des ... cand m-am intrerupt pentru 10 minute din citit ... ascultarea placuta ma facuse sa ma gandesc daca cineva oferise o floare acestei voci placute...
Am fost un lenes si poate e pacat ... ca era si draguta... si ar fi meritat...

Mi-am recuperat rolele ... dupa lungi ezitari... sovaieli... (erau la EA acasa)... Da le-am luat ... implicit ne-am vazut...

Aseara iar am avut timp pentru mine doua ore cu rolele in parc ... cu LU cea zaluda... am dezmortit picioarele si am ras...

Mai erau oameni ... insa foarte putini ... si luna de poveste stand tolanita pe spate... ... si chiar am avut impresia ca are nas si gura (probabil un usor contur de munti lunatici)... clar mai am nevoie de miscare...

Un final de Duminica, a unui week-end... care s-a salvat pe ultima suta de metri...

Mai bine mai tarziu decat niciodata... (desi seara iar am mai "lucrat pentru altii")...
ps in imagine este strada Gabroveni in perioda interbelica.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog