marți, noiembrie 07, 2006

30




ieri 29 ...astazi 30, e marti, sunt 3 ceasuri ... sper ca bune..., urmeaza 10 ani de prefix 3 ...


e bine ca nu aduce ziua ce aduce anul....


am inceput sa-mi limpezesc ideile si dorintele.... un pas atat de mare facut in atat de scurt timp... cateva zile .. si mai ales una alaltaieri... seara coborand scarile ... urcand dorintele la rang de hotarare....


ia timp da se face...


mai tineti minte ca eu desenez... din cand in cand... acele momente in care desenez .... sunt stralucite cand ele ma aleg pe mine si ma indeamna:


- acum ! ai forma potrivita sa desenezi .... va iesi execeptional....

scliprile de geniu pot dura 3 secunde .... +/- timp ..... insa ceea ce nasc ... poate dura o viata....

de mai bine 10 luni ma gandesc ... azi e mai limpede.... si sper ca din ce in ce mai clar

e o zi frumoasa ! (pana acum)... ma duc sa pun mancarea la gatit pentru colegii de munca :P ....


poate fi perfecta dar nu cred ca pot primi chiar tot azi.... asa ca am rabdare ... "perfectiunea" ma astepta....


anul asta am avut 29 de ani... azi am 30 ... o prietena m-a intrebat cum ma simt.....




i-am zis: ca la 29+1 ..... doar ca anul asta voi fi 3 + 0 ...., iar la anul 3+1... ramane de vazut




sa fiu fericit !




asta imi doresc


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog